Zo, hele mooi set velgen voor onder de MK1!! Ze lijken wel heel breed, geen problemen daarmee?
|
Echt een heel gaaf project. De kleur van de auto, de (kleur)keuze van de motor. En alles hoe je het inbouwt.
Echt heel gaaf!! :thumbup: |
Perfecte combinatie zo! Ben benieuwd naar het totaal plaatje met de wielen eronder!
|
Jaahwadde, dat zijn dikke velgen :wow:
Echt goed bezig ! Alles ziet er zo proper uit :thumbup: |
we hebben sinds woensdag electriciteit!
Mr cabdriver is alles komen uitmeten,alles wat stroom nodig heeft krijgt ook stroom lichten gaan,als contact aan gaat zet benzinepomp zich op,starter en bobijn krijgen stroom dus dat is al zeer positief Starten kan nog niet voorlopig heb de flexibele benzineleidingen nog nodig naar de blok,leidingen van oliekoeler en radiator moet nog aangesloten worden aangezien de batterij nie op de grond kan blijven staan nog kabel naar kofferbak leggen maar het geeft goede moed om verder te gaan Merci Jan om WEER eens langs te komen |
brand new :D deze gaan we een leuk plaatsje geven dash & voorruit zit er inmiddels ook weer in |
spaghetti opgeruimd
mat terug fatsoenlijk gezet kabels op shifter aangesloten---> klote job 1ste klas en malletje gemaakt om een eigen tableauke samen te |
Coole sleutelhanger :D
|
zit een verhaaltje achter
De golf is geimporteerd uit duitsland van de eerste eigenaar en bij t strippen van de wagen kwam dit en nog wat dingen onder de tapijten uit Dus het ''roze paardje'' hoort er gewoon bij |
Wat een vooruitgang weer.
Je bent er " bijna " ;) Echt goed bezig. Die radiator, is die van een originele corrado g60 ? |
yes sir!
|
BOOMING!!!!!!!!!!!!! :thumbup:
|
pfffffff bizar project!!!!!
|
Is het makkelijk aan te sluiten op zo'n eerste type zekeringskast?
|
Hier kan ik alleen maar op zegge doe zo voort :thumbup:
Echt prachtige afwerking ;) |
Erg mooi Kristof! :thumbup:
|
zeker netjes gedaan! ga zo door :)
|
Thanks!
Vandaag darmpjes ontvangen deze is klaar om er in te gaan dan buis naar intercooler er op flexibele benzineleiding met hogedrukfilter er op benzine in de tank en eens kijken of het donorhart ok is :D |
eventjes niet gekeken hier, maar vordert nog steeds erg netjes! mooie wielen ook :thumbup:
|
hmmmm, that looks very........... :cool:
|
morgenavond eerste test of hij aan slaat....
|
Quote:
WOOHOO!!!! :cool: |
en hij sloeg dus niet aan :shake:
ex collega heeft blijkbaar niet netjes gewerkt zat gewoon vuil tussen de kleppen!!!!! :eek: Dus bovenblok gedemonteerd kleppen terug gerodeerd,ganse boel mooi gekuist en terug gemonteerd tot hier het ''slechte'' nieuws :D Verder ging alles,isv klep tikte en werd mooi warm,alles ging rond,benzine kwam zonder lekken,... Ineens ook maar gebruikt gemaakt van de situatie om 440ccm injectoren te installeren en een nieuwe injectiekabelboom besteld dus binnen een weekje is alles terug mooi gemonteerd en zal hij hopelijk WEL gaan ohja, nog wat foto's en alles terug mooi EN PROPER in mekaar deze zijn vandaag aangekomen :D |
Klote Kristof .. had 't al gelezen op FB. Maar komt dubbel zo goed, ben benieuwd hoe die straks op z'n pootjes staat :wuv:
|
Goed bezig maatje!!
Als ie zover klaar is hoor ik ut wel eey, dan slinger ik hier me diesel aan en kom ik gereden ;) |
IT'S ALIVE!!!!
Deze morgen cilinderwanden gezuiverd,zuigers gemonteerd,kop er op en afgebouwd vanavond 22.30 eerste keer gedraaid sloeg gelijk aan zonder problemen steken nu 440ccm injectoren in,dus moet chip krijgen,riem is te lang met klein laderwiel,lambda steekt nog niet,dus klinkt nog wat rauw,maar hij draait nu wat slapen en morgen verder |
ziet er netjes uit.Als je een chip op maat neemt,dan heb je trouwens geen lambdasonde nodig hoor.(die gaat dan staan bijregelen wat niet nodig is)
|
super geil project :thumbup:
Nu je jezelf zolang de tijd hebt gegeven om alles netjes te doen begint het dan nu nog niet te kriebielen om erin te rijden :eek: successs verder :) |
o toch wel,het kriebelt enorm
maar ik ga niet rushen en de boel verkloten,verder mooi afwerken deze zomer wil k nog een ritje doen,dus moet lukken |
vandaag nog heel even wat verder kunnen doen
gaatje gemaakt voor de stack |
Dat ziet er weer goed uit.
Valt het mee om die stack aan te sluiten eigelijk ? Gr. Shon |
Valt beter mee als je denkt,ga er een appart kabelboompje voor maken
|
Lijkt me gewoon een kwestie van uitmeten??
|
wat kan dat ding allemaal weergeven ? rpm, km/u, ... ?
|
zal dat een lekker gevoel gegeven hebben toen die weer liep :cool:
blijt een super project! |
:D |
Super vet man! :eek: En echt dik die velgen :thumbup:
|
nog vorderingen? :)
Waar heb jij je gaten geboord voor de kabels door te laten komen van de schakeling? Net boven het stuurhuis, of boven dat "lijntje samengenemen plaat"? |
zal er straks een zo goed mogelijke foto van nemen
heb gister de kleine injectoren terug gestoken,draait super nu eerst een 1000km maken,roderen,olie aflaten en dan met grote injectoren naar de testbank Vanavond spoor regelen,oliekoeler vast hangen,benzinefilter vastmaken,bobijn vastmaken en ventilator monteren,dan is hij klaar voor z'n eerste test kilometers :) |
nog een tussendoortje
bijhorende gordels zijn aangekomen nieuwe kabelboom voor verstuivers oliekoeler geplaats,hier ga ik in alu nog een spoilertje voor maken zodat die wind schept sinds vandaag staat hij terug ''op z'n pootjes'' :cool: nu de kleine injectoren steken en het koel en luchtcircuit af zijn klinkt hij echt super al zeg ik het zelf speciaal voor jullie een geluidsfragmentje :D :thumbup: https://vimeo.com/42878913 |
All times are GMT +1. The time now is 09:20. |