Hallo ik heb paar Foto s voor jullie van de VW VR6 Sharan.
Groetjes Fai |
:thumbup: jaap ik heb de foto s wat kleiner gemaakt
groetjes Fai |
leuk, maar waarom altijd die motorkap open? heb je daar een koffiezetapparaat en ben je caffeineverslaafd?
|
Quote:
Dat noemen ze AUTOMAX style :D |
[QUOTE=Richard]leuk, maar waarom altijd die motorkap open? heb je daar een koffiezetapparaat en ben je caffeineverslaafd?
Hallo richard dat doe ik want er zijn niet veel VR6 in dit uivoering vandaar doe ik de motor kap open . gr |
gozer is gewoon trots op zijn auto, laat em effe jongens.
|
Quote:
ok |
Quote:
Bij ons werk rijdt ook elke dag een sharan VR6 langs. Leuke roffel hebben ze. |
|
Quote:
Als het er zo netjes uit zou zien bij mijne als bij deze zette ik m ook altijd open :thumbup: |
nou de sneeuw is hier weg en maakte vandaag plaats voor de zon.
Mooi moment om ff die pekel eraf te wassen. Mark |
René (Tiefleger) |
kijk!,
zulke dopjes zoek ik ook nog zoals op de MK1. Als iemand nog een iets heeft liggen :thumbup: |
Mooie fotos allemaal ik heb alle 17 topics gezien
Ik ben erg blij dat mijn cabrio lekker droog binnen staat hier wat fotos hihi (ik ben nog bezig met de cabrio) nieuwe pook hahaa |
|
|
Na ruim 50 min graven en scheppen de hoop maar op gegeven..
Mijn dinkytoy ging nergens heen :eek: |
waar is dat dan? :D
|
Quote:
Drachten , Friesland een aantal weken geleden lokaal 55cm sneeuw :thumbup: |
Ik word echt doodmoe van al die sneeuw, tijd voor de lente!
|
Het sneeuwt alweer als een gek hier....zucht.....
|
Quote:
zon is heerlijk, maar als het er de hele winter zo uit ziet als op jouw foto kan ik er geen genoeg van krijgen ;) |
Laat maar lekker vallen, die sneeuw. Ik vermaak me kostelijk, en als het te koud is ga ik wel naar binnen. :D
|
ik was die sneeuw na 10 min. al zat.
doe mij maar kortebroeken weer...heb gwn een winterdepressie op het moment |
zo is de winter in rotterdam :D gelukkig geen sneeuw wel al de hele dag regen :( |
En er is na de rest van de dag regen zojuist weer een cm of 2 a 3 sneeuw bijgevallen.....
|
hier al we een cm of 4 nu :D
|
En nu is het zout op......tralalala.......dus dikke glibberzooi nu !!
|
hier geen sneeuw :) echt zooooooooo fijn!
|
Had deze nog op m'n camera staan van de sneeuwtijd, maar 'k vind 't nu wel genoeg geweest :shake: |
. |
nice.... oude foto? of gewoon een hele gave oude look gegeven?
|
denk oude foto...aan het nummerbord te zien...(Geen NL)
|
zo heb ik er ook nog een.. al 12 jaar geen apk, dus geen nieuwe platen
|
Inderdaad oude foto. Vandaag was ik op bezoek bij de man van wie ik in 1987 deze auto kocht. We kregen het over vroeger en toen kwam deze foto uit de schoenendoos. Ik gaf toen Hfl 500,- voor deze auto. Jaren plezier van gehad maar uiteindelijk goed verrot en gesloopt.
|
Dit type velgen heb ik nog nooit op een andere auto gezien. Het waren Centra's. Ik meen 14". Of ze oorspronkelijk op een Golf geleverd zijn weet ik niet. Voor hetzelfde geld zijn het Opel-velgen. Maar ik vond ze wel mooi staan.
|
|
kan geen K***tsneeuw meer zien! :mad:
weg met die troep, en schiet eens op met die zon, en temperaturen met een "+"ervoor.. :rolleyes: :cool: |
Hier in Emmen is gister 11cm sneeuw gevallen :)
|
Woei! Hier ligt ook weer sneeeeuw!
Morgen lekker naar 't werk glijden, denk dat ik maar weer zorg dat ik er een uurtje te vroeg ben, heb ik de parkeerplaats voor mezelf. :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:43. |