Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Corradoprojekt nr.3... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53631)

De Limburger 04-12-2009 19:46

Ik zou ze even nu na polijsten en kijken want dit zag er al erg dik uit..
Gr Ronnie

Ralph 04-12-2009 19:47

Ik zeg optie 3....

De Pul 04-12-2009 20:26

ik zeg ook optie 3,subtiel maar toch vet:cool:
weer eens wat anders dan volledig gepolijste randen;)

classic-edition 04-12-2009 22:37

Harten goud en randen gepolijst

kiwi-gti 07-12-2009 17:59

Netjes zo Nigel!

Vind die half-gepolijste rand wel goed, best origineel en zo kun je ook zien dat dit originele gouden LM's zijn :thumbup:

Misha 07-12-2009 18:19

ik zou zeggen heel de randen polijsten, helemaal goud vind ik niks.. en dat halve vind ik ook niet echt wat..

Vains 08-12-2009 20:55

Bedankt heren voor jullie reacties :thumbup:

Ik denk dat ik de randen volledig ga polijsten en de rode BBS stickers er terug in ga plakken.
Maar eerst wil ik de adapters gaan bestellen voordat ik de wielen verder in orde ga maken.
Ik heb vandaag contact gehad met een bedrijf in Long Beach Californië in de US die mij een hele mooie set kan leveren :thumbup:

Vains 08-12-2009 21:37

Deze week eens even een 9x17 eronder gezet om te kijken hoe het staat en of ik dat ga redden met een adapter...

Hier moeten nog 15mm adapters op komen.
Dus ik denk dat ik banden met flinke stretch nodig ga hebben :D

Edition-Blue 08-12-2009 21:38

wel heel vetjes, gaat goed staan !

Vains 08-12-2009 21:39

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue
wel heel vet, gaat goed staan !

Dank je. Ik ben tot nog toe ook heel positief, maar hopen dat dit gaat passen :thumbup:

Misha 08-12-2009 21:41

8x17 met 185/35
9x17 met 195/40

:thumbup:

Goede keus trouwens.. randen polijsten, harten goud en BBS stickertjes!

Ralph 08-12-2009 21:56

SUPER.....

:thumbup:

Richard 08-12-2009 21:58

mooi hoor

T.C.Z.L 09-12-2009 09:01

Dik hoor Nigel!

René 09-12-2009 11:25

Wordt een hele sjieke Corrado zo :)

martiepartie 09-12-2009 11:29

zonde dat er nog een adapter tussen moet.. zo past de velg naar mijn mening perfect, precies gelijk met de wielrand.

Vains 10-12-2009 19:01

Zo vandaag de adapters besteld bij een bedrijf in de US die adapters op wens maakt.
De adapters worden 15mm dik rondom en ze zijn met centreerring op de adapter en draadstangen. Ook heb ik een set tuner lugs besteld zodat ze wat moeilijker te pikken zijn :thumbup:

Larsv5 10-12-2009 19:07

Nice....

welke site is dat als ik vragen mag.

breadfan83 10-12-2009 19:09

www.polowheels.com denk ik.

Vains 10-12-2009 19:14

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Nope, die van de lugs is een voorbeeldfoto :)

www.adaptecspeedware.com

mk1diesel 10-12-2009 22:27

wat kosten die adapters als ik het vragen mag? incl verzend hierheen?

mag ook via pb

classic-edition 10-12-2009 22:46

Goed bezig ! Ik ben erg benieuwd of dit gaat passen met nog een addaptor van 15 mm ertussen. Ik hoop het echt voor je. Is een mooie combinatie zo.

Ps ga je de schermen dan ook nog laten rollen zodat je erg laag kan of ga je voor dezelfde look als met de bbs ?

Vains 11-12-2009 01:04

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Goed bezig ! Ik ben erg benieuwd of dit gaat passen met nog een addaptor van 15 mm ertussen. Ik hoop het echt voor je. Is een mooie combinatie zo.

Ps ga je de schermen dan ook nog laten rollen zodat je erg laag kan of ga je voor dezelfde look als met de bbs ?

Ik ben ook eens benieuwd of dat gaat passen, een dunnere adapter is in elk geval niet verkrijgbaar dus dan moet het maar zo :D

De schermen blijven origineel, dan doe ik nog liever de wielen weg :redface:
En dat extreem lage rijden heb ik wel zo'n beetje gehad. Voor deze wagen is het te zonde om overal overheen te gaan schrapen :thumbup:

Erik 11-12-2009 12:17

Netjes Nigel! :thumbup: Die draadstangadapters zijn echt ideaal!
Welke maten hebben die moeren eigenlijk, omdat ze hier nauwelijks te vinden zijn voor VW schroefdraad?

Vains 11-12-2009 12:25

Quote:
Originally Posted by Erik
Netjes Nigel! :thumbup: Die draadstangadapters zijn echt ideaal!
Welke maten hebben die moeren eigenlijk, omdat ze hier nauwelijks te vinden zijn voor VW schroefdraad?

Hey Erik, ze zijn M14 en 20 mm doorsnede en 37 mm hoog. Ook krijg je de sleutel met sterkop erbij.
Deze zogenaamde tuner lugs ben ik verder nog niet vaak tegengekomen.

Erik 11-12-2009 17:11

Ze zijn niet alledaags inderdaad. Daarom heb ik die van mij aangepast.

kiwi-gti 12-12-2009 12:36

Gebruik eens een fatsoenlijke krik als je met dure wielen aan het spelen bent, gek! ;)

De Limburger 12-12-2009 13:13

leuk cadeau voor de kerst, een verlaagde garage krik..
Gr Ronnie

Mu!s 12-12-2009 13:29

echt een mooie auto, wielen staan um goed:P

Vains 12-12-2009 18:23

Quote:
Originally Posted by Mu!s
echt een mooie auto, wielen staan um goed:P

Dank u :)

@Arend: ik ben nou eenmaal student dus ik heb geen geld voor een fatsoendelijke krik ;)

kiwi-gti 13-12-2009 16:34

Loop eens een bouwmarkt binnen dan, voor 2 tientjes heb je een krik die lekker met je auto mee rolt als die zich liever iets wil verplaatsen in dat Limbo heuvelland bij jullie ;)

Vains 13-12-2009 16:37

Quote:
Originally Posted by kiwi-gti
Loop eens een bouwmarkt binnen dan, voor 2 tientjes heb je een krik die lekker met je auto mee rolt als die zich liever iets wil verplaatsen in dat Limbo heuvelland bij jullie ;)

Gelukkig ligt ons terras mooi vlak ;)
En die bouwmarkt krikjes zijn ook niet veel soeps, na 2 weken loopt daar de olie al uit...

Maare hoe zit het met jou qua projecten voor aankomend Wörthersee?

Vains 18-12-2009 18:30

Zojuist bericht gekregen dat de adapters al klaar liggen om opgestuurd te worden. Met een beetje geluk heb ik ze nog voor het eind van dit jaar :D

Melvin 18-12-2009 18:32

Quote:
Originally Posted by Vains
Gelukkig ligt ons terras mooi vlak ;)
En die bouwmarkt krikjes zijn ook niet veel soeps, na 2 weken loopt daar de olie al uit...

Dan breng je hem terug en krijg je een nieuwe... ik heb 2 van die goeiekope (onder andere) en die gaan al 5 jaar goed mee!

Die krik die jij gebruikt heb ik daarentegen als eens mee gehad dat er een auto af viel... op vlak terrein ;)

Kortom, ik kan het je echt ten strengste aanraden, die bende is levensgevaarlijk!

kiwi-gti 19-12-2009 12:35

Quote:
Originally Posted by Vains

Maare hoe zit het met jou qua projecten voor aankomend Wörthersee?

Je bent de zoveelste die daar in een projecttopic al over vraagt :D

Heb tot nu toe niets naar mn zin kunnen vinden als en ben een beetje aan het kijken naar hobby auto's die buiten de VAG groep vallen voor erbij.Dan dit keer dus geen eigen W'see auto.

De kans is groot dat het weer een duo wordt, Peter met z'n 944 Turbo en er gaat waarschijnlijk nog een Cayman S mee die we dan wel Worthersee proof maken met foute folie, evt. andere wielen e.d.

Betrouwbaar modern en snel spreekt toch meer aan dan oud, minder snel, onbetrouwbaar. Maatje van me is vorig jaar niet aangekomen, ik heb de afgelopen 3 jaar al 2 keer bij een garage in Oostenrijk gestaan om onderdelen te bestellen enz. Het heeft z'n charmes, maar om die een keer te vermijden heeft dat ook ;)

Jij bent met de Corrado weer van de partij? of met de V8?
We zitten weer op dezelfde plek, dus je komt maar eens een biertje / bbq mee doen :thumbup:

sanderz 19-12-2009 14:59

Quote:
Originally Posted by kiwi-gti
Je bent de zoveelste die daar in een projecttopic al over vraagt :D

Heb tot nu toe niets naar mn zin kunnen vinden als en ben een beetje aan het kijken naar hobby auto's die buiten de VAG groep vallen voor erbij.Dan dit keer dus geen eigen W'see auto.

De kans is groot dat het weer een duo wordt, Peter met z'n 944 Turbo en er gaat waarschijnlijk nog een Cayman S mee die we dan wel Worthersee proof maken met foute folie, evt. andere wielen e.d.

Betrouwbaar modern en snel spreekt toch meer aan dan oud, minder snel, onbetrouwbaar. Maatje van me is vorig jaar niet aangekomen, ik heb de afgelopen 3 jaar al 2 keer bij een garage in Oostenrijk gestaan om onderdelen te bestellen enz. Het heeft z'n charmes, maar om die een keer te vermijden heeft dat ook ;)

Jij bent met de Corrado weer van de partij? of met de V8?
We zitten weer op dezelfde plek, dus je komt maar eens een biertje / bbq mee doen :thumbup:

hehe eindelijk geeft ie antwoord :D , jammer arend maar idd een keertje een wat betrouwbaardere auto is ook wel fijn, ga je toch lekker met de beemer ;)

stn1 19-12-2009 15:57

Quote:
Originally Posted by sanderz
hehe eindelijk geeft ie antwoord :D , jammer arend maar idd een keertje een wat betrouwbaardere auto is ook wel fijn, ga je toch lekker met de beemer ;)

Je kan ook overdrijven natuurlijk :D Arend moet gewoon iets leuks kopen, meerijden kan ook nog als je 80 bent :tongue: Ik zou zeggen ook een 944 turbo en weer een leuk duo.

stn1 19-12-2009 16:00

zo'n krik is ideaal, heb dat al en jaar of 4 en moet zeggen dat ik niet meer zonder zou willen.

dit soort dus:

voor 175 heb je al een goede lage. 1 keer van de krik afglijden en je hebt meer schade.

classic-edition 19-12-2009 16:08

Ik dacht dat dit topic over zijn auto ging ipv van over zijn krik :confused:

Wat een gezeur over een krik. Ik neem aan dat ie oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen of ie er een nodig heeft of niet. ;)

En nu on topic

Wanneer komen de addaptors ?
Ben echt benieuwd of dit gaat passen.

Vains 21-12-2009 00:47

@Arend: Ik moet nog even kijken of ik naar Wörthersee kan dit jaar ivm mijn opleiding. Als het even meezit dan wil ik wel even met de Vr6 op en af rijden :D
En dan gaan we zeker even bbqen onder het genot van een pilsje :thumbup:

Ik ben benieuwd wat voor een niet VAG auto het wordt :)

@Marco: Dat maakt niks uit. Ik weet dat iedereen het goed bedoeld en niet willen lezen dat er een velg krom is of dat ik mijn hoofd kwijt ben vanwege die hulpkrik :D

All times are GMT +1. The time now is 16:42.