Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Hennuh 15-02-2010 18:53

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Heb reactie terug gekregen. Ik citeer:

Van: dilaver taytak (taytak55@hotmail.com)
verkochtttttttttttttt

:screwy:

Echt een hopeloos geval :crackpipe

RubenD 15-02-2010 20:39

Quote:
Originally Posted by OldSkool-II
Hier een duidelijk voorbeeld:
http://www.vwforum.nl/volkswagen-on...euw-t97637.html

Kan hier toch zo pissig om worden, dingen zijn als je goed zoekt nog nieuw te bestellen. Door dit soort dingen word de hobby voor mensen die wat minder te besteden hebben straks gewoon onbetaalbaar... :mad:

Diezelfde persoon wilde een tijd terug mijn BBS CH replica velgen wel overnemen voor een appel en een ei...

Maar die G60 lijsten kun je nieuw voor minder krijgen.

Darkprojectx 16-02-2010 08:39

dat is inderdaad voorbij TRIEST!

sowieso als je ze zelf koopt voor 200 om dan het lef te hebben om voor 2 plastic randjes 375 te vragen. Dat soort mensen moet je gelijk op een forumban trakteren :screwy:

vwleusden 16-02-2010 08:54

mensen die stoppen op de snelweg zodat ze de bedreidgde sneeuwvlokken niet aan willen rijden, kansloos !

1982kameiX1 16-02-2010 09:13

Quote:
Originally Posted by RubenD
Diezelfde persoon wilde een tijd terug mijn BBS CH replica velgen wel overnemen voor een appel en een ei...

Maar die G60 lijsten kun je nieuw voor minder krijgen.

:D de commentaren bij zijn lijsten-adv. zijn wel erg leuk.

marcel #2 19-02-2010 14:15

Ik krijg steeds vaker tehoren "Hey marcel, Dikke opel kadett !"

Het is geen opel maar een vw derby ! :mad: :(

Jetta MaNiA 19-02-2010 15:10

Mensen met een 1.0 op de linkerbaan met te hoge ambities!

Richard 19-02-2010 15:19

golfjes 4 TDI met jd sticker..

ja jongens er zijn ook auto's veel sneller dan jullie

Jan-Jelle 19-02-2010 15:32

als ze werkelijk door jd gechipt zijn, wat is er dan mis met die sticker? natuurlijk, er zijn altijd snellere wagens..

Richard 19-02-2010 15:33

het continue links rijden...
steeds gaten van 500 meter laten vallen om dan aan je passagier te laten zien dat ie echt snel is.. ( wat ie niet super snel was)

evilnyntje 19-02-2010 15:36

Quote:
Originally Posted by Richard
het continue links rijden...

Ja en daarbij het moraalridder gedrag van je mag maar 120 dus ik ga niet aan de kant en niet harder. N(ur) L(inks) noemen onze buren ons ook wel :)

Richard 19-02-2010 15:38

ernst, ik haal niet rechts in , maar om 15 km achter iemand te hangen aan de linker kant terwijl hij 14,9km aan de rechtkant kon rijden..

enige grappige is dat ie door zijn medepassasier werd uitgelachen toen ie naar rechts ging om vol op het gas te gaan en voorbij werd gereden

René 19-02-2010 15:43

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Ja en daarbij het moraalridder gedrag van je mag maar 120 dus ik ga niet aan de kant en niet harder. N(ur) L(inks) noemen onze buren ons ook wel :)

Onze buren kunnen er ook wat van Ernst..

Arne 19-02-2010 15:48

Ford S-Max rijders, dÃ*e zijn irritant. Valt me echt op, typische 'ikmoesteenMPVmaardenktochdatiksportiefbenvadervan 6kinderen' mobiel.

Oudelut 19-02-2010 15:49

Buren die klagen als je om 23h00 de container aan de straat zet, maar zelf wel om 6h00 hun ronkende diesel aanslingeren om de ramen schoon te krabben...
Mensen hebben niet allemaal hetzelfde dagritme, en als je je zelf ergert aan omgevingsgeluid, zorg dan dat anderen geen last van jou hebben?!

Buren die achter het gordijn vandaan komen als je even naar de winkel rijdt, om vervolgens hun 2e auto op jouw plekje te zetten zodat ze tenminste allebei voor de deur staan...

BTW: ik woon heerlijk en kan goed met mijn buren overweg (en zij gelukkig ook met mij), maar ik pas me even aan aan het topic. :D

knarfmk1 19-02-2010 16:43

Quote:
Originally Posted by Arne
Ford S-Max rijders, dÃ*e zijn irritant. Valt me echt op, typische 'ikmoesteenMPVmaardenktochdatiksportiefbenvadervan 6kinderen' mobiel.

Dat viel mij ook al op! ze kunnen het ook het minst hebben als je ze eens voorbij gaat

Phill Dub 19-02-2010 16:58

Quote:
Originally Posted by Oudelut
Buren die achter het gordijn vandaan komen als je even naar de winkel rijdt, om vervolgens hun 2e auto op jouw plekje te zetten zodat ze tenminste allebei voor de deur staan...

Das geen ergenis maar een rede voor vermaak, hier in de straat ook zo'n stumper maar als ie smorgens weg gaat sta ik (duidelijk zichtbaar) achter het raam om te kijken hoeveel hij aan het steken is om eruit te komen.
De boodschap was 'm wel duidelijk want sindsdien laat ie 'm staan.:shake:

EelcoB 19-02-2010 19:28

Mensen die de ENTER-toets als SPATIE-toets gebruiken. Vooral op msn. Zinnen van 3 woorden etc...

Jetta MaNiA 19-02-2010 19:44

Quote:
Buren die klagen als je om 23h00 de container aan de straat zet, maar zelf wel om 6h00 hun ronkende diesel aanslingeren om de ramen schoon te krabben...
Mensen hebben niet allemaal hetzelfde dagritme, en als je je zelf ergert aan omgevingsgeluid, zorg dan dat anderen geen last van jou hebben?!

BTW: ik woon heerlijk en kan goed met mijn buren overweg (en zij gelukkig ook met mij), maar ik pas me even aan aan het topic. :D

Interessant, erger me daar namelijk ook aan wat je zegt maar dan andersom :rolleyes:

Na 22.00 geen herrie meer, das een ongeschreven regel, dat weet iedereen :thumbup:

Dat iemand om 06.00 op moet is dagelijkse kost. Als jij om 23.00 je container nog buiten moet zetten kan dat ook als je buurman zijn ruiten staat te krabben de volgende ochtend ;)

Oudelut 19-02-2010 20:59

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Na 22.00 geen herrie meer, das een ongeschreven regel, dat weet iedereen :thumbup:

Ik ook, je zult dan ook geen idiote muziek, gehamer, geschreeuw of geboor horen bij ons... Maar die container red ik niet altijd meteen.

Dat de buurman om 6h op/naar werk moet kan ik me voorstellen, maar 'dagelijkse kost' gaat me net te ver. Ik werkte (tot voor kort) in een drievoudige onregelmatigheid, en lag dus soms pas om 4h na een dag van 14 uur in m'n nest. Daarbij heb ik geen verwachtingen aan omgevingsgeluid, maar iemand die bij het minste of geringste (lees: container) zijn ongenoegen laat blijken mag ook meer inlevingsvermogen bij anderen laten blijken?!

Ik vind de S-Max overigens wel een stoere bak, zeker in één van die kekke kleurtjes die ze hebben, maar het is inderdaad vaak de evolutie in lease-land (voormalige Golf, Leon, A4-aso-rijders).

Oeh, nu nog even on-topic natuurlijk.
Ergernis: mensen die denken dat ze maar maximaal 5% hoeven af te schrijven op tweedehands zaken...

chris 19-02-2010 21:13

Een buurman (vutter) die elke ochtend om 7 uur zn konijnen gaat voeren en zn tuinset en kliko vesleept over zn grindtegels om erbij te komen......Doe dat lekker als de hele straat is uitgeslapen of naar het werk is..:)

Jetta MaNiA 19-02-2010 23:04

Quote:
Ik ook, je zult dan ook geen idiote muziek, gehamer, geschreeuw of geboor horen bij ons... Maar die container red ik niet altijd meteen.

Ik trek mij terug, het ging mij niet zozeer om de container maar ik dacht eigenlijk wat verder in de algemene zin.

Heb namelijk een buurman die gerust om 21.30 tot 22.15 de cirkelzaag nog even aanzet om blokjes hout te zagen voor de kachel.

Zo heb ik ook buren die op zomerdavonden tot 23.30 hard lachend op straat gaan staan.

Kan me er verschrikkelijk over opvreten...

Tot zover een stukje persoonlijke frustratie :D :thumbup:

Tuffel 19-02-2010 23:15

Dat laaste heb 'k ook een gruwelijke hekel aan... Lig je in je bed omdat je de volgende ochtend weer vroeg op moet, gaan ze met 't bezoek nog even luidruchtig afscheid nemen... Altijd fijn :)

EelcoB 20-02-2010 16:11

Quote:
Originally Posted by Tuffel
Dat laaste heb 'k ook een gruwelijke hekel aan... Lig je in je bed omdat je de volgende ochtend weer vroeg op moet, gaan ze met 't bezoek nog even luidruchtig afscheid nemen... Altijd fijn :)

Ik woon in een Durp met iets meer dan 2000 inwoners. Heerlijk rustig om 21:00. 'S ochtend vroeg af en toe een diesel die start, maar dat is het dan ook! Helemaal in de winter! :D

De Pul 20-02-2010 16:16

een buurvrouw die vrolijk fluitend haar frituurpan leegt op mijn parkeerplekje,en als ik witheet van kwaadheid haar erop aanspreek ijskoud zegt;"de vorige buurman gebruikte zijn parkeerplaatsje ook nooit"

SubdubberGT 03-03-2010 21:44

Iemand afgelopen weken (en vooral afgelopen dagen) op de A50 bij Heteren richting Nijmegen gereden?

Zijn ze dus met de weg bezig. En vanavond sloegen m'n stoppen door..
Lag dus allemaal los afgebrokkeld asfalt op de weg. Een Tucson reed voor mij en ging in 1 keer in de ankers, omdat je gewoon over de weg rolde.. Mijn reactie dus ook remmen :D

Das verder nog niet zo'n punt maar kreeg dus allemaal steentjes op m'n wagen waar ik niet zo blij mee was! Heb verder geen schade, maar je eerste reactie is KUUUUUT!

Dus.. Iemand die hier ook gereden heeft? :D

breadfan83 03-03-2010 21:47

We hebben hier dezelfde schijtwegen in Limburg. In Heerlen en omstreken vliegen je constant stukken snelweg tegen de auto. Totaal geen belijning op de weg, dus alles en iedereen loopt maar overal heen te slingeren, en zodra iemand je ingehaald heeft schiet ie, uiteraard zonder te knipperen, naar rechts om dan een meter voor je de snelwegploeg uit te gaan hangen. Heel de rotzooi over ej auto heen, voorruit aan gort en je motorkap gezandstraald... Verkeer en waterstaat, bedankuweld!

SubdubberGT 03-03-2010 22:28

Slaat werkelijk nergens op.. En maar betalen ;)

Maakt niet uit of je een goedkoop barrel rijd of een nieuwere auto, je bent toch trots op je eigen auto denk ik en zou je het zonde vinden als die beschadigd zou worden..

ReBo 03-03-2010 23:46

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Ik woon in een Durp met iets meer dan 2000 inwoners. Heerlijk rustig om 21:00. 'S ochtend vroeg af en toe een diesel die start, maar dat is het dan ook! Helemaal in de winter! :D

Morgenochtend komen er weer een hele berg dieseltjes aan . . . gedaan met de rust dus ;) Nog geen VW gezien in Oud Alblas behalve die van Damsteegt :D

OldSkool-II 04-03-2010 09:13

Onnodig links rijder,....Die spiegels zitten er niet voor niks!!
79 op de rechterbaan, als het kon zou ik er overheen rijden!

richard-polo 04-03-2010 10:06

Quote:
Originally Posted by chris
Een buurman (vutter) die elke ochtend om 7 uur zn konijnen gaat voeren en zn tuinset en kliko vesleept over zn grindtegels om erbij te komen......Doe dat lekker als de hele straat is uitgeslapen of naar het werk is..:)

dat is toch om 7uur ;)

richard-polo 04-03-2010 10:09

ze zijn hier bezig aan de karel de grote laan!! daardoor moeten de bussen over de binnenweggetje zoals de hoogstraat en die zijn daar niet voor gemaakt..
dus als je met je fiets op die weg rijdt word je bekant omver gereden door de chauffeur :screwy: [denken alleen aan zichzelf}

dan nog van die koekenbakkers die keren op het midden van de straat!! :screwy:
doe dat lekker op een kruising of zo, zodat niet iedereen op JOUW hoeft te wachten..

breadfan83 04-03-2010 12:31

Quote:
Originally Posted by OldSkool-II
Onnodig links rijder,....Die spiegels zitten er niet voor niks!!
79 op de rechterbaan, als het kon zou ik er overheen rijden!

Ken je Scrubs? Die ziekenhuisserie met die gast die telkens van die vreemde hersenspinsels heeft?
Dat heb ik in zo'n geval dus ook... komen meteen van die GTA-taferelen boven borrelen. :D

Roy 1.6 05-03-2010 21:08

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Slaat werkelijk nergens op.. En maar betalen ;)

Maakt niet uit of je een goedkoop barrel rijd of een nieuwere auto, je bent toch trots op je eigen auto denk ik en zou je het zonde vinden als die beschadigd zou worden..

Jups ik reed laatst eens vlak achter Leeuwarden op de snelweg richting afsluitdijk. Rijd ik daar mooi achter een mini aan. Pats pats pats, ik dacht hoo kut.
Ik thuis kijken 5 dikke sterren in de ruit. Onze "vrienden" van Rijkswaterstaat zeggen 'dat is een van de vele risico's van het deelnemen aan het verkeer' :eek: :mad:

Dasher 05-03-2010 21:44

Vandaag ook weer 1 :D

Maat van me belt op en schreeuwd door de hoorn: Der Chef hat seinen neunen Benz und fragt ob du mal ne Runde drehen möchtest :screwy:

Ik gauw in de auto want der Chef heeft altijd mooie benzen :D Ook nu weer dus. E350 CGI :D

Na eerst de auto even te hebben bekeken dus die Runde :D (nog steeds smile) Ik rij graag dwars en kan het na een aantal jaren autocross en driftcursus redelijk :D

Der chef wijst mij op de knopjes esp en sport........de 1 uit de ander aan. Smile nog steeds :D

Eerste bocht de chef roept iets van gib gummi!!!! Ik korte slinger naar links........grote slinger naar rechts en gas erop :shake: en dan zet de auto zelf de esp weer aan :confused: en gooit de sportstand eraf :confused: paar keer geprobeerd omdat der chef dacht aan storing..........maar MB gebeld en is dus safetymode :mad:

Waarom dan zo'n freaking knop om die troep uit te zetten? Als je als bestuurder toch scheef wil moet je toch gloeiendegloeiende die troep uit kunnen zetten? Daarna als troost nog in de s600 bouwjaar 1999 mogen rijden...........daar kan het wel uit gelukkig zonder dat het er vanzelf weer opgaat.

De Pul 05-03-2010 21:46

tja,het blijft een benz fabian....
die worden gemaakt voor en door ouwe lullen,dat weet je toch?;)

SubdubberGT 05-03-2010 21:51

Quote:
Originally Posted by Dasher
Vandaag ook weer 1 :D

Maat van me belt op en schreeuwd door de hoorn: Der Chef hat seinen neunen Benz und fragt ob du mal ne Runde drehen möchtest :screwy:

Ik gauw in de auto want der Chef heeft altijd mooie benzen :D Ook nu weer dus. E350 CGI :D

Na eerst de auto even te hebben bekeken dus die Runde :D (nog steeds smile) Ik rij graag dwars en kan het na een aantal jaren autocross en driftcursus redelijk :D

Der chef wijst mij op de knopjes esp en sport........de 1 uit de ander aan. Smile nog steeds :D

Eerste bocht de chef roept iets van gib gummi!!!! Ik korte slinger naar links........grote slinger naar rechts en gas erop :shake: en dan zet de auto zelf de esp weer aan :confused: en gooit de sportstand eraf :confused: paar keer geprobeerd omdat der chef dacht aan storing..........maar MB gebeld en is dus safetymode :mad:

Waarom dan zo'n freaking knop om die troep uit te zetten? Als je als bestuurder toch scheef wil moet je toch gloeiendegloeiende die troep uit kunnen zetten? Daarna als troost nog in de s600 bouwjaar 1999 mogen rijden...........daar kan het wel uit gelukkig zonder dat het er vanzelf weer opgaat.

Zijn wel meer mensen die TROEP VERKOPEN!

Dasher 05-03-2010 22:18

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Zijn wel meer mensen die TROEP VERKOPEN!

Verklaar je nader :D

Dasher 05-03-2010 22:53

En als dagafsluiter :screwy:

Heb aanhangertje te koop staan op mp..........en je kunt er haast op wachten

1e mail;
Geachte F,

ik wil u €50,- geven voor het onderstel. ik hoor het graag van u.

mvg wobby

Dus ik terug;
Hallo,

Dan is hij verkocht.

Wanneer zou u hem op willen/kunnen halen?

Mvg F

Dan dit antwoord van hem :screwy:

hallo F,

sorry, ik heb de foto's net even aan de vrouw laten zien, maar die is het er niet echt mee eens. volgens haar hebben we er de ruimte niet voor. Ik zie dat anders, maar goed, wil er ook geen ruzie om hebben. Dus nogmaals sorry. succes met de verdere verkoop.

mvg wobby

De naam Wobby is echt :stick:

Mag hij van zijn vrouw wel mailen dan :headshot:

De Pul 05-03-2010 22:58

z'n vrouw? of z'n vriend....
had z'n naam nl eerder geplaatst in de hoek van de sluitspierridders.
z'n vrouw is iig wel de baas,das sowieso niet goed:D:D

All times are GMT +1. The time now is 18:06.