Quote:
Neeeee geen bumpers heb ik al :D heb ik nog NOS liggen :tongue: :eek: |
Quote:
Ik nog niet...... Verkoop je ze? |
Quote:
Als het goed is zijn ze verkocht "sorry" koop dit weekend per mail gesloten...........moet nog verzilverd worden :cool: dus als het niet doorgaat pm ik je. Greetz mycha Nog wel NOS Rozetten 4x en 2x nos bumpersteunen! |
Sorry, van het weekend wieltjes gekocht... :biggrin: dus de centjes zijn weer ff op (poedercoaten, polijsten).
Hebbie misschien nog bandjes liggen? 135 of 145/60 R 15? |
Quote:
NOP geen bandjes, probeer Leon VA ff, das een beetje de banden"boer" hier op het forum..... Wat voor velgen???? |
Mr. VA al geprobeerd, die is los. Maar hij had zoveel Smartbandjes hier op het forum verkocht dat ik denk probeer gewoon of iemand nog een setje heb legge..
Tjek ff deze topic Nieuwe sandalen voor de vari... (sorry, weet ff niet hoe ik een linkie moet maken..) |
de kroon op het werk en een heel blij mens :biggrin: :biggrin: :biggrin:
in de top 20 op SPA..... |
Van harte Hans. Wel verdiend ook na al het werk wat je eraan hebt gehad.
|
erg verdiend!!
|
Van harte gefeliciteerd.
Heb je auto zaterdag kunnen bewonderen. In het echt nog mooier dan op het net. Heel fijn dat je een prijs hebt na al dat werk, kon ook niet anders :) |
Gefeliciteerd!! Dik verdient!!
|
ik zag je met een hele big smile rijden langs de pitlane, gefeliciteerd, 't is een erg respectabele type3, helemaal verdient!
|
inderdaad verdient, wat een schitterende auto.
Je 1 veldje lager op de camping als ons en ik heb je auto nog even staan bewonderen op de camping. Erg mooi die pinstriping. |
thnx mensen, vond het ook vreselijk gaaf om die rozet erop te zien, op zo'n grote meeting dit verdienen vond ik toch wel erg vet.... :biggrin:
kreeg die smile niet van mijn gezicht.. |
En terecht..
Gefeliciteerd Hanz :biggrin: |
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
|
Supercool, van Harte!
Dik verdiend trouwens. |
Hanz,
Wat betreft die E op je nummerplaatverlichting. E = economy = S maar met enkel carbu ! BerT3 |
Quote:
:biggrin: economy klopt aardig zo'n 1 op12 op het moment.... :biggrin: |
ook maar weer eens gestart wat wilde ponton plannen uit te voeren alvast in de bestelling gegooid een mooie uitlaat voor de 2110
en wat schijfremmerij en voor de betere stopkracht, dus kan weer ff voorruit, zodra eea binnen is en we weer gaan klussen, berichten we verder.. |
HEEEEEL erg mooie uitlaat!! A1 Sidewinder!! :woowoo:
Ding loopt heel mooi onder je motori door, en een 2110 klinkt ook goed :) Succes ermee! Hier een plaatje van zo'n uitlaat onder een kever: |
DIK ZEG !!!! :woowoo:
|
Quote:
Inderdaad! Is dat ding nou nog niet binnen, Hans?? :confused: |
zal voor de uitlaat echter een week of 8 geduld moeten hebben die komt met de boot, vliegtuig was toch wat te gek...
de remmen echter is al wel eea binnen, rvs gevlochten leidingen, hoofdremcilinder met grotere zuigers, en een line lock voor de voorremblokkering :D :D de achterste schijfremmen zijn ook onderweg, nu alleen de schijven voor voor en achter nog ff boren voor de extra koeling, dan kunnen de remmen en de schokbrekers er binnenkort vast onder... en hopelijk komt de gene berg shifter ook binnen dit weekend, dan kunnen we ook weer wat fijner schakelen |
Blijft je steek 4*130 of wordat dat ook anders?
|
Quote:
ik ben blij met mijn wielen dus het blijft bij steek 130, heb nog aan steinerrads gedacht zodat ik naar steek 5 x 130 moest maar die zijn me net ff te duur met een prijskaartje van zo'n 2300 euries... |
Quote:
:green: :giggle: |
Ik begrijp dat de razorback ff van de baan is.... :tongue:
Errug gaaf die uitlaat. Zeker weer niet geschikt voor een standaard motor :redface: |
Quote:
Houdt er rekening mee dat de douane hem ook nog effe onderschept en er nog een rekening volgt,je bent alvast gewaarschuwd, dit kan serieus oplopen en je kan daar niks aan doen. |
Quote:
ik weet het van de 20 pakketjes tot op heden zijn er ong 3 onderschept, dit is een van de duurdere dus zal het ook wel zo zijn, dus plus 20% ongeveer.. |
Quote:
een razor is ff niet voor mij, dan heb ik er een tweede project bij terwijl ik er maar een wil, de ponton wil ik niet weg doen, en daarbij razors zijn moeilijk en duur, wat op zich niet zo erg is , maar ga over een paar maanden verhuizen naar ons nieuwe huis...dus ff op de kleintjes letten...en een razor is een groootte :D |
Errug gaaf die uitlaat. Zeker weer niet geschikt voor een standaard motor :redface:[/QUOTE]
uitlaat past wel maar is een stuk grotere diameter dan orgineel, dus denk dat een orgineel blok er niet beter van gaat lopen en als bijkomstigheid ben je je kachel kwijt, dus ik moet ook nog op zoek naar een komplete benzinekachel voor typ3, maar gelukkig komt er weer een daily in de vorm van een golf 3 dus kan de ponton nu netjes blijven..als er zout ligt |
All times are GMT +1. The time now is 00:42. |