Quote:
is t een allroad... :D :D :D ...superbak..maar dat wist je al ;) |
even een fotootje van Elwin's oude auto, welke nu de nieuwe oude auto van m'n andere kameraad Gerrit is..
even een klein beetje gepersonaliseerd, gti wielen met een 165/55/13 en oude kap zonder naad er weer op, en een striping erlangs, oh ja gele bermlamp en extra grote nl stickert! :) [img] |
Wow wat een dik ding is (was) het toch, staat m errug goed die striping en velgen vindt ik helemaal stoer!!!!!!! :eek: :D
|
ik twijfel of ik het een verbetering vind... had hem denk ik liever zonder stickers gezien, maar desalniettemin een dikke bak!!!
|
jij en je kameraden weten wat mooi is!
super! |
mooi :)
maar sluit me bij mellyville aan :) |
ff de passat een beetje netjes gemaakt
|
Quote:
Super !! Mag ik weten welke banden/velgen/ophanging combinatie je hebt? greetz |
Ziet er heel erg goed uit Elwin!! uber wielen :)
|
Quote:
mag je cker bbs rm 15inch 6,5j 195/45/15 met fk schroefsetje |
echt mooie foto's en auto zo Elwin! :)
|
MIAUW!!!!
Mooie passat!!! Zal direct de wielen aanraden voor mn zwager's paarse variant!! HEEL MOOI ZO |
mooi elwin! mooie omgeving ook daar, die heb je al eens vaker gebruikt herinner ik me :) mooi man!
|
Quote:
Coole bak! Maarreh, dat zijn toch geen GTI-velgen? Zaten wel onder Polo 2 GT (5,5Jx13 et38) |
Quote:
volgens mij ook ja |
Jezus, wat een mooi topic :eek:
Old skool heerscht :cool: Mooie auto's!! |
Quote:
Zijn er nog foto's van dit golfje? wil es zien hoe ie er vanvoor uitziet zonder bumper :D |
Quote:
ja super maar heb je het hart opnieuw gespoten of waren die al zo netjes |
Quote:
zijn niet opnieuw gespoten jaja, ik ben een poetsnicht :D |
kwam dit topic ineens tegen. hengelo wordt tegenwoordig sterk gerepresenteerd. is barry wel eens online hier. zal zaterdag eens de kever laten zien, kijken wat ie te zeggen heeft. :eek: mooie golfjes allemaal. :woowoo:
levi's |
All times are GMT +1. The time now is 17:49. |