|
|
|
Quote:
kan iemand mij dan uitleggen hoe ik die in de koplamp moet bouwen? |
zitten vette corrado's tussen :thumbup:
grtz |
Quote:
Gaatje boren, lampje/ledje door, aansluiten aan knipper stekker. klaar... Heb zo vroeger verschillende strobo's ingebouwd in brandweerwagens en ambulances. het is echter koplamp afhankelijk waar het je lichtbundel beïnvloed en waar niet... Maat van me heeft er angeleyes in zitten en heeft z'n ringen de knipper functie gegeven... |
Quote:
Het knipperlicht kun je ook inbouwen in het groot-licht gedeelte van je koplamp. |
|
mooie corrie die rode.
|
Inderdaad, die ziet er dik uit. Alleen jammer van het onderlipje op de achter bumper. ;)
|
|
|
Quote:
:cheers: |
Revo's en Corrado's passen echt perfect bij elkaar !!!
|
hier nog een leuke van de mijne van op race wars zolder...
grtz |
|
Quote:
echt heeeeeeeeeel mooie :eek: |
Mijn oude :D
|
Mooi ding!
Je hebt niet toevallig de beige hoedenplank nog liggen? |
Quote:
damn die jeep achter dat golfje. Die wil je niet tegen je deur bij een voorrang van rechts... veder wel origineel die corrado verlichting |
http://www.dsp-tuning.net/albumcorrado1/index.html
Blijf nog steeds een apart leuke Rado vooral de afwerking top. |
|
Zoéen als hierboven zag ik vandeweek rijden. Rode VR6 op BBS LM. Lag mooi laag (dus niet IN de wielkasten :D ). Echt super gewoon! :thumbup:
|
Quote:
Tja wat moet ik zeggen over Corrado's op BBS LM :D Dit is een een leuke combo... |
|
Erg mooie Corrado hierboven, alleen die RS bumper vind ik nog steeds niet mooi (zal ook wel nooit gebeuren dat ik die wel mooi vind).
|
Quote:
Ik vind dat ook niet zo geweldig, maar ik denk dat dit gedaan is vanwege de intercooler :) |
Dat lijkt mij ook, mag ik toch wel hopen. Een ander geldig argument weet ik niet ;)
|
ik vind een rs-bumper zoals deze zeker niet verkeerd,zolang het echt functioneel is.
als er (afgezien van wat loshangend kippengaas)niks achter zit hoeft het voor mij ook niet. vet blok trouwens:thumbup: |
|
|
Ben er nog steeds fan van :back:
|
|
is dat die Coburger?
|
Quote:
Geen idee.. |
|
|
volgens mij had die zilvere CO-CS een carbon achterspolier van k-tech er op zitten.
|
|
Die 2e hierboven, die moet hard door het gras gerend hebben!? :screwy:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:56. |