Quote:
daarom en verkopen doe ik echt niet. |
Dan had je nog wel een weekje kunnen wachten toch met dat schorsen ? Ik heb mijn jetta alleen inde wintermaanden in de schorsing ,zomers staat ie altijd overal in (wegenbel en verz ) , verzekerd is hij t hele jaar .
En dan zijn al mijn drie auto's ook nog diesels !!! ( ja hobby kost nu een keer geld hé ) |
Quote:
Hoe bedoel je het hele jaar verzekerd? Kan dat dan,verzekeren zonder wegenbelasting te betalen? En waar ben je dan voor verzekerd? |
Quote:
begrijp het helemaal :thumbup: |
Jammer dat die niet in burgum komt te staan !
|
Quote:
Hij is Wa-beperkt casco verzekerd ,dat is ook voor diefstal ,vernieling en brand e.d. En hij blijft verzekerd ,ook als hij in de schorsing staat , je mag er alleen niet mee rijden ivm de schorsing natuurlijk . |
Quote:
ja weet het hobby kost geld maar er zijn ook andere dingen wat belangrijk zijn dan aleen de auto,s ;) zien later wel weer eens.heb de g60 zo goed als klaar even af wachten met de apk als er niet te veel aan mankeerd. :thumbup: |
even af wachten op wat gegevens van een andere auto.
anders gaat deze de verkoop in als het nu staat. of dat die wil omruilen. |
zou ik niet doen ga je ongelooflijk veel spijt van krijgen joh
grtjs |
Quote:
:rolleyes: |
(bijna) alles is te koop...
|
Eg niet :D
De mijne gaat echt niet weg hoef niet eens een bedrag te horen :screwy: |
wedden van wel? als jij goed geld kan krijgen?
het klinkt altijd stoer 'mijne is niet te koop', maar als iemand een ton voor je mk2 biedt, gaat ie weg... sorry, offtopic discussie, maar ook wel weer een beetje ontopic (gezien het commentaar). als ruurd of de mods er problemen mee hebben, mag uiteraard de veger er door... |
Ik zei het ook van mijn GTI 1 Pirelli en de Golf 2 G60.
Maar ze zijn wel weg hoor :) Zelfde geldt ook voor de MK1 G60 die ik nu heb. Goed? bod? is wegggggg ermee. |
Quote:
Nope gaat de mijne nog niet weg heb al zeer hoge boden gehad en ik doe het niet. Is net of verkoop je je kind ik heb de mijne al meer dan 14jaar dan heb je er binding mee en ja je hebt gelijk meeste doen het wel maar ik echt niet. En een ton wauw kan je een dure auto terug kopen maar wegenbelasting is veel meer verzekering niet te doen ;) Nee laat maar. Ik heb echt binding met mijn autootje en geloof het of niet het is zo ze gaat niet weg. Ik ben het geld niet nodig ik eet elke dag nog en heb een dak boven mijn hoofd en schorsen kost ook geen drol om haar aan de kant te zetten dus waarom zou je. ;) |
Quote:
Dat zegt dan weer genoeg over de liefde die je hebt voor je auto. ;) Maar ok weer ontopic Ruurd jammer man ik zou het niet doen als ik jou was je hebt hem al zo lang en nog nooit eens goed erin gereden. Ik zeg houden. :thumbup: |
:D inderdaad maar weer ontopic, pm'etje voor jou Gerard.
Ruurd zal er vast over nagedacht hebben en twijfel hou je altijd. |
Quote:
Er zijn andere dingen die belangrijker voor me zijn dan een auto. Auto is maar hobby en geen liefde ;) Maar laten weer ontopic gaan :thumbup: |
Quote:
Weet ik dat er andere dingen belangrijker zijn ik heb ook een zoon ;) En liefde weet jezelf ook wel is gewoon een woord voor de liefhebberij :shake: |
Quote:
Mooie plannen ruurd ;) |
ik ben benieuwd
|
Quote:
:rolleyes: Voor hoelang??? :D Je hebt elke maand plannen met de auto's. ;) En later hou je hem toch weer. |
Quote:
die zijn er meer domi. :D ben er nog niet echt over uit wat er komt de vr6 motor heeft ook al veel gekost denk dat het beter is een turbo of comperssor er op te zetten. of andere plannen waren een r32 of r36 erin. |
Mooi een turbo erachter !
En nog meer verchromen onder de kap ! |
En ligt hier al een r32 onder de kap?
;) |
Quote:
nee nog niet. wil eerst de g60 verkopen en een wegenbelastingvrije golfje kopen. en daar na ga ik met hem bezig of een turbo komt er op. |
Ik lees net dat je een belastingvrije golf zoekt.Ik heb er toevallig nog een golf 2 16v uit 84 te koop.Prijs is €2500,-.Ik zal meteen een foto mee sturen.
Laatst nog draagarmen van vervangen en greenstuff remblokken gemonteerd.Ook is de opvoerpomp achter in de tank vernieuwd.Bij mij gaat gaat ie weg omdat ik een Bora heb aangeschaft. |
Quote:
sorry is niet wat ik zoek. |
heb al een andere auto gevonden nu ben ik op zoek naar een niet al te duurer vr6 motor voor een projeckt. ;)
|
Quote:
Kijk eens op het corrado-forum, dan kun je gelijk een 2.9 pakken. Die lopen merkbaar beter :thumbup: |
Quote:
ja klopt zou mooi zijn maar die zie je niet vaak als dis. de meeste zijn rotor. en wil wel dis houden. |
Binnenkort maar een keer knutselen met de velgjes denk.
Ook maar even klaar maken, voor volgend zomer ? |
Quote:
ja en verder misschien :D |
Quote:
Een Vr6 met rotor schijn je zo om te kunnen bouwen naar DIS... |
Andere draadboom , nokkenas vervangen en andere lmm.
Eventueel heb ik nog een draadboom van de ronde stekker tot aan de ecu en zekeringenkast voor je. ;) |
He ruurd gebeurt er nog wel eens wat aan de vr6 of ben je nu helemaal into mk1 ;)
|
Volgens mij is hij meer into the vr6 dan de mk1.
Maar dat komt wel goed denk ik...;) |
Quote:
he roy eerst komt de mk1 gti aan de beurt. |
Quote:
tsja alles op z`n tijd he de mijne ligt nu ook weer helemaal uit elkaar terwijl de syncro eigenlijk mijn project auto is :D maar zo gaan die dingen en dan heb je in eens 2 projecten maar het komt allemaal wel goed. succes met jou projecten :thumbup: |
zit er alweer wat vooruitgang in de vr6?
|
All times are GMT +1. The time now is 13:56. |