Zonet nog een pakketje binnengekregen.
Maakt het interieur net wat meer af :) |
Goed bezig erik.
Gr. |
Sebrings zijn de deur uit. :)
Vanmiddag nieuwe velgen binnen gekregen. 15" verbreed staal in 7.5 en 8J (origineel et49). Komt 185-45 om. Velgen worden hoogstwaarschijnlijk opnieuw matzwart gespoten. Net even snel gepast; (weer creppy kwaliteit) :redface: |
super, strak rubber erom .. en zo mat als zwart kan zijn!
lekkah, wanneer zijn ze klaar en eronder denk je? |
Leuk setje Erik, ben benieuwd hoe 't gaat staan.
|
Volgende week wil ik ze gelakt hebben, met een beetje geluk kunnen dan ook de banden erom.
|
Mooi die cd houder!!
Wielen zijn ook dik erik...lekker voor de winter:) maar toch vind ik het jammer dat je ze zwart maakt... |
zullen mooi breed naar buiten komen, want worden enkel naar buiten uit verbreed ;)
grts |
Juist niet Chobee :)
Op de laatste foto zie je hoeveel hij van de achterste veerpoot komt te staan. Velgen waren origineel et49! En vallen nog diep in de kasten moet ik zeggen. |
Quote:
ja met et 49 kun je natuurlijk nog een stuk verbreden zonder het te breed komt das waar, zal tog mooi staan hoor ;) grts |
Gisteren het staal eronder gelegt. Was nog een groter karwei als dat ik verwacht had.
Maar het zit er onder zonder al te veel aanlopen :D Nu alleen nog een setje caddy naafkapjes bij de dealer halen en dan is het af! Daarnaast ben ik vandaag ook een nieuwe voorbumper gaan ophalen. :limey: Was toch niet tevreden over de huidige. En dan voornamelijk de kleur van de zwarte band :( Hij heeft een paar lichte beschadigingen in de zwarte balk maar zit uitzonderlijk goed in de lak!! Binnenkort ook maar eens vervangen. |
Dat werd eens tijd zeg, op die blokjes stond ie toch niet zo mooi... :rolleyes:
Ziet er goed uit Erik zo kun je tenminste weer bollen deze winter. |
sow, dat oogt totaal niet breed, lang leven et-waardes
staat desondanks niet verkeerd hoor, nette wintersetup! |
Dat staat netjes! Ik hou helemaal niet van die uitstekende velgen, dit is toch breed en niet uitstekend.. Wel uitstekend in de zin van goed! :D
|
zeer dik maat, ferme winterlook, en ge weet ik hou van zwarte velgen ;)
VET!! grts |
Ziet er goed uit Erik.
Heb je ook wel genoeg uurtjes aan besteedt. :D Wanneer gaat ie zakken? :tongue: |
erug mooie auto :thumbup:
ga zo door :D :D edition one 8v:D |
Dankje.
Omdat sommige mensen denken dat er niks aan de auto gedaan wordt en alleen maar 100e vragen worden gesteld... :rolleyes: Vorige week voorbumper omgezet. Kleuren komen weer volledig overeen met de lijsten. Achterbumper ook eens geprobeert licht op te schuren met wat schuurwol. Dit deel komt ook weer mooi overeen met de kleur van de lijsten. Ga volgende week nog een set originele G60 bumpers ophalen (in Lc3U) waarvan de band volledig zonder schade is (huidige is toch niet helemaal schadevrij :redface: ). Moet nog even zien wat ik hiermee ga doen. Zullen hoogstwaarschijnlijk nog opnieuw gespoten worden. Daarnaast ook nog afgelopen week de kachelradiateur vervangen. Deze was zo lek als een zeef. Blijkt dat ooit de ventilator kapot is gegaan waardoor delen van de blazer in de kachelbuizen beland zijn. Uiteindelijk heeft dit geleid dat een stuk plastic bij het bedienen van de kachel zich door de radiateur heeft geboord. Gehele dashboard eruit gehaald en de kabelboom weer fatsoenlijk gelegd in het dashboard. Zaten toch een paar zaken niet zoals het hoorde. Ook de ISO stekkers van de radio fatsoenlijk gesoldeerd aan de originele kabelboom, ipv van die irritante kroonsteentjes. Al met al resulteert dit in veel meer ruimte in het dashboard. Kachelradiateur moet alleen nog fatsoenlijk ontlucht worden, maar hier ga ik morgen verder aan. Chris, bedankt voor de hulp! Krijg met de kerst een nieuwe digicam, zal uiteindelijk wel fatsoenlijke foto's maken. Naafkapjes zitten momenteel ook weer op de velgen. Het setjes Bora doppen wat ik erbij heb gekocht vind ik niet zo geslaagd staan... |
Zeer mooi erik , echt een hele mooie edition !
|
Mooi verbreed staal, nu nog mooi wit spuiten ;)
Kabelbomen blijven toch kenlijk voor vorige eigenaars een must om in te knippen, heb zelf de corrado ook bij de radio flink aan de kabelboom moeten repareren, maar met solderen en krimpkousjes komt alles weer goed :D |
Toevallig ook foto's van de auto met bora doppen ?
Ben wel benieuwd eigenlijk, zoek ook nog een setje doppen voor mijn staal. |
Quote:
Je mag de mijne kopen voor een leuk bod. :) Misschien als de banden op zijn eens kijken voor een nieuwe kleur in poedercoat, Henk ;) |
Heeft geen haast ;)
Ben benieuwd, en wie weet doe ik je dan idd. wel een bod. |
Nog even wat duidelijke foto's van op de parking van Retro Mania, naafkapjes erin en eens gepoetst.
Voor de winter is het goed zo. :) Inmiddels ook nog wat dingen gedaan aan de auto. Dashboard is weer volledig gemonteerd. Probleem met de kachelradiateur bleek makkelijk opgelost te zijn door een keer met de auto te gaan rijden. Daarna nog ontlucht en weer bijgevuld, klaar! Heb al geruime tijd slecht ontvangst van mijn radio. Heb al een andere antennevoet geprobeerd maar het mag niet baten (ook kapot? :dunno: ). Ik ga daarom maar de complete antennekabel + versterker vervangen. Volgende week maar eens alles eruit halen. Verder breng ik de volgende week ook eens de auto weg naar een monteur, vanwege het vreemde trillingsprobleem wat ik nog steeds heb in mijn ophanging. Hopelijk komt hij er achter wat het nou is, als ik dat al eens weet ben ik reuze geholpen. Ook vorige week nog (ja NOG! :D) een setje originele gave G60 bumpers gaan ophalen in Lc3U. Deze worden dit jaar nog eens opnieuw gespoten. En vandaag nog een paar leuke spulletjes binnen gekregen voor het interieur. Al met al hopelijk een goede start voor het nieuwe jaar! |
Durf je wel.....je vriendin een beetje te laten verkleumen met dat raam open?
Ziet er goed uit kerel, maar dat wist je al.. |
Ziet en goed uit erik !
|
hey maat,
gewoon uber vette 16V heb jij, prachtig op deze velgjes!! grts |
Heb je die handrem pook hoes en schakelknop bij de dealer vandaan????
Wat was je ongeveer kwijt als ik vragen mag. Mag via pm. Ik wil dat ook graag nieuw in de g60. Staat net ff wat netter. |
Heb die spullen bij Ricardo (RicoGTI16V) vandaan. Zijn Golf is verkocht en hij had dit nog liggen. Nog bedankt daarvoor! :hug:
@René, maak je maar geen druk ik hou haar goed warm ;) |
Geen dank Erik.
Hoop dat t mooi staat :D |
Mooie wagen soow erik !!
|
Echt een hele dikke Golf zo, verbreed staal staat echt heel mooi!
|
wauw, net voor het eerst dit topic gelezen en in een keer doorgenomen! Moet zeggen dat ik een MK2 altijd als 2e keuze heb beschouwd omdat ik op dat moment geen mooie M1 kon vinden of omdat ik voor een bepaalde motor ging op dat moment maar een auto zoals de jouwe...WAUW, helemaal af! Ben blij dat je van de embleemloze grille bent afgestapt en geen heldere lampen hebt gemonteerd, BBS wordt zeker erg fraai, petje af voor al het werk man.
Een ding heb ik niet meer terugelezen, je vertelde over rook uit de stuurkolom, ik heb dat ooit ook een keer gehad en dat was meteen het einde van richting aangeven en ruitenwissen, wat is er bij jou gebeurd? |
Super Erik! Blijft een dikke bak:D
|
Mooi Erik!
Met die kleine kapjes ziet het er toch veel beter uit dan die grote naafkappen. En het werd verdomme ook eens tijd dat je die auto eens poetste. :P Veel beter! :thumbup: Quote:
De verwarming doet 't nu toch weer. Komaan, beetje weerstand opbouwen is alleen maar gezond! :tongue: |
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30426 ;) Ik heb de volledige kabelboom gecontroleerd op verschroeide kabels (paar weken terug ook nog eens toen het dashboard eruit lag), maar dit was niet het geval. Heb de hendels verwijdert en eens goed schoongemaakt. Deze zaten vol stof en vet. Sindsdien heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Heb wel nog een vervangende MFA hendel hier liggen, die komt er nog in als ik eens tijd en zin ervoor heb. Hopelijk krijg ik de mercedes velgen komende week verkocht, kan ik komende maand eens een afspraak met Peter maken. :) Heb eens nagerekend maar het zal toch niet fatsoenlijk gaan passen achter met 8.5j icm met de originele wielranden. Deze laat ik daarom nog omvouwen en uitrollen zodat het niet constant gaat aanlopen. |
Klopt Erik...Randy had z`n wielranden ook uitgerold en omgevouwd...
|
hele lekkere edition! :thumbup:
|
Dankje!
Over 2 weken gaat de auto naar de monteur voor het rare geluid in de bochten. Naar alle waarschijnlijkheid is mijn differentieel naar de knoppen. :( Ben benieuwd wat daar uit komt rollen. |
Vanmiddag de BBS naar Peter gebracht. Ze zijn echt geweldig geworden. Bedankt man! :hug:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:45. |