Ziet er weer puik uit!
Grote turbo :-) |
Bedankt!
Nee hij loopt nog niet. Erg druk gehad de laatste weken.. :shake: Wel nog even de olieretour van de turbo vast gezet, en nog wat kleine dingen. Binnenkort even tijd vrijmaken, dan kunnen we oliedruk draaien en proberen te starten! :thumbup: Als tie loopt ga ik de intercooler en downpipe maken bij een bedrijf met de juiste spullen en materialen. Als er updates zijn, weten jullie dat as soon as possible :D |
Schakeltoren ook gemonteerd. 4 gaten gevoord, 4 afstandbusjes van 2,5 cm.
Kabels lopen wel in een bocht, maarmerk je niks van! |
ik zie dat je het zelfde "remdrukventiel" als dat ik gebruik. Is deze goed voor keuring bij de rdw?
|
Uiteraard. Als hij maar goed afgesteld staat.
Ben er zo meer naar de RDW gereden, en vermeld dat hij nog niet is afgesteld. Was geen probleem, en remde goed zei hij. |
oke top bedankt voor de info :thumbup:
|
Mooie update Eelco al wat verder met de RM's ?
|
Nee nog niet. Eerst ff de auto af hebben. Nog remmen ontluchten, intercoolerbuizen+downpipe, en chippen! :)
|
Altijd goed zo`n hoge versnellingspook :) Welke doorvoerrubbers heb je gebruikt in je schutbord?
|
Idd rene. Becauce racecar :D
Heb ze van de kachelradiateur/kachtenslangen gebruikt. |
ah okee, dicht dat een beetje goed af?
|
Lijken mij ook iets groot Eelco deze hebben toch gaten met een diameter van 16mm ?
|
Passen en meten he in een golf 1 ;)
Vandaag nog wat leuks ontvangen! |
Lekker voor elkaar Eelco wat heb nu setje origineel en 1,5 ? Die van mijn zijn Woensdag klaar Vrijdag de bandjes er op en monteren maar.
|
Deze zijn idd 0,5.
1,5 moet ik nog halen als ik weer mag autorijden. (Oog nogsteeds ontstoken) Ben erg benieuwd style! :thumbup: Heb trouwens 8 isolatiematten besteld, 4 voor de deuren, en nog voor achterin. Hoop dat het resoneren etc. Dan iets minder wordt |
Na 3 weken thuis zitten :screwy: :shake: ga je je toch een beetje vervelen, en langzaam maar weer eens proberen wat te maken/doen.
Dus maar eens een accubak gemaakt! Daarna bekleed in skyleer. En een oude riem aan bonken geknipt en verwerkt. Vond t best wel grappig geworden voor de eerste keer. Ook is de offerte voor mn BBS RM de deur uit :thumbup: |
Ziet er goed uit Eelco ik ga in de toekomst ook zo iets maken want ik he nu dus geen schakelaar en ik wil dit wel.
|
Schakelaar is wel fijn ja.
Vandaag ook dashboard gewisseld voor een zachte versie. Nu nog even middeltunnel scoren, kan daar mijn EGT display in! |
FF topic doorgelezen en ziet er goed uit, gaat straks als de brandweer met die 200 pk... :cool:
|
Thanx Supersport! :)
Vandaag de bbsjes voorbereid voor het coaten, en ze weggebracht! Thanx to Style voor de boutjes! :thumbup: Vanavond nog een middenconsole van een gti gehaald! |
All times are GMT +1. The time now is 05:57. |