haha top :thumbup:
ziet er goed uit zo. |
jmmr dat je de lip mee gekleurd hebd
maar voor de rest ziet het er goed uit |
alleen het lipje even wisselen voor een zwarte verder ziet het er goed uit :thumbup:
|
Quote:
x2 |
Het was niet de bedoeling om de lip groen te rollen, ik was aan de linkerkant bezig en 1 van me maten vroeg of het erg was als hij de lip een klein beetje had geraakt, niet dat ik een kwartier later wegloop om koffie te halen en zie dat de hele lip groen is xD
|
creatief gezien goed gedaan, maar ik vind het doodzonde...
|
nee het gele was origineel toch.als je het zonde vind,had je hem in een nieuw tornadorood jasje moeten steken toen ie nog van jou was.
|
Even weer wat uitgegeven, bij Keverpart 3 nieuwe motorsteunen gehaald, dashboard en de rest van de auto trilt zowat uit elkaar van ellende xD, de dag voor Azeven Drachten de steunen monteren samen met n oliefilter en benzinefilter.
Verder begonnen de velgen te schuren, deze worden matwit, biedereen zei dat ik ze matzwart moest doen want zo en zo en zo, dus nu worden ze wit (: Verder de motorruimte meegenomen door de slotplaat wit te spuiten en de luchtfilterbox, dynamokapje en radiateurplaat matzwart. Onderkant van de motorkap wil ik nog groen doen maar alles op zen tijd (: als het wat beter weer word, worden div plekken nog een keer opnieuw gerold en dan word de motorkap gelijk meegenomen. |
Afgelopen 4 dagen besteed aan het wetsanden van de velgen en naafkapjes, wat n drama, de verf wilt niet hechten aan de oude verf, heb de eerste helemaal met de hand en hulp van de slijptol terug geschuurd naar blank staal, daarna in de zinkspray gezet, toen met de spuitfiller en toen pas met de verf en blankew lak, welgeteld 3 dagen kwijtgeweest met 1 velg..
2de velg licht opgeschuurd en in de filler gezet en daarna primer etc, moet deze volgorde maar aanhoude anders verbrand de lak gelijk en dan ben je weer 3 uur verder voordat je het eraf kan schuren. Heb er nu dus 2 klaar en heb de 3rde nu in de filler staan met de laatste 2 naafkapjes (: MOET optijd klaar zijn voor Azeven Drachten, kga zaterdag al weg om lekker met wat Friese maten aan de zuip te gaan dan hoef ik zondags niet zo vroeg op te staan :P |
ik vind het een leuke corrado zo :thumbup: lip zwart is weer een stuk beter
|
die corrado achteraan zou ik ook in het zwart zetten
|
cool:)
vind de combi zo erg geslaagd:) zou miss alleen de achterwielen nog iets breder zetten,, miss dat dat wel vet staat.. ga zo door |
Van de zomer komen er andere wielen onder :P Het Corrado logo wil ik rood houden, dat springt er dalijk mooi uit als de achterlichten ook compleet rood zijn (:
|
Azeven gemist, D.A.F. gemist, alles omdat de velgen niet wouden opschieten..laatste velg afmaken dan maar?
|
Haha! 'pechvelgen'?! [...ik denk het wel:]
Toen IK ze namelijk nèt had gevonden en ze later wilde spuiten, lukte het ook steeds maar niet... elke keer weer 'sinaasappelhuid'... 3, 4 x geprobeerd... Toen hebben ze dus eerst weer twee maanden op het balkon gelegen, voordat ik weer een poging wilde/durfte te wagen. Na flink ontvetten/knoeien met thinner is het toen gelukkig wèl eindelijk gelukt! |
Leek idd wel alsof er een heleboel siliconen oid in was getrokken :P Was de witte verf nog nat en t begon te verbranden, veeg je het eraf en ik veegde de primer, filler én een beetje oude lak mee xD
Uiteindelijk wel gelukt, wel 2 dagen te laat maar dat geeft niet, morgen maar even zin proberen te krijgen om de onderkant van de motorkap groen te maken. Wou de lambdasonde nog vervangen maar dat valt weer tegen, ding zit zo vastgerot dat ik m niet loskreeg, proberen de hele kat ertussen uit de krijgen en ook dat zat helemaal vastgerot... |
Sebrings staan m erg goed, stoer ding geworden. Veel beter dan t gele
|
Jeetje wat gaaaf! :thumbup:
Coole keuze voor de kleur zeg! :thumbup: |
Gave kleur idd! Veel beter dan geel :)
|
Verkoop is nu dan dus definitief, ben vrijwel uitgekeken op VW, heb in 4 jaar tijd 8 gehad waarvan er 1 een motorswap heeft gehad en de helft met Gladers was. Zaterdag komt er een koper uit Belgie en die neemt de hele auto onder handen om hem weer standaard te maken, nou hoe mooi wil je het hebben (:
Weekend erop komt er een '99 Impreza 2.0T voor in de plaats. |
All times are GMT +1. The time now is 01:58. |