Quote:
Ik heb geen bank gekocht hoor... :D |
Quote:
wat was het dan? een lage hoedeplank :biggrin: |
volgende maand maar weer een meeting dan als die zo goed bevallen is door iedereen en dan kom ik ook (schaam schaam) :( :( :biggrin:
|
Quote:
snel overdoen dus.... scheelt dat het daar langs de snelweg niet zo naar koeiestront rook! :biggrin: Me navigatie had me door het dorpje naar het viaduct net boven de A30 geleid en daar binnendoor STONK het zo naar stront was gewoon echt niet grappig.... Zag de bui al hangen, had de dag van te voren net 12 uurtjes mijn wagen gepoetst :D (koeievlaai midden op de weg ofzo) |
Hheh nou laat de suggesties maar weer doorkomen,
*een Midzomer(avond)meeting? *een Najaarsmeeting? *aankomend Weekendmeeting? Dus Rene en Hajee aan de bak maar weer! :p |
@Jeewee
die audi 90 was echt top! hoe die weg trok de snelweg weer op, kreeg er toch ff een harde plasser van.......2,3 5 cylinder? dan baal ik er toch van dat ik maar vier van die afgesloten buissies in t vooronder heb. Hij trok m trouwens wel smerig de vering in... maar idd was mooi meetinkje, wel jammer dat iedereen altijd de zelfde autoos op de foto zet... |
aankomende maand meeting missschien??
|
Quote:
ik ben weer van de partij!!! |
Quote:
Ik ook! :) |
ik ook als dan toch alles bij elkaar geparkeert mag worden:D:D:D:D:D:D
|
Anders ik wel!! :wink:
Word het dan weer een type 1 meeting? :biggrin: |
op 1 mei ben ik jarig....op zich kunnen er vrij veel auto`s op het grasveld voor ons huis staan...wie wil komen mag komen :p
|
Weet er iemand wat er voor een motor in deze auto zit?
|
Quote:
dan moeten we um dus opschroeven?? :biggrin: |
Quote:
zie weinig eerlijk gezegd?:D:D:D:D:D |
ok al verholpen
|
Je was net te snel :D moest even de link opzoeken ;)
|
Hahah Rene lekker centraal! :tongue:
Hoorde al wat andere opties in de richting van Duiven, dit beviel echt super goed in Lunteren/Ede maar het zat aan de top Qua parkeerplaatsen.... :redface: Dus als we weer voor een meeting gaan moeten we mischien toch gaan nadenken over een andere lokatie, hoe jammer dat ook is..... |
als het maar snel is lol want heb wat gemist:D:D:D
@erik m: ik ben snel whoahahahaha |
nja, dit was idd een hele mooie locatie....maar een andere is ook altijd leuk!
ben benieuwd!! (volgens mij staan we over een paar maand gewoon weer met z`n allen op een parkeerplaats :D) |
All times are GMT +1. The time now is 16:49. |