Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   VAGKonzept's MK3 GTI 8V (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78934)

De Limburger 30-11-2013 01:09

Domi waar blijft de deur met de 5 kleuren? En trouwens dit is eigenlijk het enigste topic wat ik nog in de gaten houd. Succes er mee kerel.

Helios 30-11-2013 09:52

Super werk geleverd maat !! Maar dat wist je al he! Ik spring van de week ff binnen in de shop om hem eens irl te zien.

ps wanneer beginnen we aan de motor :D

VAGKonzept 12-12-2013 09:51

Quote:
Originally Posted by Larsv5
Gaaf..... Epoxy geen optie als kleur :D

Daar heb ik zelf ook al eens aan gedacht... het lijkt me zeker niet verkeerd, maar ik heb al eens een witte gehad, dus ik ga toch voor wat anders :thumbup:

Quote:
Originally Posted by Svenn21
Zeer mooi project en leuk om toch nog eens een MK3 te zien!

Uit welke kleuren heb je de keuzen momenteel?

Gr Sven

Het gaat voornamelijk om (moeilijk te verwoorden) verschillende soorten grijs, telkens met andere kleurtinten erin :cool:

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Domi waar blijft de deur met de 5 kleuren? En trouwens dit is eigenlijk het enigste topic wat ik nog in de gaten houd. Succes er mee kerel.

Ik zal es 'n keer een foto nemen van de deur, Ronnie ;)

VAGKonzept 12-12-2013 09:54

Update...

Eergisteren deuren, motorkap, spatborden, kofferklep en tankklep ook maar in hetzelfde kleedje gezet... ;)

Helios 13-12-2013 12:06

staat er weer zeer strak bij maat :screwy: :D

VAGKonzept 20-01-2014 14:47

UPDATE !!! :D :D :D

Ik heb de onderste helft van de auto (onder de karakterlijn) geschuurd om hechting te krijgen voor spray-filler...

Bedoeling hiervan is om all imperfecties eruit te krijgen...

Ik heb alleen het gedeelte onder de karakterlijn gedaan omdat erboven geen laswerk of andere reparaties verricht zijn en dit gedeelte strak genoeg staat.

Een heel werk aangezien je na de spray-filler de hele auto met de hand moet blokken, maar als het werk gedaan is, is het dat allemaal waard geweest :D

Onderste helft epoxycoating geschuurd :

Terug gemaskeerd en spray-filler gespoten :

VAGKonzept 20-01-2014 14:52

Daarna de auto in de schuurgids gezet...

En beginnen met schuren...

Alle gedeeltes die ik reeds gedaan heb nog vlug afgedekt met een papiertje om stof etc. ervan weg te houden :

Motorkap, koffer, 2 flanken en 2 deuren zijn reeds gedaan...

Vanavond normaal de dorpels doen... Verder 't dak nog (enkel epoxy, geen filler) en dan is ie zowat klaar voor grondverf :)

grts

KennyH 20-01-2014 16:54

Geen half werk dus! Netjes hoor

ronaroot 20-01-2014 18:40

Respect voor al het werk !!

Jurregti 20-01-2014 22:20

:eek: Super bezig, Respect voor je toewijding!
Ik ben ook wel erg benieuwd naar 'proefdeurtje'.
Succes verder!

VAGKonzept 21-01-2014 09:38

Quote:
Originally Posted by De Limburger

Quote:
Originally Posted by Jurregti
:eek: Super bezig, Respect voor je toewijding!
Ik ben ook wel erg benieuwd naar 'proefdeurtje'.
Succes verder!

Hier jongens :D :D :D

Misschien komt 't niet heel goed uit, ik heb de foto's maar met m'n "werkplaats" toestel gemaakt... Ik had deze pics van de kleur maybe beter met de reflex genomen... :(

Anyway, let niet op de deuken etc, het is maar een oud buitenpaneel dat stof lag te verzamelen ;)

De middenste kleur is me overigens te hard tegengevallen, daar had ik veel meer van verwacht, die wordt 't zeker NIET :)

VAGKonzept 21-01-2014 09:38

Ik ga overigens natuurlijk wel m'n eigen zin doen, maar meningen zijn altijd welkom ;)

Richard 21-01-2014 09:49

zou voor de daytona grau gaan

Vains 21-01-2014 10:41

De linker kleur is wel mooi :thumbup:

GEENGTI 21-01-2014 11:35

Heel donkerblauw zou ik doen. Maar die staat er niet tussen.

VAGKonzept 11-04-2014 10:37

Hier ook weer eventjes een update...

Na de epoxy en spray-filler geschuurd te hebben het ding in de grondverf gezet...

Onderkant eventjes mee afgeplakt zodat er geen overspray op de bodem kon komen :)

VOOR

NA

VAGKonzept 11-04-2014 10:44

En dan de auto uit de cabine en de losse delen erin ;)

Motorkap, deuren, koffer... even proppen maar het gin er in één keer in :D

En dan nog wat prulletjes...

Mk4 cabrio kleine spiegelkapjes... en klinken, tankklep, scharnieren,...

Sorry voor de crappy phone pics :(

VAGKonzept 11-04-2014 11:03

Ondertussen ook nog de hele binnenkant geschuurd... Dat heeft me stukjes vingertoppen gekost :D

levis 11-04-2014 11:34

Gaaf project en wat een vakwerk. deze wordt als nieuw!

bjorn77 11-04-2014 11:37

men klak af met deze resto, er zijn er weinige die een mk3 zo veel aandacht geven. ben benieuwt naar de verdere updats . blokje ga nu toch ook de zelfde aandacht krijgen?

All times are GMT +1. The time now is 01:49.