Quote:
Las net jou swallow project, veel succes zit zeker potentie in :thumbup: |
Wie kan me vertellen of het elektrische gedeelte van het contactslot vervangen kan worden door een exemplaar van een golf 2 of 3.
De stekker mag wel anders zijn maar als hij maar in het contactslot huis past. Ik wil juist liever die van een golf 3 want die heeft meer aansluitingen. Op marktplaats staat iemand die deze dingen aanbiedt en als ik ze visueel zo bekijk lijken ze aardig het zelfde. Ik heb hier ook een compleet contactslot van een MK4 maar die gaat niet passen, die lijkt er ook helemaal niet op. Maar die van de golf 3 ja kijk zelf maar eens: http://link.marktplaats.nl/360102439 |
nou kom maar op met die fotos dan :D
maar mooi te horen dat het nu werkt :thumbup: |
kijk aan, weer een stapje dichterbij! erg gaaf en netjes hoe je alles ombouwd! :)
|
Quote:
Er komen nog meer foto's als ik de kabelboom helemaal klaar heb. En nog iets meer dan een week en dan komt mijn swallow terug van de spuiter. :) |
Is die lichtschakelaar voor de mk4 met of zonder mistlichtfunctie aan de voorzijde?
|
wat een project..!! :thumbup:
ga zo door.. |
|
Je hebt pb over het contactslot ;)
|
Nog even hulp gevraagd met het volgende.
Ik wil graag een setje chromen spiegels bestellen. Echter wil ik niet iets kopen waarvan later gezegd word, ja maar die horen er niet op! Dus wil ik jullie mening over dit setje horen wat ik op ebay heb gevonden. http://cgi.ebay.de/Neu-Chromspiegel...=item45f43ebc45 Is dit wat of moet ik deze links laten liggen. Ik heb zelf namelijk het idee dat de vorm wat anders is dan normaal. Andere suggesties zijn welkom |
Klopt...dit zijn NIET de juiste...
|
das er 1 zonder mistlichtschakelaar aan de voorzijde
@spiegels: dat zijn orginele van een Mini :screwy: |
Oke die moet ik dus niet hebben.
En deze dan: http://cgi.ebay.de/Chromspiegel-Gol...=item2eae48efaf Als deze het ook niet zijn wie weet welke ik wel moet hebben dan? |
als ik mij niet vergis gebruiken ze vaak chrome spiegels van Retro rabbit die sweinhund laatst nog te koop aanbood op het forum voor 125,-- geloof ik,
deze spiegels hebben bijna het zelfde voetje als de orginele en leken nog hele nette spiegel. gr pieter. |
Die laatste link van je zijn het ook niet...lijken er niet eens een klein beetje op...:)
|
Dit is het juiste model. |
Ja klopt, en die "rubbertjes/plasticplaatjes" die eronder moeten zijn bij de stealer nog te bestellen.
|
Oke dan ga ik daar eens naar op zoek ik weet nu welke ik moet hebben.
Ik hou jullie op de hoogte als ik een setje heb gevonden. Ik ga er vanuit dat Sweinhund het setje al verkocht heeft, want volgens mij is dat spul zo weg. Ik heb net gekeken en ja Sweinhund heeft het setje al verkocht :( En een nieuw setje kost 180 euro inclusief verzenden :eek: Maar denk dat ik er niet omheen kan om een setje daar te kopen. Of er mocht hier nog iemand op het forum zijn die nog iets heeft :rolleyes: |
is die al terug ben benieuwd na de foto`s
groet |
All times are GMT +1. The time now is 00:48. |