Was wel aanwezig hoor...... :thumbup:
Binnen in de showroom en stond maar 1 witte mkv gti on air.... |
Check:
Stond er knap bij Henk !!! |
Morgen de 19" Black rs6 monteren en foto's zullen volgen.....en zwarte RH naafdeksels bestellen voor de RH ZW1
|
Golf5 GTI candy-white on airride 17" RH ZW1&19" Black RS6
Bij deze de beloofde foto's van de 19" Black RS6 velgen............ Ben er zelf onwijs blij mee en vind ze persoonlijk meer dan geslaagd en staan/passen perfect onder de golf. De Achterste velgen lopen vrij rond op het laagste punt en bij de voorzijde rusten de banden op het laagst precies op de montageschroef voor de binnenwielkastkuipen, beter kan dus niet en op de mm nauwkeurig zonder dat ze naar buiten gedrukt worden. Later nog even de originele zwarte vw dopjes over de velgbouten gemonteerd zodat deze ook mooi zijn weggewerkt in de velg. Oordeel zelf en geef u mening...........! |
Heel dik!
Die meerdelige dingen vond ik maar niks. Wat je er nu onder hebt is veeeeel beter! :thumbup: |
ziet er goed uit, mijn voorkeur gaat uit naar de ZW1
|
Ziet er netjes uit henk de 19 inch rs6 en onder de golf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Ziet er mooi uit Henk!!
Dat glanzende zwart past heel mooi bij de auto. Ook omdat je die cleane grill erin hebt. |
Niks meer aan doen Henk!
|
Staat er echt super onder!!
|
veel mooier dan die 17inchers :thumbup:
|
vind het zeer gaaf de rs6 onder de gti.
staat heel dik. |
Zéér netjes Henk! Niks meer aan doen.
|
houden zo, ziet er netjes uit zo:)
|
Tering zeg.. Hij ziet er echt verschrikkelijk dik uit zeg :thumbup: :D
|
sorry, ik vind hem te laag nu.. banden in de kasten is mooi, maar wielen erin houd ik niet van.
|
Quote:
Is toch air? Ging volgens mij meer om de wielen, die staan super. Maar zou zo voor 't uitzien inderdaad de achterkant wat omhoog zetten. |
Mooie van dit soort wielen is dan wel weer dat ze in de kassen vallen !
Stoer man ! |
erg mooie auto in het eggie.. ( en persoonlijk veel mooier dan je vorige)
|
Erg dik, alleen zie ik iets "raars" aan de achtervelg.. Ik weet niet wat, maar het oogt vreemd. Ik denk hetgeen dat Jaap en Chris ook zeggen (wiel dat binnen de wielkast valt en dat het lager lijkt dan voor). Maargoed, als dat het ergste is valt het mee toch!? :) Dik hoor :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:25. |