Quote:
geld overgemaakt,zie hem wel verschijnen :thumbup: |
Heb hem al bijna versleten man, gruwelijke trui! :cool:
|
Quote:
De naad aan de linkerzijde is helemaal los, maar dit is alweer opgelost door mevrouw naaimachine :thumbup: |
Quote:
Nou dat is mooi, mocht hij onherstelbaar raken binnen afzienbare tijd dan moet je me even pb'en. |
dat zal bij mij wel meevallen want als ik zo een zak gebruik is het puur voor een pakje sigaretten, meer niet
|
De trui heeft trouwens in mijn buurt (Amsterdam) wel één nadeel :tongue:
Mensen kijken je heel raar aan als er VOLKSforum op me borst staat :screwy: en ik maar weer uitleggen dat het geen racistische betekenis heeft :D |
Quote:
Dat probleem heeft mijn broertje ook, maar die heeft ook alleen maar kisten aan heel de dag :D |
Quote:
En ook met witte veters er in of dat weer nét niet :tongue: |
Quote:
Nee gewoon zwarte :) |
Quote:
Ik moet eerlijk toegeven, die kisten als je ze eenmaal hebt verslijt je ze volgens mij nooit meer, alleen rijd t niet zo lekker met kisten aan :tongue: |
Quote:
Eigen Volksforum eerst! |
vandaag binnengekregen direct gepast,en niet meer uit gedaan. :thumbup:
toppie geregeld :thumbup: |
Quote:
Damn, gelukkig maar, ik heb die dingen zaterdag weg gedaan, zijn ze rap bij de TPG :D |
Scherpe foto's maken blijft lastig met een telefoontje... Maar even voor het idee hoe deze Volksforum Freak erbij loopt:
|
Quote:
Ehuu ik verslijt een paar per jaar, ( al vanaf mijn 14e, begonnen met die bruine) dagelijks aan. En t auto rijden, als je ze op tijd in het leervet zet, geen probleem. |
Hebben jullie nog een? Mijne is gestolen :cry:
|
Ebut, ik heb afgelopen woensdag nog hard gezocht naar een Volksforum hoody in 013, was je er niet :).
Er zijn hoodies te koop op airtime: http://www.air-time.nl/ |
Klopt, door allerlei omstandigheden en moeilijkheden kon ik er helaas niet bij zijn :cry:
|
Quote:
Dude! Weet je wat je hebt gemist?! |
Het vetste optreden van 2010 :cry:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:33. |