Van de winter maar eff paar mm van de voorwielen afdraaien,
voor de rest ist toppie :thumbup: |
hij kan nog een klein beetje omlaag. Dat zal ook snel gebeuren haha. Weet niet ik niet of ik de velgen af laat draaien, de bouten zijn nou nog 20 mm. De schermen moet toch worden vervangen dan die laten rollen
|
KLAAR! (oftewel: niks meer aan doen)
errug geslaagd dit; nu zeker de mooiste die d'r is. Gr van René. |
Dank je René, moeten wel kleine dingen aan gebeuren zoals spatschermen voor. Nou wil nog een leder golf 4 interieur
|
vandaag een pakketje gekregen uit The States:D. daar zaten me veel beloofde dopjes in voor de vette's kan eindelijk zeggen dat ze klaar zijn:D Ze zijn wel een beetje vies op de foto's :redface: \
|
nice:cool:
|
Dank u, was al bijna bang dat ik ze niet meer zou krijgen voor het jetta treffen :redface:
|
echt echt een top velg!.. kwil deze al sinds ik mijn golf heb enkelt dan niet gepolijst, maar zal nog wel een poosje duren eeerst nog wat andere priorteiten
|
Normaal gesproken zit er een minder glimmemde laag op zoals een aantal posts van te voren. Eerst de dingen doen die je moet doen en dan kom je misschien voor weinig zoiets tegen.
|
Heej Boy,
Ziet er netjes uit man ;) zie je niet elke dag zulke wielen. Keep up the good work. |
...uit het 'dikke Corrado's'-topic... :thumbup:
ik geloof een iets nieuwer type velg, maar iig wel van een Corvette! |
Ik vind t een super combi, met die wielen onder je jetta Mk3 !
|
Dank jullie:D ben ook wel trots op het resultaat, had niet verwacht dat het zo dik zo worden. Zondag natuurlijk live te zien in Gevelsberg en hoop dat ze er een paar mooie foto's van maken:redface:
René; dat zijn de Saw blades van corvette, geleverd vanaf de C5 model:D begin ook corvette kennis te krijgen hahah:D |
Zo heb eindelijk wat duidelijkere foto's van de auto, nou nog een andere einddemper. Als dat er onder zit kan ik me gaan richten op de spatschermen voor en de andere kleine ergenissen.
Dit is nog wel nodig; |
5 words: Het Blijft Een Mooi Ding!
En hoe rijdt het nu op die bandjes/velgen-combi en zo laag; nog wat comfort, of ?? |
Geloof het of niet; het rijd nog steeds heerlijk:D het is geen stuiterbak je kan er makkelijk een paar 100 km mee rijden. Alleen in hij loopt wel achter aan op de wiel kast als je gek doet, dat word van de winter een beetje helpen :redface:
|
Vandaag weer een pakketje gekregen:D Heb een US plaat besteld met het kenteken waarmee die in de States heeft rond gecruisd :D Heb rond om ook andere dopjes gemonteerd staat weer iets netter.
|
Maar hij kwam toch uit Boston, Masachussets? (of hoe je dat ook maar weer schrijft...;) )
|
Daar komt die idd vandaan maar op die site hadden ze niet veel keus dan maar deze.
Vandaag ben ik ook begonnen met het aanpakken van de Jetta. Er zijn wat dingen waar ik me aan stoor of niet netjes vind. Hij staat nou mooi bij frank binnen en kunnen daar mooi aan de slag :thumbup: |
We zijn weer even bezig geweest aan de Jetta vorige week, alles is mooi blank geschuurd en in de menie en zinc spray gezet. heb ook een ander interieurtje gescoord :thumbup: Het is een leder setje gewordne van een A3. Alleen 1 groot nadeel van het setje is dat de bestuurders stoel verkleurd is :confused: Dat maken we ook wel weer netjes :thumbup: \
|
All times are GMT +1. The time now is 14:45. |