Eindresultaat mag er zijn. :thumbup:
|
Gisteren ochtend de golf weer even de garage ingereden zodat deze onder het genot van een lekker warm kacheltje wat kon drogen.
's middags het achterpaneeltje in de tectyl gezet (dikke zwarte). Zegmaar het gedeelte aan de onderkant van de auto.. bij het reservewiel. Toen wilde ik gaan beginnen met het tectyleren van de dorpels e.d. met Tectyl ML (dun vloeibaar) Maar toen bleek dat bij de compressor de drukschakelaar kapot was, waardoor deze meteen weer leeg begon te lopen zodra die vol was. Hoop gekloot, toch maar losgehaald.. Zat er een of andere vage gele troep in. Alles eruit gehaald... Teruggezet, slaat ie niet meer af zodra die op druk is :D Dus handmatig maar uitgezet, tectylspuit eropgezet. DOET IE T NIET :mad: Hele zooi dus maar opgeborgen en vanmorgen een spuitbusje tectyl ML gehaald. En godzijdank ging dat goed. ;) Linkerdorpel staat nu uit te druppen, vanavond of morgen die andere even doen. Ook moet ik die rubber doppen voor die gaten bestellen bij VW. Bestel dan ook meteen een pookbal revisiesetje. Weet iemand of dit dan het gezeur met de achteruit versnelling oplost? Of moet ik dan busjes e.d. onder de kap gaan vervangen? To be continued... :cowboy: |
wat is er met de achteruit versnelling? kun je deze zonder te duwen in de achteruit zetten, of gaat ie er moeilijk in?
als je zonder de pook in te drukken in de achteruit kunt schakelen, moet je idd de pookbal reviseren. als het allemaal gammel aanvoelt, bestel dan maar meteen een revisiesetje voor het schakelmechanisme :) |
Achteruit gaat inderdaad zonder in te drukken, voor de rest is het volgens mij nog wel aardig.. Maar dat kan ik denk ik pas goed merken als ik de pookbal heb gehad. Maarja. Dan ga ik die dus even bestellen! Hoe is het trouwens met jou project?
|
ik heb dat ook met mijn achteruit...iemand enig idee wat zo'n pookbalrevisie kost?
|
super gedaan mooi spuitwerk ongeloofelijk :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
Ik geloof iets van 20 tot 30 euro als je alleen je pook aanpakt. Als je ook die rubbers en busjes bij je bak wilt vervangen kost volgens mij nog een keer 20.. (ongeveer) :thumbup: |
nou je spuitwerk mag er wezen, complimenten. zeer indrukwekkend allemaal wat je bereikt hebt. blijf je projekt volgen.
|
Tnx man! ;)
|
|
Quote:
de ontbrekende plaatdelen heb ik! :jacks: Ze gaan er a.s zaterdag in, dan in de RX5, volgende week in de coating en RX10. en het motorblok is klaar :thumbup: |
net je topic doorgelezen .. kan niks anders zeggen dan RESPECT :thumbup:
echt heel goed bezig :) |
nou jij mag mijn aankomende golf 2 wel gaan spuiten :D
|
Haha grapjas, als deze golf af is ga ik in een schommelstoel zitten achter de geraniums met een kleedje over mijn knieƫn en een sigaar in m'n mond :nana:
|
hahaha je lijkt dan wel een oude bok van 80 achter de geraniums :D
|
Je bent zo jong (of oud) als je je voelt zeggen ze... :thumbup:
Het valt mee hoor haha, maar zo'n klus als deze GTI opknappen zal ik me niet zo snel meer op de hals halen... |
das waar :D
moet zelf nog een keer gaan beginnen aan de wagen maja geen tijd geen zin etc etc :D |
Ben je de golf 3 al kwijt dan? En wat voor een Golf 2 ga je nu aanpakken? Kom ik wel een keertje langs!
|
golf 3 word deze week nog opgehaald om de pers in te gaan.
halverwege januari gaat ik een golf 2 1.8 ophalen met wat werk. beetje opknappen en dan rijden me da ding :D je bent altijd welkom kerel, kan wel hulp gebruiken soms hahaha |
Zo, na een hoop gekloot gisteren de kachelradiateur eruit gehaald en een nieuwe besteld. Toen bood het tweede probleem zich aan. De kleppen tussen de slangen van de kachelrad. na een lekker stukkie Searchen tot de conclusie gekomen dat deze kleppen er later in werden gezet door de dealer. Bij Golfjes waarvan het kachel radiateurtje te warm zou worden.. Hedendaagse radiateurs zijn veel steviger, dus de klep is hierbij niet nodig.
Aldus Erik: Quote:
Ik ga er dus vanuit dat die kleppen er bij mij niet tussen horen en laat ze weg. Vanmiddag voor 5 pleurie op de sloop nieuwe slangen gescoord: Deze gaan er dus tussenuit: En vanmiddag ga ik deze er maar eens in zetten: Houdoe, |
All times are GMT +1. The time now is 19:45. |