Quote:
zal tijd worden, hij is inmiddels al bijna weggerot :tongue: |
Quote:
dik verdiend hoor! :thumbup: daar piste egon even naast de pot :tongue: hoewel die ook erg tof is! :thumbup: |
Zo de meeting zit er weer op............. :) ..
Ruim 4,5 maandjes zijn we druk geweest met de hele organisatie. En als je dan de reacties op alle forums doorneemt dan weten we waar we het weer voor gedaan hebben. :D Toch zijn er wat puntjes van kritiek te lezen zo links en rechts....al dan niet terecht. We hebben op ons eigen forum ook een topic aangemaakt waar ook door onze eigen leden al enkele dingen zijn opgemerkt.Die blijven staan tot de volgende keer en die nemen we dan zeker mee. De opvallendste reaktie staat vlak hierboven namelijk deze: Quote:
.....en daar wil ik toch even op reageren......... 1. Het oversteken om naar het toilet of restaurant te gaan. Soms komen ze er idd met een flinke vaart aansuizen maar remmen moeten ze wel voor de verkeerslichten die er ook staan. Als je thuis oversteekt moet je ook goed uitkijken,lijkt mij............(links,rechts,links kijken) We hebben zitten denken aan verkeersregelaars op die plek ,maar na overleg is besloten dat niet te doen. Als er verkeersregelaars staan kan de situatie nog gevaarlijker worden omdat veel bestuurders hun verstand uitschakelen als ze een verkeersregelaar zien op een straat/kruispunt met alle gevolgen vandien. Dit is ook de reden dat we bij het uitrijden van het terrein niets geregeld hebben.Volgens de instanties moeten de uitrijdende bestuurders zelf inschatten kunnen wanneer ze de weg oprijden. Nu was het dit keer vervelend dat net tijdens het einde van onze meeting OOK het Twente-stadion leegstroomde na een voetbal wedstrijd en veel mensen de vliegveldweg als uitvalroute gebruikten...........dit was ons niet bekend en daarom ging het bij het uitrijden niet soepel. 2. VW= statusmerk ??? die snap ik niet helemaal. Wij van Team VW-speed zijn autoliefhebbers met toevallig een voorkeur voor VW. Dus andere merken zijn zoals seat audi enz zijn ook welkom binnen onze club/op onze meeting's. Diverse leden van VW-speed rijden ook Seat of Audi. Zelf kan ik ook genieten van bijv. een Opel of Honda die serieus onder handen genomen is. 3. de hardcore duitsers. hier heb ik meer over gehoord. De muziek had misschien wat minder gekund.Waarschijnlijk hielden ze niet van de 80er jaren muziek die in de tent te horen was. Helaas zelf niet gezien/gehoord wat ze precies uitgespookt hebben. Wel heb ik van de eigenaar van het restaurant vernomen dat waarschijnlijk dezelfden als waar jij het nu over hebt een beetje stennis hebben geschopt in het restaurant en klaagden over het eten (als enigsten waarschijnlijk als ik de forums zo doorneem).Tja zulke mensen zitten er helaas altijd bij als je een paar duizend mensen bij elkaar hebt.............helaas ,maar wat kunnen wij daar aan doen ?? Dan de ruimte tussen de auto's/het parkeren. 3 meter tussen de auto's is een beetje teveel van het goede lijkt mij. Afgelopen jaar waren er ook enkele reacties over het "te krappe parkeren". Wij vonden het zelf wel meevallen,maar hebben dit keer de parkeer stroken over anders gedaan en ook afgesproken iets ruimer te parkeren dan vorig jaar. Dit is ook zeker gebeurt en ook hier heb ik persoonlijk enkele positieve reakties op gehad van bezoekers. Dat jij dan net iets krapper hebt moeten parkeren spijt mij zeer maar we zitten op een terrein dat natuurlijk zeer groot is maar niet oneindig..........hier hebben we dus maar rekening mee te houden. We hebben voorafgaand op de zaterdag met diverse auto's en een meetlint precies uitgemeten hoeveel ruimte er nodig was om auto's op die manier te parkeren zoals we dat nu gedaan hebben. S'morgens waren de eerste paar auto's die er kwamen parkeren een paar audi's. Toen bleek dat ons parkeerplan iets te krap was en hebben we zondags voor de meeting de stroken nog iets ruimer gemaakt. Dat was het wel zo'n beetje............... mochten er nog meer opmerkingen zijn dan hoor ik het graag. kan via pm of jacco@vw-speed.nl Groeten Jacco :thumbup: Schiet me hier op het laatst nog iets te binnen............... De Vuilnisbakken................ :cool: .........ze waren er wel...............maar er stonden sommige op de verkeerde plekken.............staat op de lijst en komt de volgende keer goed.............. :D |
Quote:
waarom @knedel16vweber? :confused: het is hem ook terecht toe gekend die prijs... als ik zelf die prjis uit mocht delen had die hem ook van mij gekregen dat dagje daar zijn is voor mij al een prijs genoeg geweest :D |
Je kan nooit iedereen tevreden krijgen
Meeting was goed klaar :thumbup: er zijn altijd wel puntjes die beter zouden kunnen , maar dat blijf je houden . |
@dragracer er zijn dus altijd van die mensen die het niet snappen wat voor moeite er voor gedaan moet worden om zoiets voor elkaar te krijgen.
dus niks van aan trekken en gewoon volgend jaar het zelfde doen |
@dragracer: :goodpost:
het album even geupdate :thumbup: Ook het filmpje :eek: online gezet ! ik vond het top! :thumbup: @egon: mee eens! ;) |
Quote:
Het is zo goed als onmogelijk om alles 100% te organiseren, maar deze meeting zat er kort bij! De organisatie kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor individueel gedrag. Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt Jacco!! Keep it up!! :thumbup: |
Ach Jacco, Als je op +/-1200 auto's wat aan/opmerkingen krijgt is het over het algemeen super geregeld (zoals altijd)
Mensen die (onterecht) commentaar leveren hebben nog nooit van hun leven iets georganiseerd,simpel maar waar. Peter. |
@Knedel: Goed stukje muziek bij je film !!! AC/DC rocks !!!
|
dikke foto`s knedel.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:32. |