Quote:
lwin, ik heb ze besteld: 155/55/14. Ben zeer benieuwd hoe het gaat staan. |
Tja ik snap ook niet helemaal waar dat vandaan komt, jij wel?
|
Quote:
:biggrin: |
Quote:
ben ook benieuwd hoe ze zullen staan best geinige bandjes en niet duur heb ze ook binnen moet ze er alleen nog ff opzetten |
Vandaag een hele dag gewerkt aan de cosmics: oude lak afgebeten, al het polijstwerk afplakken, kleur gespoten, blanke lak gespoten. Nu hopen dat de bandjes snel binnen zijn.
Het resultaat [picwhore mode on] :) |
Goed besug gosah !!!!
Mooie kleur grey T**usbaan dat afplakken ? |
mooi man!!!!!
ben benieuwd hoe ze staan onder je ponton!! |
Ja tyfusbaan, je bent er een willekeurige donderdag mee bezig....
|
maar wel mooi geworden!
ps. ik zou 100% voor de platte naafdoppen gaan... :cool: |
Heel erg wijs!!!
|
whoah nice!
|
supervet (zei ik in ander topic ook al, dus toch de jouwe!!) ennuhm, ik zou voor de pinnen gaan...
|
Echt super stijn.
Hebben we destijds die plaatjes niet gemaakt om het probleem van die punten te verhelpen zeg maar? Volgens mij heb ik die namelijk gedraaid. |
Ben weer even bezig geweest! Nog wat kwaaltjes gefixt, ben alleen nog steeds niet blij met de motorsteunen...blok schudt nog een beetje.
Ook nog een beetje verlaagd, achter moet ie nog verder maar kan niet met deze ballonbanden. Hij is voor nu officeel lager dan die van Mycha! Met de meetlat er naast!!! Mwahahahaha. Wel even iets van een slijtplaat oplassen, want ik raak wel heeel veel wegdek. Velgjes zijn nu tijdelijk even een set Mangels, staat nog behoorlijk stoer ook. Ook een setje blue-dots uit Amerika laten komen :D |
Cozzzmics zijn netjes geworden, Stijn! (ik zie ze nu pas :rolleyes: )
Enne... een beetje verlaagd? :D Ik zou echt voor een titanium slijtplaatje gaan! :cool: |
sodemieters, die wil ik wel s ff van dichtbij bekijke !, wat een onwijze apparaat e, complimenten man !!
:P |
Super gaaf Stijn!! had ook niet anders verwacht eigenlijk!
|
Van dichtbij is ie zeker zo goed, al dan niet des te beter. Loopt ie inmiddels wel beter stijn?
|
Goed bezig!!
|
kijk bientje bluedots.... :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:03. |