![]() |
En als het goed is een leuke gadget... Tenminste, gisteren hebben we wat blauws verstuurd waar vagfryslan.com op staat.... ;)
|
oja?? vertel het a.u.b niet verder dan is de aardigheid er zo vanaf!!
super dat ze klaar zijn. weer een punt wat we kunnen doorstrepen!!:) :) |
Heb me alleen altijdt afgevraagt wat nu eigenlijk die "Bak" moet voor stellen is dat voor unieke auto`s, of komen daar alleen de wagens in van VAGFriesland?
Gr Ronnie |
Quote:
in de bak proberen we meestal een aantal auto's te plaatsen die net af zijn of nog nooit op een meeting zijn geweest. maar dat wordt ieder jaar moeilijker :( |
Quote:
Als het een beetje mee zit staat de topper buiten . . :) als het weer mee zit . En hij klaar is met bouwen teminste |
Quote:
:rolleyes: :rolleyes: Heb er alweer zin in ! |
Quote:
moeten we nog maar zien Alberto. |
Oh oke, dan snap ik dat ook weer..
Ik hoop inderdaad dat het weer net als vorig jaar is was echt lekker warm. Veel succes met opbouwen. En Alberto misschien tot zaterdag dan he, ik ben wat later bij Marco als verwacht, we zullen zien. Gr Ronnie |
Quote:
:rolleyes: |
Quote:
nederland ....je weet het nooit ... Quote:
kijk maar ff Ronnie , zo het nu lijkt hebben wij ook slapers :D |
Quote:
We zijn al klaar met bouwen Alberto, of bedoel je ons polotje niet :D :D :D |
Quote:
Gezellig,toch haha. |
Quote:
Natuurlijk niet, vandaar dat ik het ook een leuke gadget noem.. ;) |
dankje!! :)
en het promotie team wat langs zou komen is nu ook geregeld voor iedereen is er iets lekkers!! dus wij van de organisatie zouden zeggen kom met zijn allen een kijkje nemen op onze 3e V.A.G Treffen in Bergum!!! |
Quote:
ssssssssssssstttttttttttttttttttt :D |
Quote:
Alberto kan ook naar hier komen, das net zo ver ;) |
Quote:
we zien wel ff Marco ..is maar net hoe laat mijn slaper aankomt hier aus germany :thumbup: |
Word nog gezellig hier in Friesland... hier komt een of meerdere Achterhoekers :rock:
|
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
vrijdag 12 juni tot en met maandag 15 juni 2009 Grote kans (70%) op rustig en meest droog weer met geregeld zon. De temperatuur ligt waarschijnlijk ruim boven de normale waarde voor de tijd van het jaar. |
Quote:
kijk dat zijn goede berichten!! nou maar hopen dat het uitkomt want het is en blijft het weer. :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 19:09. |