F&I heeft Brock velgen :thumbup:
200 Euro met banden,van een vriend overgenomen. andere foto's volgen nog :) |
dit is toch het 'meeting-topic'? Maar toch gefeliciteerd met je velgen!
|
Zo weet iedereen hoe ik op de meeting kom :)
Geeft een totaal andere look. |
|
staat geinig,
nog geen andere gril madi? |
Quote:
Thnx :) Als m'n salaris weer binnen is ga ik de heldere koplampen/verstralers halen en ze in de originele grill monteren :thumbup: Ik heb alleen nog een booskijker nodig in de kleur, maar heb voor tijdelijk een dark burgundy booskijker liggen. Is anders paars natuurlijk,maar een leek ziet het niet. :tongue: |
Velgjes zien er goed uit, ik ga morgen een booskijker halen :P
Nu de 16v uitlaat nog :thumbup: en over de shirts krijgen jullie spoedig bericht :) Laatst ook al heldere koplampen erin gedaan, stickers eraf van de kap en zonnenband en de haaievin antenne op het dak eraf gehaald. Ziet er al wat netter uit. |
:thumbup: ziet er idd beter uit! :)
|
Quote:
16V uitlaat? Volgens mij past dat niet; de diameter van de aansluitpijp is bij een 16V dikker en past zelfs niet eens op een 8V, voor zover ik weet. Hij ziet er idd beter uit zo, Mike! Haal ook meteen die reclame-kentekenplaathouder weg en plaats er ééntje zònder tekst... Of natuurlijk deze: ;) Seeya! |
Yes!Heldere koplampen en verstralers zijn er :)
Nu nog monteren :thumbup: |
Koplampen en verstralers staan mooi!
Nu nog de grillstrip erop,en de booskijker. En hij heeft weer een originele grill :thumbup: |
SUPER MOOI,
stukken beter dan die vorige gril!. mooi plaatje weer mad! |
en over die diameter van de 16v uitlaat kan nog wel eens kloppen, daarom heb ik de originele 8v enkele pijp genomen. om een hoop omgelas en geslijp te voorkomen.
|
Mooi hoor , Madison. Nog even de onder grille lijst over zetten ;)
Ja over die uitlaat dat idee is al weer van de baan. Heb nu al een supersprint einddemper besteld als het goed is komt hij morgen of vrijdag en gaat ie er van het weekend onder en krijgt hij ook gelijk even een grote beurt. De shirts heb ik gisteren besteld dus verwacht ik ook binnen 10 dagen binnen. Volgende maand is het dan zover... De Fire and Ice meeting :) Nu al zin an :D |
Ow ja...deze F&I komt ook,hij is van Thony :thumbup:
Ik ken deze F&I omdat ie een aantal jaar geleden in Katwijk heeft gestaan :) |
Alleen de booskijker nog
oude grill en lampen nieuwe grill en lampen |
|
netjes madison!
trouwens al meer bekend over de shirts? ben tijdje afwezig geweest. gr kevin |
Quote:
Ja, de status van de shirts staat nog op in behandeling ik hoop wel dat het deze week in verzonden veranderd. Zal anders nog even nabellen in een dag of 2. Jullie horen het zodra ik meer weet. @Vento: was die banaan lekker? :D |
Quote:
:confused: ikke-nie-snappe-nie :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 13:44. |