Foster :rolleyes:
|
kerel schiet al lekker op helaas (k&^%*$#&&#&) kan ik je niet verder helpe voorlopig druk zat als de baby snel komt..
maar ALS de tijd er weer is komt het goed.. |
Komt helemaal goed wes ;)
zorg jij nu maar voor je (aankomend) gezinnetje da's stukkie belangrijker :thumbup: we spreken elkaar! |
Update:
Schuur gehuurd bij een boer, dus meer ruimte om te schuren e.d. buren waren er ook niet echt blij mee dit project op de oprit :confused: :D Bijna elke dag maar schuren en schuren en sch... :screwy: Blij dat Pa en arno (derby) helpen :thumbup: :cool: Gisteren weer wat spullen opgehaald bij Evamclassic in de meern ( 6x popout glas) blijkt dat je gehard glas niet kunt laten snijden,dan krijg je een bakje glas terug :wow: dus maar even 6 stuks op maat gekocht. toen even langs soesterberg waar een gelijkgestemde wat spullen voor mij had geruild :groen rubber voor in de samba trim,chrome sluiting driehoek raam,en achterlicht rubber ... tis maar klein spul maar wel nodig ;) hier de bumpers gestraald en gecoat : samba trim gepolijst : Bedoeling is dat hij op vagfest rijdt, maar er moeten daarna nog 1001 dingen gebeuren ... Sneak van het interieur en kleur buitenkant greez peter |
Uber vet Peter!!!
Heel puik kleurtje, en die trim ziet er ook uit als nieuw! |
Mooi streven Vagfest, dan mag ik vast jouw tent lenen aangezien je dan vast in de bus pit :)
|
Heb dr 2, dus komt goed !
|
Blij dat het niet een van de andere kleurtjes geworden is. Ennuh, eindelijk van het wassen van de auto van de buurvrouw af :D
|
blijft gewoon 1 ven de vetste vw`s die ze ooit gemaakt hebben succes met het verloopvan je project.
|
Goede kleurkeuze Peter wordt een super combi.
Btw is het nog gelukt met dat frame voor de slaapbank ? Groet, Marco |
dat gaat er super uit zien !!
gr. Martijn |
Gaat goed komen hier peet !!
Gr. |
ah hier staat je topic dus :) . Was hem nog niet tegen gekomen.
Mooi mooi mooi allemaal maar er is nog een hoop werk te doen voor dat hij er zo bij staat zoals op de laatste foto. Maar het komt goed :thumbup: . Af en toe met 4 man sterk er tegenaan knallen en dan hopen dat het opschiet :) . volgende week een begin maken aan het grote (moeilijkste) achterscherm. :thumbup: spreek je! |
Komt goed arno ! thanx ! :thumbup:
|
oooooooh
ik wil je Wielen....................!!!!!!!!! :D :D |
...Ik wil je auto ;) Echt te gekke busjes! Zou er ooit ook 1 willen hebben maar tegen die tijd zijn ze vast echt onbetaalbaar.
|
:D thanx (dat zijn ze nu al pfff :screwy: )
Inmiddels zijn het dak,binnenkant/cockpit en de bovenste laag strak en in de Epoxi gezet, tevens zijn er 2 lagen spuitplamuur opgezet. |
:thumbup:
|
schiet mooi op zeg, zit er meer werk aan dan verwacht eigenlijk?
|
Goed bezig. Zou bijna zeggen dat je je garage opgeruimt hebt :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:33. |