![]() |
Quote:
www.ruudsvwshop.com even kijken bij golf 2 dan de eerste of de 2e pagina :thumbup: |
Ruud,s vw shop is geen dealer he ;)
Sinds 2001(?) worden laders niet meer gemaakt. Er zijn genoeg bedrijven die restpartijen opkopen. |
Quote:
ik zei ook niets over een dealer ;) maar toch 2700 of 1300 scheelt nog een hoop. maar wel lekker voor je dat je Golf weer goed rijdt :thumbup: |
mooi voor je is echt goed nieuws voor je domi.
hoop nog veel km zo. |
Netjes! altijd mooi als een g60 weer lekker fris is.
|
Vandaag heerlijk warm weer. Even met de vrouw en de twins te toeren. Dus weer wat km,s erbij :) Kids lagen mooi te slapen. Komt zeker door de mooie brom van de G-Lader. :D
Ook heb ik van Johan (jetta-mania) 2 voorstoelen gekregen die hetzelfde zijn als de mijne. Alleen zijn van die het stof in goede staat. En mijne was nogal stuk. Dus van 4 stoelen even 2 hele goede gemaakt. Waarvan het schuim weer helemaal is. :) Ook heb ik van het setje van johan van 1 stoel het onderstel overgezet zodat ik in de G60 nu 2 in hoogte verstelbare stoelen he. :thumbup: Het enige verschil is nu dat bij mijn stoel de draaiknop lager zit. Bij een g60 stoel zit ie hoger. Binnenkort even laten reinigen en dan is het weer superrrrr. |
All times are GMT +1. The time now is 08:47. |