![]() |
Jep zaterdag ga ik de wielen ophalen, ben alleen nog aan het denken of ik ze ook direct doe monteren met de oude achterbanden..
we zullen zien.,. |
Hier dan de nieuwe Velgen..ik okn het niet laten en heb ze toch maar al direct gemonteerd..voor morgen..in burgum toch iets nieuws te hebben
Gr Ronnie?? Ik zelf vind het erg leuk uit zien..past leuk bij de kleur van de auto |
Staat leuk Ron, goeie keuze.
|
Ziet er goed uit ronnie, vinde velgen goed staan !
Zal hem morgen wel effe bewonderen in burgum ! |
ziet er goed uit kerel !!
beter dan die wieldoppen !? gr. Martijn |
Netjes!
|
Ja ik vindt het zelf ook erg geslaagt..
Morgen bij Alberto nog even een paar leuke origineele gti achterlichten ophalen, ook een nieuwe middenconsole en een zwarte hoedenplank zonder gaten.. dan is de golf weer een stukkie mooier.. dan die heldere meuk..echt jammer dat ik daar geld heb aan uitgegeven.. gr ronnie en tot morgen voor diegene die naar Burgum komen.. |
Ziet goed uit Ronnie, nu idd nog die heldere prullen weg :D
|
jeb heb nieuwe origineele lampen gekocht van Alberto, alleen had hij twee rechtse mee genomen dus eentje word opgestuurt.. haha kan gebeuren..
|
![]() en nog een late foto uit Arnhem.. ![]() Gr Ronnie |
Zag er goed uit ronnie !
Mooie wagen, velgen staan hem goed. |
Quote:
Dankje, Onder het rijden of als ik bij een stoplicht sta zie je nu echt mensen kijken van, "Hé wat heeft die voor een witte wielen onder de auto zitten." Dat is wel grappig, maar daar doen we het voor hé? Binnenkort ff wat nieuwe onderdelen plaatsen, waaronder de Originele GTI lampen, want die heldere heb ik al door verkocht. Denk dat dat een stuk mooier gaat worden. Gr Ronnie |
Hey Ronnie,
Waarom had je je Autobra niet erop in Burgum staat hem namelijk wel heel goed. Ben zelf niet zo'n Fan van de velgen. Nette auto verder.. |
Omdat ik dan niet hard genoeg over de autobahn kan rijden hahaha.. nee ik dacht doe eens wat anders..
En omdat ik hem even heb schoon gemaakt en hij was nog niet helemaal schoon |
polo-power in burgum :thumbup: :thumbup:
|
Met dank aan "sditje"(Piet uit friesland)
Bedankt. Piet en tot volgend jaar he.. |
Ik weet dat het niet mag, maar net toch even een sprintje getrokken op de autoweg en op de randweg.
Met een Golf 4 (2.0 GTI TDI) had even gevraagt aan die jongen bij het stoplicht wat er voor een motor inzat, aangezien ik op de autoweg hem gewoon aan de kant had kunnen duwen, tot 200 ongeveer op de teller bleef ik echt op zjn bumper zitten terwijl zo`n ding toch echt 150PK en 320Nm koppel heeft, oke is wel volgens mij 1000kilo zwaarder, als mijne, maar op van 0-120 met een stoplicht sprintje bleef ik hem voor, dus ben best tevreden. Hij dacht dat ik er een VR6 in had liggen maar toen ik vertelde dat het gewoon een 1.8Gti 8klepper was viel hem bijna de mond open hij vond dat niet normaal hahaha.. (ik ook niet). Binnenkort toch maar eens gaan banken ergens.. Gr Ronnie |
toch leuk om te zien wat er van een oud project is geworden...
en hij was toen ie net een 8v gti was geworden al eng snel dus zal nu wel echt eng zijn.. voor een simpele 8v gotta love de EV |
Vandaag naar Assen geweest naar het race van de BRL V6 van het werk, was weer eens lekker gezellig,
Gisteren de nieuwe Banden laten monteren de Nankangs Ultra`s II in de maat 165-50-15 op de vooras, moet zeggen ziet er goed uit maar mis toch wel wat grip nu, vooral in de bochten. Vandaag hebben de banden dus al weer bijna 700km voor de kiezen gehad.. Ook had ik een hele tijd een rammel onder de auto, na een korte inspectie op de bandenbrug, kwam ik er achter dat twee van de drie bouten van het uitlaatspruitstuk waren los getrilt na een paar nieuwe bouten een dubbele moeren was het rammelen weg en liep de auto ook weer een stuk lekkerder en starte ook weer goed, Gr Ronnie.. Binnenkort foto`s met de nieuwe lampen die van Alberto afkomen.. |
Quote:
Soms is het inderdaad wel eng ja.. :screwy: :D Maar ook daar leer je mee leven,ik hou hem in ere.. Gr Ronnie en waarschijnlijk tot volgend jaar.. |
All times are GMT +1. The time now is 01:54. |