tjonge jonge dat ziet er heel goed uit zeg!!!
|
Super
|
Erg netjes!!
|
Het einde komt in zicht, en wat voor een eind!
Complimenten hoor. |
Deuren zijn bijna klaar, en de achterste kuiplijsten zitten erop |
Mooi project.
Ziet er goed uit! :D |
Toppie, ben benieuwd naar zijn eerste meeting, ben je al bezig met een bekerkast?
|
Haha, nee bekerkast heb ik niet, en ben bang dat ik ook geen bekers gaat winnen.........De meeste vallen toch op spoilers,kippengaas en lexus look.Daar is deze te standaard voor.
|
|
Als men verstand van auto's heeft ga jij best wel prijzen winnen ;)
|
erg netjes, mooie kleur, en erg mooie velgen ook!
Een Golf I heeft ook niet veel meer nodig als velgen en verlaging voor de looks, als er al meer is... (en onder de kap mag alles.. :D ) |
Quote:
BETER ZO!! de jouwe is binnen 5 jaar nog steeds mooi, tijdloos mar goed! De spoilerboys zijn binnen 5 jaar owel niet om aan te zien ofwel herbegonnen om hem standaard te zetten.De jouwe is echt mooi!!! ;) |
Vandaag weer niet stil gezeten.............zou eigenlijk een dagje homo's gaan kijken in Amsterdam..........maar vond me Golf toch belangrijker. :cool:
Dash zit erin, gaat er waarschijnelijk weer uit deze week.Heb er nu 3 liggen, maar weet een nog mooiere te koop, en kan ik van de week ophalen. :redface: De sierlijsten(nieuw) en de grepen ook weer gemonteerd, het RVS van de slotjes en de greeplijstjes heb ik opnieuw gepolijst, niet normaal hoe 20 jaar oud RVS kan glimmen na 5 min. met de polijst schijf erlangs. Voor kuiplijsten zijn ook weer waar ze horen. |
Ik vind die wielen echt MEGA !!
nog ff volhouden :) |
droomgolf!!!!
|
Deze golf is gewoon echt bruut !
Golf hoef je alleen maar te verlagen en een paar dikke wielen eronder. Eventueel wat kleine details maar verpruts never de originele lijn van de auto ! |
[B]Good job Chris . een plaatje !!
Ik hoop dat ie meekomt naar de Groenoordhallen in Leiden . Kan ik hem weer bekijken |
Dat ziet er heel heel netjes uit!!!
|
eeerrrruuuhhggg netjes!
|
netjes...en de rest...ding is gewoon gruwlijk mooi.
watvoor kleur is het eigenlijk precies? |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |