Quote:
Sinds 15 mei niet meer dus... Per 1 juni begin ik als leerling jachtschilder/spuiter bij m'n nieuwe baas! www.jongert.nl |
Quote:
Waar zie jij een vito hangen? ik zie op die laatste foto alleen sprinters en op de rest van de foto's geen bussen. |
Quote:
Sprinter idd ik was in de war. |
Full time student, maar mn sex op wiele moet natuurlijk ook blijve rijde dus werk ik nog 3 avonde als barman :thumbup:
|
Ik ben tekenaar/engineer bij Fabricom gti in Moerdijk, das in de piping.
|
ik ben stucadoor en heb mn eigen bedrijfje
|
dag, ik woon in belgie (zeebrugge) en ben tewerkgesteld in de KNOKSE BANDENCENTRALE als mekanieker .groeten vwprutser :tongue:
Quote:
|
update: ik ben ondertussen officieel werkloos en "werk" nu als vrijwilliger bij Centro Ecologico Akumal te Mexico aan het waterkwaliteitprogramma samen met mijn klasgenootje ellen.
|
Autoruitschade hersteller bij Glassconnect Hoogeveen
|
Auto-monteur bij Speedservice Porsche speciaal zaak.
Tuning Racebegeleiding. Restauratie Onderhoud. Voor alle lucht en vloeistofgekoelde Porsche`s en kevers. Gr Polo-Power. |
Monteurtje bij Imtech Nettenbouw
En int weekend als ik zin heb als hoveniertje:P |
Quote:
Noem je dat werk? :tongue: :woowoo: |
Quote:
vito ?????? zijn 3 sprinters en een 1 vario voor ups die bruine je weet wel :D vito 's komen uit spanje komen met de boot aan in zeebrugge maar zit wel goed hoor zo kan je er gerust 90 km/h mee rijden :D en dit staat er nog netjes op we zijn wel veel creatiefer met auto's :screwy: :D |
Quote:
heb je van die creativiteit met auto's toevallig ook een foto. wil wel eens zien hoe dat er dan uit ziet!! :D |
sinds een week nieuwe job: commercieel medewerker binnendienst (verkoop binnendienst) bij een groothandel in alle soorten harde en zachte vloerbedekkingen in Hengelo (ov) :)
|
werk bij atlas copco
bedrijf die compressors en groepen maken sta ergens op een lijn als monteur voor een groep |
Quote:
4:05 m hoog 20,75 m lang ( wettelijke maat ) 10 x golf V lijkt een makkie maar probeer het maar :D oude foto ....... |
Quote:
damn, die 3 vanachteraan onderaan :woowoo: |
Ben student en werk momenteel bij een ingenieurs-/adviesbureau
|
Quote:
hydroliek :D :D :D :thumbup: uit de oude doos :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:20. |