Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Volkswagen Golf MKII 1.6 milieudiesel (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26162)

Mister Cool 26-08-2007 22:12

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ja, klopt, dat probleem had ik ook.
Heb er daarom plattere en smallere bandjes op gezet. Ben nu van 195/50-R15 naar 185/45-R15 gegaan. Zakt ie gelijk een stuk van en je krijgt een heel stuk meer speling. Kan ie dus nog wat verder zakken. :D

Heb nu nog 20mm voor en 10mm achter over.

Erg netjes inderdaad :thumbup: . Geen idee hoeveel schroefdraad ik nog over heb. Ik rij nog steeds op 175/55/15. Lekker betaalbaar maatje, en dat mag wel als de voorbanden nog geen 10.000 km. mee gaan :D . Volgend jaar wil 'k overigens wel met iets bredere wielen en wat plattere banden gaan rijden :D

Mister Cool 26-08-2007 22:25

Quote:
Is dat gewoon een standaard uitlaat?
Hoe lang zou zoiets houden?

Was er bij mij zelf ook al een beetje aan begonnen nadat ik er spuitnevel op had gekregen, maar ben gestopt na twee minuten. :D

Is gewoon de standaard uitlaat ja. Houd wel een tijdje hoor, had hem ook eerst half gedaan, maar dat bleef al een tijdje mooi. Gister afgemaakt. Bijhouden is ook geen punt, als ie wat minder word haal ik er weer een doekje met metaal polijst overheen, 5 minuutjes werk ofzo :D

Mister Cool 30-08-2007 22:50

Gister nieuwe tellerunit opgehaald, dank u bonne :thumbup:. En vanavond een ground zero composet en kicker ovalen besteld. Binnenkort weer wat te doen :D

breadfan83 30-08-2007 23:11

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Gister nieuwe tellerunit opgehaald, dank u bonne :thumbup:. En vanavond een ground zero composet en kicker ovalen besteld. Binnenkort weer wat te doen :D

Netjes! Begin net zelf ook met een beetje audio.
Hoeft niet zo bijzonder te zijn, en niet zo hard, als het maar fatsoenlijk muziek geeft voor nu.

Kicker hoor ik alleen goeds van eigenlijk, GZ ken ik nie...

We verwachten natuurlijk wel weer foto's. :D

Mister Cool 31-08-2007 16:39

Quote:
Netjes! Begin net zelf ook met een beetje audio.
Hoeft niet zo bijzonder te zijn, en niet zo hard, als het maar fatsoenlijk muziek geeft voor nu.

Kicker hoor ik alleen goeds van eigenlijk, GZ ken ik nie...

We verwachten natuurlijk wel weer foto's. :D

Beetje krapte met tijd, dus wanneer het er in zit weet ik niet, kan nog wel een week of 2 duren :D . Het moet natuurlijk wel even netjes. Ik vind het zo eerst ook wel prima, misschien met de tijd nog een subje erbij, dan is 't wel leuk zat :thumbup:

Benji 31-08-2007 17:15

Ground Zero :thumbup:

Alberto 31-08-2007 17:28

niet in de hoedenplank gaan zagen he :mad:

Oane 31-08-2007 17:32

gister de rode td nog gespot in driesum

LuNaTiK 31-08-2007 17:35

Ja ik ook!

Benji 31-08-2007 17:42

Quote:
Originally Posted by voklswien

Nee, een bak maken waar ze in komen en die op de hoedeplank zetten :D

Alberto 31-08-2007 17:44

Quote:
Originally Posted by Benji
Nee, een bak maken waar ze in komen en die op de hoedeplank zetten :D

ook leuk :rolleyes: .......

Mister Cool 01-09-2007 20:33

Quote:
Originally Posted by voklswien

Je kent me toch alberto :D. Deze passen in de hoedeplankdragers. Met de tijd zal er dan nog wel een subje ergens in het hoekje van de kofferbak komen te liggen. Maar eerst gaan we het zo proberen.

@oane $ lunatik: had de auto vol, moest verhuizen. Als ik tijd had gehad was ik wel even gestopt. Maar de claxon deed het in ieder geval weer goed :D .

Mister Cool 05-09-2007 21:09

Zo, weer druk aan de klus met de golf. Vorige week eerst metalen plaatjes gepolijst voor in de klinken (ook nog een uitlaat van een mercedes en wat delen voor haukes' golf, maar dat doet er hier niet toe :D ). Tevens word er momenteel hard gewerkt aan inbouw van de composet, waarvoor veel dank aan JeeWee, die er al veel uren in heeft gestoken :thumbup: Foto's!

Klinkplaatjes, tijdens 'de werkzaamheden':

Eindresultaat :)

Composet (nog niet klaar)

Auto vol zooi die eruit ligt en icm kabels en boxen er weer in moet :D

Tweeters, in frame van de oude boxjes gebouwd om het pas te krijgen

Nieuwe deurpanelen, boxen zitten er al in en de bakken zijn opnieuw bekleed. Gaat er morgen in :D

Ook nog even een tellerunit met werkende dagteller en toerenteller gemonteerd!

De oude kapotte vdo nog in de auto (de motor stond uit, dus toerenteller deugt inderdaad niet, en 1 kilometer was de maximale dagtellerstand :D )

Nieuwe motometer, weer op de originele stand gezet, deze werkt gelukkig wel :D

Mister Cool 05-09-2007 21:37

Het is allemaal nog een zootje in de auto, maar hoop het voor de type 1 meeting in assen allemaal weer in elkaar, netjes opgeruimd en schoon te hebben. Als het klaar is post ik nog even een zootje foto's! Boxen achterin komen morgen binnen als 't goed is! JeeWee heeft er ook nog een aantal op zijn camera, van aanpassingen die zijn gedaan. Nog even opnieuw laten uitlijnen dan hoop ik dat het winterstop is, kan ik even weer sparen :D . Wat zegt u er van tot zo ver :)

LuNaTiK 06-09-2007 10:27

Goed bezig MisterMarco! JeeWeet wel hoe hij met audio moet omgaan!

Mister Cool 06-09-2007 15:13

Het zit erin :D . Zal de dash enzo weer even in elkaar schroeven straks, en eens wat foto's schieten. En voor de slimmerikken die zich afvragen waar de filters zijn gebleven, die hebben we aan de rechterkant van het dash gemonteerd. Tussen de onderbak en het dahsbordkastje in, paste precies :D

Split52 06-09-2007 18:33

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Ook nog even een tellerunit met werkende dagteller en toerenteller gemonteerd!

'even' :tongue:

Ziet er goei uit Marco! Ben benieuwed hoe het speelt straks!

Nienke Bug 06-09-2007 20:05

Wat een leuke teller haha ;) blijf het een mooie auto vinden

grt Bonne

Mister Cool 06-09-2007 22:32

Quote:
Originally Posted by Split52
'even' :tongue:

Ziet er goei uit Marco! Ben benieuwed hoe het speelt straks!

Speelt als een tierelier kerel :thumbup: . En ten opzichte van de eerste keer tellerstand veranderen, was dit even ja :D .

@ Bonne: Danku :redface: . En de teller werkt prima, op de oude lampies na. Verzon ik me pas toen alles in mekaar zat :D . Zondag ook in assen, in verband met die verlamping?

Benji 07-09-2007 16:33

Goed bezig Marco! Dit gaat lekker spelen met die GZ set! Ik ben er zéér tevreden over.
Ik luister zondag wel ff ;)

All times are GMT +1. The time now is 12:17.