Quote:
Het verhaal is idd helemaal hetzelfde :mad: Dus zal wel dezelfde bus zijn! Oké dit is dan waarschijnlijk ook het punt dat de droom helemaal over is, maar er zitten vast nog wel wat gaten in het "zogezegde contract" van die boer en de eigenaar van de bus wil sowieso dat de bus daar weggaat, dus ik ga lekker aan mijn eigen crewcabje verder en hoor het allemaal wel aan, aangezien iedereen die er nu mee bezig is (5 man sterk), allemaal vrienden zijn van de pa van mijn vriendin :hug: |
Erg jammer voor Frederic, maar je ziet, de bus was niet echt undercover aangezien Dennis (primerlook) ook op de hoogte was.
Het is wel jammer dat je droom nu uit elkaar lijkt te spatten, aan de andere kant, jij hebt contact met de rechtmatige eigenaar, wij allemaal niet ;) Voor wat betreft de gaten in het contract tussen de eigenaar en de boer; volgens mij is het wettelijk geregeld dat achterstallige betalingen na één jaar vervallen. Ik ben geen jurist, dus ik geef geen garantie op die stelling! Keep us posted Greetz Ron |
Quote:
Lijkt me heel wazig, dat wil zeggen dat iedereen alles tot achterstallige betaling kan laten worden en dan vervolgens niets hoeft te betalen? |
volgens mij is het wettelijk geregeld dat achterstallige betalingen na één jaar vervallen. Ik ben geen jurist, dus ik geef geen garantie op die stelling!
als dat zo is dan heeft die man geen poot om op te staan en moet ie dus ze mondje houen en gewoon de papieren geven klaar !!!!!!!!!!!!!!!!!! :chair: :chair: en dan opknappen en scheuren :rock::rock: |
Sorry, maar volgens mij is dat echt niet zo...ik denk dat je dan eerst een goede definitie van 'achterstallige betaling' moet geven. Maar dat zou wat zijn...betaal je een jaar je huur niet, huppetee klaar is klara, via wet131.1 is alles geregeld....correct me it I'm wrong.
|
Ooit nog wat gehoord Frederic ?
|
Quote:
Nee helaas niet, het was ook te mooi om waar te zijn! |
Nu heb ik toch eens een vraagje!
In dit topic vernam ik dat er al meer mensen met deze bus bezig geweest waren, en nu krijg ik dit van een maat te horen :eek: Gevonden door kennissen van hem in een schuur in Arnemuiden, bleek van haar vader te zijn: Ff afstoffen: I'm fuckin jalous :mad: :rolleyes: |
Een echte schuurvondst!
|
Damn, dus nu heeft iemand anders de bus waar jij achteraan zat?
|
Quote:
Zo lijkt het idd wel. |
ouch..... :redface:
|
donders heb ik dit hele topic door zitten lezen(zag hem voor het eerst)
en dan is dit toch wel een hele verrasende wending :eek: |
AAAARGH!!!! Dat is klote! :shake:
:drama: ... wel een vette bus trouwens :giggle: |
idd een mooie bus, maar dit is wel een 180gradenbocht in het verhaal zeg
|
Ik zal wel kunnen huilen nu als ik vwcrewcab was. :mad:
|
We hebben altijd de foto´s nog :D
|
mooie bus.
Spijtig verhaal. |
je ziet wel altijd dat die brandweermannen hem ook echt alleen voor het gebruik gehad hebben, ze boren er vanalles in en monteren er van alles op.. sja, functie gaat voor natuurlijk he!
Wel een heel erg vervelend einde aan dit verhaal. Degene waarvan de bus nu is, kent die jouw verhaal? (niet dat dat er iets toe doet maarja!) |
Dit is inderdaad de bus zoals ik hem ook bekeken heb (in 1997 oid al eens en daarna nog verschillende keren gebeld). Was geen vinger achter te krijgen helaas.
Nieuwe eigenaar is vast familie of heeft flink betaald. EDIT: Ik moet beter lezen Quote:
Groeten Dennis |
All times are GMT +1. The time now is 19:34. |