:) @ Arjan
Vandaag 7:00 wekkertje want ik zou om 8:00 bij Piet zijn om de Recaros te monteren, dit is een tijdrovend klusje.
Piet stond netjes al te wachten om 8:00 en klokslag 8 reedt ik dan ook de straat in, was de rest van de straat nog niet wakker... dan nu wel, hahahah want stil is ie niet meer.
Auto in de garage, stoelen eruit en Piet works his magic, mooie is dat Piet echt super secuur is en een vakmannetje dus je moet niet denken dat iets ook maar een mm scheef zit of uit het lood.
Mooi netjes de dwarsligger gemaakt, met 2 verhogingkjes erin zodat ik niet helemaal op de bodem zit, zit nu echt perfect.
Gebruik de standaard gordel icm de Recaros en dat bevalt super moet ik zeggen.
Gordelklikker op maat gemaakt voor aan de stoel.
Eerste op zijn plek en hopppakeee
Heb verder geen fotos gemaakt meer, zal morgen nog even wat schieten, hoe zit het... man o man wat heb ik dit gemist, voelt aan als een compleet andere auto.
Gewoon super :tu:
15:00 bij Piet weg, snel naar huis, even in de knappe kleren en op naar de strip.. erg leuk spul en erg snel spul.
Het wachten in de startrij is niet voor iedereen weggelegd en deze Sinterklaaslookalike, lag lekker te snurken in zijn Face (A-Team) Corvette, midden in de startrij :LOL: :LOL:
De Kanonnen van de avond waren op een paar serieuze amerikanen na, de GTR van Andy van Sneaky Tuning, die gewoon even met zijn 1350 pk een 9.33 op de 1/4 neerzet met een snelheid van 258kmpu :shock: :shock:
Voordeel van dat het nu een weekend is ipv de normale Vrijdagavond is dat er nu ook een boel Duitsers komen met hun kanonnetjes.. en wat hebben we hier...
16VAMPIR!! , het bekende monster van Youtube.. de mk1 met over de 1000pk..
Dat ding moet af en toe gewoon van het gas af anders wappert ie van de baan af.. 9.4 sec op de 400mtr en dan lift ie ook nog af en toe :shock: :shock: :shock:
Morgen nog wat fotootjes van de stoelen, zit er echt waar top in, bedankt Piet
en dan is het voorlopig even schluss met de VRT, want op 0.8 houdt de koppeling het nog wel, maar als je 1.6 gewend bent is 0.8 niets.
Terugweg nog even beetje geouwehoerd met een nieuwe F10 M5, die het niet helemaal snapte dat van 100-200 de VRT nog steeds op zijn reet zat (met slippende koppeling als een mofo af en toe)
Corrado VR6 en een snelle shitvic bemoeiden zich nog even met dit onderonsje... even laten zien dat een VR6je met ZWANGBEATMUNG behooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooorlijk sneller is dan een 2.9 VR6 SAUGER motor, even gebabbeld bij de pomp en hij was zwaar onder de indruk, en ik van zijn mooie Corrado, de M5 ging ook te tanken en daar kreeg ik alleen een misselijke kop van en heb even met mn mooiste smile lief teruggelachen.
Volgende week maar de koppeling bestellen, week of 3 levertijd via mijn adresje en dan zien we dan wel s weer.