Gelukkig niks ernstigs aan overgehouden man!!
Nou kan je je deadline toch nog halen!! :rock: |
Toch prettig dat er een tweede blusser was. Damn, doet me wel ff schrikken dit.
Maar wanneer issie nou klaar? |
Quote:
Vanavond tapijtset er in :rock: Morgen de remmen vullen, ontluchten en stellen :rock: En dan tussendoor de stoelframes spuiten zodat ik later deze week verder kan met de rest van het interieur :rock: ik HOOP volgend weekend te kunnen rijden! :woowoo: |
Quote:
Je hebt al gereden, dus daar zal het niet aan liggen !!! (was wel zonder stoelen en remmen......maar je hebt gereden hahaha) Morgenavond weer maximaal verder, je ziet me rond 18.00 uur !! |
Quote:
Zal geen snelweg geweest zijn :eek: :D |
sow....da's ff schrikken! Voor dat je aa de slag gaat nieuwe blussers kopen zeker :redface: Succes met het klussen verders!
|
en nog produktief geweest :D , wil dit moois nou wel eens op de weg zien..
succes met de deadline |
Weer een stapje verder!!
TMI hoezenset. Erg fraai spul! Ik heb de rugleuning van de bank ook al af maar daar ben ik nog niet helemaal tevreden over. Dat moet dus over.... De zittingen zijn vrij eenvoudig maar ik moest wel opletten dat het originele opvulmateriaal niet uit elkaar viel. Ik heb de stoelen gelijk nog maar wat opgevuld met twee lagen dun schuimrubber en de frames een nieuw laagje verf gegeven. |
Quote:
:woowoo: Alleen de remmen nog en dan is tie af :) :) Dus je gaat mee zondag ?? :hug: |
die gast is ook niet te houden he!!
succes met de remmen ;) |
Netjussss :) Wordt een top ragtoppie :)
Grtz, Bram. |
Sexy hoor!!!
|
mooi man
erg fraai geworden die stoelen dat word pimpen een zondag denk ik :rock: |
Quote:
Zondag gaat niet lukken zo te zien :( Moet nog best e.e.a. doen en wil echt eerst een stukkie proefrijden voordat ik 170km heen.. èn weer terug moet rijden :( :redface: |
s(L)ick!
|
Quote:
No f#cking way! :eek: Nee, dit was de eerste en als het aan mij ligt de laatste keer: |
keep up the good work R jij bent ech nie te houe ben benieuwd wanner je P-ride het ruime asfalt gaat bestoken heeel veel plezier gozer!!!!
|
Of ik effe bezig ben geweest! :eek:
Allereerst mijn dank aan mijn lieve vriendin die mij de afgelopen weken wel heel veel in de garage heeft laten vertoeven :hug: Martijn (aircooled.nl) en vooral Leon (volksaddiction.nl) ENORM bedankt voor je hulp met de electra en de remmen! Aangezien ik toch wel héél graag met de ragtop naar VW-Speed wilde ben ik er maar eens tegen aangegaan. Het interieur: Oud: En nieuw, na lassen en spuiten van frames en bekleden met TMI-set: Er komt nog een 3 spaaks bril stuur in maar die is nog niet af. Verder flink wat last gehad van de remmen (3 avonden ontluchten :eek: ) Problemen met schakelstang (54-er bak is toch nèt ff anders :rolleyes: ) en een hoop kleine dingetjes... En zo kon ik eindelijk rijden! (1e foto van airmighty.com :woowoo: ) Hij best laag trouwens! :rock: Meer op www.keverpech.nl!!! |
:goodpost:
En geen dank gozer !!! vond het super dat je/we het gehaald hebben, en dat je er bij was afgelopen zondag !! :hug: |
Quote:
Anders ik wel! Al vond ik de 340km lange proefrit best spannend!! :drive: |
All times are GMT +1. The time now is 14:17. |