Yep gister. Hij was bij nick ;)
|
Is maar goed dat je nog geen smartphone hebt stef, anders kan je helemaal niet zonder het Forum en Vwtjes, Haha
|
ik had wel ipad met internet op landdal hehehe, dus kon me wel vermaken. voor die paar uurtje dat ik der was.
|
hahaha begin je ook al te trillen als je een paar uur het forum niet open hebt gehad? :P:)
|
denk dat jij meer op forum zit als mij :tongue:, nu weer ontopic.
|
vanavond ff weer met wat bedrading bezig geweest onder andere brandstofpomp aangesloten, alleen nu zit ik nog ff met de tankmeter, deze werkt precies andersom in combie met de golf 1 vlotter, draadjes omdraaien werkt niet :D weet iemand zo de oplossing??? denk zelf gewoon weerstand van meten en dan weerstandje tussen de draad plaatsen. of gaat dit niet werken aangezien de weerstand variabel is. thanks alvast. oja en voor die gene die nog een setje nieuwe sparco stoelen zoekt + onderstellen voor golf 1 pb maar ff, ik ga denk ik toch voor wat anders.
|
stoel frame ziet er strak uit stefan! plaatwerk is morgen klaar als goed is ;)
|
zo na lang zoeken een passende en bestaande radiateur gevonden, alleen moeten eigelijk mijn aansluitingen allebij links zitten, zou ik gewoon het rechter gat dicht kunnen lassen, linker eindtank inslijpen en een schotje inplaatsen op de helft van de eindtank, zodat het koelwater eerst naar rechts toe moet, en dan door de onderste helft weer terug kan, anders ben ik bang dat de koelvloeistof de weg van de minste weerstand gaat zoeken en dus zo van boven naar onder door de linker eindtank stroom ipv eerst door het koelblok. |
Quote:
Nice! |
Past de radiateur van een Seat Ibiza cupra niet? Die heeft de aansluitingen aan 1 kant zitten, en past geloof ik ook alleraardigst in het voorfront...
|
Waarom laat je geen buis onder of over de radiator heen lopen om de flow van de radiator niet te veranderen.
|
Stuur op www.vwforum.nl MK2-VRT eens een berichtje. Stephan kan van Mk4 tellers de eproms herprogrammeren zodat deze ook de waardes van een mk2 vlotter kunnen meten. Misschien is dit voor een Polo teller hetzelfde. Ik zou zeggen probeer het eens.
|
Mooi project!! Helemaal fan van het dashboard werk. TOP!!
|
Nice job !!!
|
Zie nu pas dat je een topic hebt aangemaakt.
Je bent al mooi opgeschoten Stefan, ik kom ook nog wel keer langs kijken :) |
@ bleupower ik heb hiervoor met een radiateur van een cupra gereden alleen past dit niet meer, ivm mijn motorkapslot. deze is kwa hoogte precies goed.
@ da-bart dat zou ook nog een optie wezen. zal is ff gaan kijken wat er mogelijk is. @jeff ik zal is ff kijke wat ik doe, zal hem is ff mailen bedankt voor het meedenken :D |
he stef, van welke cupra is dat dan?ik kan er niet een zo laag vinden en met de aansluitingen aan de linkerkant.
|
@ timk1:
Die van een Seat Ibiza Cupra 2.0 16V uit '99 Deze past alleen niet onder het front, deze gebruiken we altijd als we een 20vt inbouwen maar dan komt ie tussen het front en de motor en dat wil dus niet bij een R32 ivm de ruimte die er niet is. |
zo afgelopen week de motor weer gedemonteerd, en alles wat in het motorruim zit. en alle lasnaden glad gevreest, kitnaden allemaal er afgestoken en geborsteld. vandaag kleine klusjes aan de mk 1 gedaan. en ff mijn versnellingsbak uitelkaar gehaald, helaas bleken hier meerdere tandwielen van beschadigd te zijn. zal morge ff paar foto s maken, was vanmorge mijn camera vergeten.
|
Ga je de versnellingsbak reviseren of komt er een andere achter te hangen
|
All times are GMT +1. The time now is 05:18. |