Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Nieuws en actualiteiten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   eigenaren van oldtimers vrezen dat ze mrb moeten betalen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104566)

Dokter D 10-11-2012 17:55

Quote:
Originally Posted by RichardVW
Want uiteindelijk zijn het deze lui, met schijt aan het milieu, die de huidige nog bestaande regeling hebben kapotgemaakt.

Kijk eerst eens wat het aan tonnen co2 kost om nieuwe auto te produceren :screwy:
Daar kan in met mijn golf 2 1.6d stinkdieseltje heel wat kilometertjes voor rijden.
Oja, de mijne is niet wegenbelastingvrij, ik ben gewoon een liefhebber.

Dokter D 10-11-2012 17:56

Quote:
Originally Posted by De Pul
achja,beter tuner dan moraalridder met 2 linkerhanden.

:giggle: :lmao:

RichardVW 10-11-2012 19:06

Quote:
achja,beter tuner dan moraalridder met 2 linkerhanden.

Zo is dat. Op dit forum is het heel normaal te sneren naar iemand met een andere mening. Het vervelende is alleen dat ook de moraalridders in Den Haag door hebben dat er inmiddels veel teveel 180'jes en 1.6d'tjes - die in Duitsland geweerd worden - naar Nederland versleept worden. Teveel door lui, de goeden daargelaten, die met hun zooi voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

In Duitsland is een regeling voor klassiekers in originele staat. Ik kan me daar in vinden, ook al ga ik er persoonlijk flink op achteruit. Dat tunertjes of mensen die het-onderste-uit-de-kan willen hebben dan buiten de boot vallen is vervelend. Maar voor hen was de vrijstelling nooit bedoeld.

Ik zou twee linkerhanden hebben?

De Pul 10-11-2012 19:12

wie de schoen past.....

of ik wel of niet buiten de boot val interesseert me geen reet.ik betaal nog liever wegenbelasting eerlijk gezegd dan dat ik aan ga geven op welke dag ik met mijn eigen auto wil gaan rijden.het ging mij erom dat jij stelt dat mensen die hun auto naar eigen smaak en inzicht verbouwen geen liefhebbers zijn.

RichardVW 10-11-2012 19:25

Waar stel ik dat dan? Liever twee linkerhanden, dan niet kunnen lezen.

Dokter D 10-11-2012 19:35

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Dat motorische aanpassingen, verlaging en (te) brede en of (te) grote velgen er gewoon bij horen :thumbup:

Jou reactie daarop -->

Quote:
Voor een tuner wel. Niet voor een liefhebber van klassieke auto's.

Hier dus :thumbup:

ewcaddymk1 10-11-2012 19:46

:thumbup: ;)
Quote:
Originally Posted by Dokter D
Kijk eerst eens wat het aan tonnen co2 kost om nieuwe auto te produceren :screwy:
Daar kan in met mijn golf 2 1.6d stinkdieseltje heel wat kilometertjes voor rijden.
Oja, de mijne is niet wegenbelastingvrij, ik ben gewoon een liefhebber.

ronaroot 10-11-2012 19:55

Quote:
Op dit forum is het heel normaal te sneren naar iemand met een andere mening.

Er bestaat een mooi gezegde: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet"

:slap:

ewcaddymk1 10-11-2012 19:59

Quote:
dus het feit dat ik geen genoegen genomen heb met de allejezus trage 1.1 in mijn golf 1 maakt dat ik in jouw ogen geen liefhebber ben?

en wat te denken van degene die een oude stinkdiesel ombouwen naar een veel schonere tdi :screwy:
denken die dan niet aan het milieu

RichardVW 10-11-2012 20:10

Quote:
Originally Posted by Dokter D
Jou reactie daarop -->

Hier dus :thumbup:

Dan ben je dus een liefhebber van tuning, en dat ontken ik niet.

De Pul 10-11-2012 20:14

Quote:
Dan ben je dus een liefhebber van tuning, en dat ontken ik niet.

jij lult zo stom,dat je je eigen geouwehoer niet eens begrijpt.

stel,er is iemand helemaal gek van oude vw's maar hij vind het jammer dat ze zo traag en/of onzuinig zijn,en hij verbouwt het een en ander.dan is ie volgens jou veranderd van een vwliefhebber in een tuningliefhebber?
als ik in jouw schoenen stond had ik denk ik een tomtom nodig om mezelf te volgen :screwy:

Erik Baas 10-11-2012 20:43

Quote:
jij lult zo stom,dat je je eigen geouwehoer niet eens begrijpt.

stel,er is iemand helemaal gek van oude vw's maar hij vind het jammer dat ze zo traag en/of onzuinig zijn,en hij verbouwt het een en ander.dan is ie volgens jou veranderd van een vwliefhebber in een tuningliefhebber?
als ik in jouw schoenen stond had ik denk ik een tomtom nodig om mezelf te volgen :screwy:

Kan het effe minder ? :(

De Pul 10-11-2012 20:56

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Kan het effe minder ? :(

want?

richardvw is degene die volledig offtopic gaat,met zen eeuwige originaliteitsgezwam.dus ik reageer wat ik wil,en ik houd me nog in ook.

Tjaap 10-11-2012 20:58

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
denken die dan niet aan het milieu

nee. Dat is een toevallige bijkomstigheid

ewcaddymk1 10-11-2012 21:22

Quote:
Originally Posted by Tjaap
nee. Dat is een toevallige bijkomstigheid

maar wel een leuke :lmao:

2H-2H 10-11-2012 21:52

Quote:

Machtig :D

jetta mk1 '82 10-11-2012 22:04

Quote:
want?

richardvw is degene die volledig offtopic gaat,met zen eeuwige originaliteitsgezwam.dus ik reageer wat ik wil,en ik houd me nog in ook.

1 - 0 voor De Pul :D

RichardVW ga je maar lekker aanmelden op http://www.Richarddeoriginalietijds... uezelforum.nl :screwy:

ewcaddymk1 10-11-2012 22:20

De webpagina kan niet worden weergegeven

:D

Erik Baas 10-11-2012 23:48

Quote:
want?

"Want" is geen vraag, maar ik neem maar aan dat je "waarom" bedoelt. Het antwoord is dan dat ik me erger aan je taalgebruik. Je lijkt wel een straatschoffie... :(

EnVeeZee 11-11-2012 00:13

offtopic@jankers; pm jullie adressen maar stuur ik 'n doosje tissues of tampons, kies maar. Als je provoceert krijg je toch bijna altijd wat je vraagt? :rolleyes:

Ontopic; de oplossing is imho simpel en al vaak genoemd . Iedereen op zn eerste auto vol betalen en op de 2e en volgende mrb vrijstelling indien ouder dan ... jaar .

All times are GMT +1. The time now is 08:44.