Ziet er echt superstrak uit.. :eek:
Ook wel een lekker vermogen dacht ik zo.. :D |
ziet er echt strak uit dennis, maar wist je natuurlijk al :D
|
ziet er mooi uit bennie!! en klinkt lekker!! beter dan die herrie van mijn auto:D
heb trouwens nog geen contact kunnen vinden met bugs:D gr.nick |
Dank u allen... net de eerste km's erop zitten en tot nu toe redelijk tevreden.....
Verdomme wat snel ! Geluid is zo vet, stijve piemelwerk dit :rock: |
Ik heb ook het genoege gehad om ff een rondje te rijden in de stijve piemel auto, wat een geweld..... (zit nog steeds te trillen :D )
|
he dennis ,moet toch eens een keertje langskomen
|
Quote:
ik kom wel eens langs dan, die kapotte lambdasonde bij jou in je bio-bak gooien |
U doet maar, alleen dan moet ie gewoon in de vuilnisbak want biobakken ken ik niet.
|
Vandaag de katalysator leeg gemept, wat zit daar eigenlijk voor zooi in ? Vind het niet vreemd dat dit vermogen tegen houd en een motor kan laten stikken.
ook even kort een middendemper vervanger eronder gehad, wat maakt ie dan een donker kabaal :eek: Uitlaatlijn is nu 4-1 spaghetti, lege kat :D, 2 Sebring dempers en een originele einddemper. |
Hoogglans, ik hoop voor je dat je minimaal een stofkapje op had toen jij je kat geleegt had? In een auto katalysatoren zitten heel giftige zware metalen als molybdeen en palladium verbindingen en dergelijke als ik mij niet vergis. Je kan beter een vervangende pijp eronder zetten. In ieder geval vind je er resten van stikstofoxiden, koolmonoxiden....pas maar uit.
|
Nee, we hadden niets voor de mond ofzo.
|
voor de volgende keer....doe dat maar wel dan!
|
Ik zal eraan denken, nu maar hopen dat meer mensen dit lezen die een kat leeg gaan meppen.
|
ja, helemaal als je dagelijks met dit soort grappen bezig bent.
|
Inderdaad, echt rot zooi wat eruit komt...
|
....en als je het dan toch doet, neem dan een zo oud mogelijke. Want vroeger deed men niet zo moeilijk over van alles en nogwat (uit de tijd dat asbest en benzeen nog mocht bla bla bla). Dan scoor je het hoogst op de longpest schaal....
|
Ik dacht dat dit toch wel algemeen bekend was... Dennis:chair:
|
Dennis,
Is tie nou nog niet klaar?? Gr Mike :D |
Quote:
Hij is wel klaar, maar ADHD moet er nog even een keuring op gooien... ;) Maar van die zooi uit de kat, wist ik ook niet.... :confused: |
Nou, ding is gisteren hier aan gekomen. Wat een hok :) Hoop kabaal waar de buren niet blij mee waren. Straks zelf ff probefahrt gemacht, ach wat moet je zeggen :) hoop kabaal.
|
Ja ach, kabaal vraagt nog om benzine ook, heb denk ik 1:6 gehaald :rock: ca. 240km op 41 liter brandstof.
|
wel benzine er door stoken en nog op standaard stokken ,doe je het ergens niet goed ,geeft je lamda wel lamda 1 door op je fa meter?
|
Lamda ? die misbruiken we niet :D Zit een uitlaatnokkenas als inlaat.
|
dat zeg ik standaard nokkers .en je weet niet wat je mengsel doet ..................
|
Hij staat lekker rijk :)
|
Quote:
Lekker rijk...??? Dat ding van jou heeft een drank probleem :D |
Quote:
nee hoor dat heeftb ie genoeg |
Vandaag nieuwe schijven en blokken besteld:
National (produkt van Ferodo) schijven met 8 groeven en Ferodo DS2500 blokken |
ej bennie!
jij hebt de originele uitlaat eronder? dat had ik ook nadat we de spagetti eronder hadden gemaakt, en de kat zit er al 4 jaar niet meer onder geloof ik, maar dat ding van mij schreeuwd als een tijger met de originele einddemper!! echt veel te overdreven!! nu een einddemper van een corrado g60 eronder en nu is het eerst brullen en dan schreeuwen!! :D komt dat door die schotjes wat in zo'n originele einddemper zit? |
Mijne was gewoon hartstikke stil, heb er ook een keer een einddemper onder gehad die we compleet leeg hebben gehaald maar geluid verandere echt niet. Ik heb nu wel een blikkerig geluid sinds de lege kat.
|
Hij klinkt als een snorkel.....
|
Quote:
heb ik ook, met EBC greenstuff.... |
Ed, beetje content met die schijven ?
Vandaag is de man weer aan het testen geweest, resultaat is dat ie nu beter oppakt en smoort hem minder snel. niet spectaculair filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=It4iTO_vcgM |
mooie moevi dennis van een zuuper hok :D :D :D
|
hij ligt toch lekker laag :wuv:
leuk filmpje om zo te zien :D |
Quote:
zeker wel, enorm HO als het moet |
Dat moet ik hebben, betrouwbare Ho-ankers. Met EBC green stuff koop je in ieder geval een kat in de zak ;)
|
wat? ik mot geen remstof op me gepimpte wielen sjaakie.....wat voor blokken adviseer je dan?
|
Ik ga Ferodo 2500 misbruiken. Maar ik doelde meer op die ruk remschijven van EBC.
|
ow zo, ik wilde al zeggen, kep geen klachten over EBC blokken. Ze slijten alleen erg snel.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:39. |