Quote:
:D nee dan komt het niet goed :D |
Zo gister mijn Mk4 weer opgehaalt vanuit Hallum bij mijn maatje Bas vandaan ;)
Ikke weer helemaal blij nog ff wat kleine dingen klaarmaken en enjoying the summer als het meezit :D Bas Rozendaal bedankt en mijn maatje van Peter van der Veen van "vd Veen TruckParts" super bedankt voor het lenen van je truckje |
Lekker bezig Gerard :thumbup:
En inderdaad die Bas kan wel met kabeltjes omgaan he ;) |
Respect weer voor al je werk man :)
|
Quote:
Thnx kerel Ja ken Bas al jaren en zie hem altijd dingen doen dat je denkt tering RESPECT voor hem hoor. Quote:
:thumbup: Ik niet alleen Johan ;) Bas heeft giga werk gelevert in een korte tijd en heeft tijd vrijgemaakt voor mij Respect en DANK daarvoor En mijn ouwe mattie Peter vd Veen he ;) was geen probleem hij gaf mij het truckje meteen mee :D |
Quote:
Mooi dat t is opgelost, ik had ook niet kunnen helpen vrijdagavond want Dokter D hier vant forum kwam wat ophalen bij mn ouders --> en moest ff een peugeotje 307 met grote beurt enz... :D |
Nee man geeft niks ;)
Peter die zei meteen ja man neem maar mee :D |
Kiek, mooi man !! Wel makkelijk zo met air eronder als je op zo'n auto moet rijden.
Hoe is de stand van zaken verder ?? |
Ziet er goed uit
Ben benieuwd hoe het totaal plaatje word |
Quote:
Thnx Fred ja met air is het een stuk makkelijker om ergens nu op te komen (brug,trailer etc) ;) Verder gaat het zn gangetje heel moe en er wel een beetje klaar mee hahaha Paar kleine dingen nog en de uitlaat nog ff dat is een kleine tegenvaller :( Quote:
Dank je kerel totaalplaatje veranderd niet buitenkant blijft verder hetzelfde dit jaar. |
Quote:
Kalm aan doen, komt wel voor de bakker !! Hier duurt het ook zo lang, maar komt uiteindelijk wel goed.... :thumbup: |
indd gewoon lekker de tijd nemen! komt de auto alleen maar ten goede :tongue:
benieuwd hoe het er uit zal zien onder het kapje straks! hoe staat het trouwens met de MK2? zou die toch ook wel weer is zien :thumbup: |
Ja neem de tijd ook ;)
Alleen wordt het geen cleanen en show and shine onder de kap :D ff teveel werk eerst maar eens rijdend ;) En ja de MkII staat nog lekker in de loods wil ik straks wel weer eens mee bezig maar moet eerst een ander interieur in en wat motorische veranderingen kwa uiterlijk buitenkant ben ik wel tevreden over ;) Maar das voor volgend of over 2 jaar ;) |
Nou het is een FEIT :D
De motor swap/conversion is "klaar" ;) Na veel denken over watvoor motor erin moest G60,V5,1.8T ben ik blijven steken op de R32 motor dus na veel zoeken een paar gevonden want wou beslist een Mk4 BFH R32 motor en die bleken zeldzaam(maar 5000 van gemaakt) Diegene die het is geworden lag ook nog bij een verre kennis van vroeger dus ikke was blij :D Alles kompleet erbij: Motor Aandrijfassen Ecu Kabelbomen enz enz Dus de 1.6 er snel uit :D ook wel een beetje zielig want motortje reed geweldig zelfs met 350000 op de teller ;) Maar ja je kan niet alles :D dus meteen verkocht aan 2 marrokaanse gasten die kwamen in een Ford Fiesta en vroeger of dat ging passen om mee te nemen hahaha :D ik zei tuurlijk dus met de takel achterin de Fiesta gedumpt :D En toen begon het bouwen en toch kan je het niet laten als je ervoor zit om te denken wat kan ik cleanen enz :D Maar toch maar besloten om het gewoon eerst RDW klaar te maken. Dus meteen begonnen en er zijn toch veel verschillen nog tussen Mk4's :shock: Schakelhuis omgezet van stok naar kabels en pedalen omgezet ivm electrisch gaspedaal enz. Motor erin gebouwd met de goede motorsteunen,kabelboom erin gelegd en de orginele Katalysator eronder gebouwd pastte ook niet meteen moest worden ingekort en toen de Milltek eronder ;) Veel nieuwe onderdelen gekocht heel vaak bij de VWdealer geweest :D zoals waterpotje enz katsjing :D Nou de kabelboom moest nog aangepast worden want is geen plug&play met de stekkers ;) Dus de Mk4 moest naar mijn maatje Bas Roozendaal THE CABLEGUY :tu: Trailer truckje geleend van een maatje van mij en op naar Bas. De gehele dag bezig geweest met zn 2 ik naar huis en hij nog 2dagen alles nagekeken en gemaakt en toen kreeg ik het foontje ze liep :D Meteen opgehaalt en naar huis ermee en OPBOUWEEEEEN ;) Ecu vrijgemaakt van startblokkering en de laatste 2 lambda's en meteen gechipt naar meer Pk's ;) En nu staat ze klaar voor de RDW ;) nog ff wegen enz en dan gaan we kijken hoe en wat :D Moet alleen alles nog ff schoonmaken EINDELIJK :D en moet nog zo een zwarte kap om de motor hebben. |
Vanwaar de speciale voorkeur voor de BFH motorcode Gerard?
|
Dikke MK4 hoor, erg tof project!!!!
vind de aanpassingen aan de achterzijde erg origineel, weer eens wat anders! Een R32 die door een milltek blaast klinkt geweldig :thumbup: |
Hele gave ombouw! Wat voor remmen heb je er nu onder?
|
Quote:
Ga voor het orginele idee en voor de zeldzaamheid ;) Maar ook voor hetgene wat ik steeds hoor op engelse forums dat de BFH een sterkere motor is. |
Quote:
Thnx :thumbup: |
Quote:
Dank je René remmen ben ik nog mee bezig :D Wil het liefst Cayenne of 4pots maar raak heel weinig kwa diepte kwijt in de velgen :( Dus misschien moeten de R32 remmen erop maar dan moeten de wielen ook meer naar buiten :( Dus het is of andere wielen of meer naar buiten maar weet niet of dat staat dus moet het nog ff nakijken. |
Mooie ombouw zo. Gewon netjes en verder geen poespas. Maareuh, was het niet de bedoeling om aan deze niet..... :D
|
Quote:
Kan je niks met de remmerij van een golf 4 25 jaar gti editie (Jubi)? |
Quote:
Dank je ja moet zo orgineel en clean mogelijk lijken ;) En nee het was de bedoeling niet met deze hahaha zou mijn daily driver worden :rolleyes: |
Quote:
Ja dat weet ik allemaal nog niet daar ben ik nu mee aan het uitdokteren want ja wil deze wielen eigenlijk ook niet kwijt :D Maar komt goed met de remmen ;) |
Quote:
volgens mij zou dat moeten passen en toch net ff wat fijner als de standaard gti remmerij! 't zijn geen 6 pots porsche klauwen maar ach :thumbup: |
Ja weet ik maar ja je wil toch weer net ff wat anders he :D alleen met mijn BBS wielen kan kwa diepte weinig en toch staan de wielen breed
Soms zie ik gasten hebben zelfde ET breedte enz met dikke klauwen en toch kan het bij mij weer niet hahaha kun je zien dat niet 1 gelijk is. |
Super kerel! Dacht al... 1.6 en Milltek :confused: :D
|
Gerard, ik heb evt een gloednieuwe 312mm remset te koop, schijven, blokken, klauwen met ankers, RVs remleidingen!
|
en dat remt perfect!
|
daily-drive functie.... die theorie is allang naar de klote!! :D
dikke auto, dikke motor! Gewoon goed bezig! :cool: |
Quote:
:D Heb nu 2 1.6jes ;) Quote:
Wat is je prijs? Mag via Pb. Kijken of er nog wat in de buidel zit hahaha Quote:
Ja klopt René heb het ook eens bij iemand onder een Mk3 vr6 geplaatst remde zeer goed. Alleen kan ik nu een komplete set R32 zgan remblokken,schijven,klauwen en fusee's kopen voor echt heeeeeeeeeeeeeel weinig alleen raak ik bijna niks kwijt in de wielen :( En een cm naar buiten met mijn wielen is al veel. Quote:
Thnx kerel en ja ging na het spuiten al mis met het idee hahahaha |
Super! en ik zie weinig reden hem neit gewoon alsnog al daily te gebruiken :D
lekker wat pit onder de kont en een airride systeem om toch overal te komen :thumbup: |
ik weet niet of je al voorzien bent van de zwarte afdekkap. maar hier 1 voor weinig geld http://www.ebay.co.uk/itm/VW-MK4-Go...=item27c9ec7b65
|
vdWal ja kan ook nog wel maar ja vindt het zonde om overal neer te zetten want mensen zijn ruig :(
Maar voor zomers wil ik haar wel als daily gebruiken zo vaak mogelijk :D Pewi ja ben voorzien ;) maar weet nog iemand die 1 zoekt dank je. |
Zo de Mk4 is nu ook RDW gekeurt dus alles is nu roadlegal ;)
Ben super blij dat het gelukt is :D Nog ff wachten op de papieren en dan is ze "klaaaaaaar" ;) |
al foto's Gerard ;) of al aan het sparen voor eerste tickets van oom agent :D
|
Zag je nog staan bij de afrit naar MIVW dikke auto overigens :) , panne of ...?
|
Quote:
toch herken ik dit wel :tongue: heb het zelfs al met de variant :redface: |
Quote:
Foto's waarvan? :) Nee hou me tegenwoordig wel aan de snelheid hahahaha als ik het kan vermijden krijgen die dombo's never nooit geen geld meer van mij ;) En was ook al wat gewend met de Mk2 he ;) maar nu heeft mij "daily" meer pk's dan mijn oude liefde :D dus nu moet ik straks weer bezig met haar ;) Quote:
Dank je ben er zelf nog niet tevreden over mis nog wat en weet niet wat hahaha Denk de wielen maar zie wel ;) Ja had "panne" mijn koppelingsslangetje was eruit gewipt zit alleen maar met een klemmetje vast bij de nieuwe types wazig eigenlijk :D en een maatje van mij die had warmte problemen met de einser. Quote:
;) :thumbup: |
Quote:
:screwy: dom vanmij , is waar ook de buiten kant is niks veranderd :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:55. |