Versnellingsbak begint te vlotten :D
Valt uiteindelijk goed, had het moeilijker verwacht |
Vandaag de radiateur en de spalventilator ontvangen
|
Weer een beetje verder met de bak; nog een avondje doordoen en dan zal hij wel verweg klaar zijn :D
|
Ziet er super netjes uit man !
|
Onderdelen voor vbak en de alternator te reviseren zijn binnen, diode brug was niet meer te krijgen, dus gaan we originele opkalufateren :D
Ook van het weekend bezig geweest met het zacht dashboard zuiver te maken voor Na |
Zo dat dashboard is erg mooi gelukt, waar heb je dat mee gedaan. Als ik vragen mag.
|
Wederom lekker bezig, ziet er allemaal goed uit!
Mag ik vragen waar je die radiateur weg hebt? Dit is een met reservoir erbij in toch? |
Quote:
Eerst volledig onvet met Dasty :D , dan nog eens ontvet met APC en vervolgens gevoed met smartdressing :thumbup: |
Quote:
Van bij: http://www.gm-carsolution.de/index....hler-clean.html Zo, ruiten liggen er allemaal uit, Voorste kader heeft op een paar plaatsjes roest Nieuwe massapunten zijn gelast en de voorzieningen om de kabelboom op te hangen ook :) |
Dus van de week de ruiten er uit gejast en de nieuwe massapunten zijn gelast en de voorzieningen om de kabelboom op te hangen
Dan de boel afgeplakt en rutex gespoten in de motorruimte en de kassen Morgen het subframe en stuuras terug steken zodat het chassis terug rollend wordt en beginnen de neus terug op te bouwen, ook nog de dakrubbers verwijderen en dan kan hij naar de spuiter De wagen zal voor 90% zekerheid in orde gebracht worden en gespoten door Frits (eigenaar van de Oranje golf 1 met de snelle 8 klepper op webers) |
Hm, niet iedereen is even blij met Rutex (las ik toevallig, toen ik opzocht wat voor spul dat precies was):
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=18144.0 |
Ja als Lange Frits dat spuitwerk op zich neemt dan word het wel echt strak. Wel de zelfde kleur neem ik aan he Benny?
Succes verder.. ziet er goed uit. |
Quote:
rutex is bij ons bitumen, maar die van BB zijn nog niet zo ver ontwikkelt :D Ronnie, hij gaat rephlex zilver van de mk4 worden, dus zilver, maar een ander zilver :D |
Nice.. Ik ben benieuwd
|
Vandaag onder het motto, we gaan naar Amsterdam en brengen mee: een uiterst zeldzame set, nog nieuw in de verpakking dakrubbers voor de jetta!!
Natuurlijk moet ik skywalker bedanken, dat ik de kans gekregen heb om ze over te nemen :) |
Zeer zeldzaam ja.. Erg goeie vondst
|
eey ben
ik zag het al voorbij komen op facebook je project gaat lekker zo te zien succes |
Quote:
Super, bedankt voor de info. Heb ik wat te doen :D |
Quote:
Jah, heb mij voorgenomen dit jaar nog te willen rijden, dus no time to waste :D |
Vandaag begonnen met het chassis terug rollend te maken, moet nog een paar dingen verwijderen en ik kan een afspraak gaan maken, dan ben ik em 1 tot 2 maanden kwijt :D
Genoeg plaats aan de spoorstangen |
Je bent lekker bezig en hebt de schot erin. Daklijsten zijn ook een dikke update, heb skywalker ook bericht gedaan, maar vond ze te duur!
|
En ze staat klaar voor de volgende fase in haar leven: plastische chirurgie :lol:
|
weer volledig in een vers kleurtje? buitenzijde was al eens beet gepakt toch?
goed bezig met de jetta :thumbup: |
Ja, maar zit boordenvol fouten, kunnen we het beter nu in een keer goed doen, anders zou ik me toch maar ergeren ;)
|
En als die Lange dat gaat doen komt het helemaal goed Bennie
|
als het boordenvol fouten zit kan ik je indd helemaal geen ongelijk geven :thumbup:
|
Hupla, de Jetta wordt in het weekend of maandag opgehaald, onderste raamkader en parafaan wordt compleet vervangen ipv plaatselijk hersteld en de achterste kassen worden 1-2cm breder gemaakt zodat ik zowel voor als achter maximaal ga kunnen zakken :D
|
Dik dik dik. Als ik een garage box vind gaat die van mij ook compleet opnieuw in de lak!
|
Vandaag een RVS Supersprint collector gaan halen, nu denken wat doen, terug poliëren, poederlakken of heatwrap...
Complete gruppe N van powersprint is overigens ook onderweg :D |
Ik zeg, netjes coaten, en dan mooi die heatwrap eromheen weet je tenminste dat je uitlaat goed beschermd is en het komt de prestatie's alleen maar ten goede.
|
dik project kerel....!!!
|
Versnellingsbak steekt terug ineen, nu nog afwerken
|
De gruppe N is gearriveerd :D
Zwarte heatwrap is ook onderweg voor de collector |
En de Jetta is vandaag op logement vertrokken
|
Vandaag een buiten kanske gekregen en maar nieuw velgen besteld, het worden Dycast Megaform in 17x7.5 et40 en 4x100
Harten en binnenkuip worden mat zwart |
Mooie velgen! Waar heb je die ergens vandaan? Succes verders met je project...
|
Concept Wheels
|
Mooie wielen , ben benieuwd hoe het gaat staan .
|
Vandaag de blok naar de loods gebracht, kunnen we stilaan beginnen met de samensmelting, maar eerst nog wat onderdeeltjes bestellen :D
|
Vet project ! Een mens krijgt er goesting van om een Jetta 2 te gaan kopen :D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:58. |