Quote:
Geen probleem. Voor een pilsje op Volksdub help ik vreemdelingen graag. :tongue: |
Misschien dat het hier reeds ergens staat in dit topic, maar vond er niet direct iets over. Vandaar volgende vraag.
Hoe zit het met de catering dit jaar? Vorig jaar vond ik dit echt slecht georganiseerd. Alle BBQ's waren al ingenomen en we hadden bijna geen vlees meer om te eten, enkel worst was er nog over toen. Tot zaterdag! Greetz,Den Dimme!!! |
Quote:
Dat is dit jaar beter geregeld, dat was inderdaad een verbeter moment voor dit jaar. Bakken word gedaan voor je en je hebt een vast aantal stuks vlees per persoon. Er zal dus niet meer gestapeld kunnen worden. |
Voor de volksforum crew...ik regel knakworsten, saus en broodjes voor de nachtelijke uurtjes!!!
|
Kom je al op vrijdag ? ;) xxx
Thanx buddy :thumbup: |
Quote:
:thumbup: Net zoals vroegah! Ik blijf btw toch kamperen Vic ;) |
ik ben er het hele weekend bij
|
Quote:
Hey ja in Bergen wel ja in well is niks bij de bp alleen brandstof. En de friettent de ster in Well en Jachtaven Dit is "t is een hele goeie zit tussen well en bergen als je binnedoor rijdt aan een aftakking van de maas. |
ik kom zondag ook wel even een kijkje nemen aangezien ik nu weer een fatsoenlijke auto heb kom ik die wel even showen.
tot zondag. ps heb het wel gemist die vw`s |
Project aanhanger voor de spullen is klaar.
Zaterdag rijden we met het spul naar well, heb er zin in :thumbup: |
je valt in herhaling :D
|
haha ja die siem(vwpolo_siem) heeft iets te veel biertjes gehad dan ziet en typt hij alles dubbel :D
|
ik? nee joh.
Zit gewoon thuis.... Jongens tot zaterdag! |
99,9% zeker dat het rode hok komt :) Morgen de handel weer in elkaar zetten, meteen frisse ee-pee-kee d'r op en dan knallen :)
|
Quote:
Top Chris! |
Ik kom zondag ook maar eens aanwaaien denk, kon helaas niet het hele weekend...
|
Progamma – Progamm - Progam
Zaterdag 9 juli - Samstag 9. Juli - Saturday, July 9 - Aankomst gasten: poort gaat om 13:00 open - Ankunft der Gäste: Tür wird um 13:00 Uhr geöffnet - Arrival of guests: door will open at 13:00 - BBQ vanaf 18:30 tot 20:30 * - BBQ 18.30 Uhr bis 20.30 Uhr * - BBQ from 6:30 p.m. to 8:30 p.m. * - Drank inbegrepen van 18:30 tot 0:30 - Freie Getränke von 18.30 Uhr bis 00.30 - Free drinks from 6:30 p.m. to 0:30 - Party met div. Dj’s tot 0:30 (einde avond) - Party mit div. DJs bis 0:30 (am späten Abend) - Party with DJs until 0:30 (late evening) Zondag 10 juli - Sonntag 10. Juli - Sunday, July 10 - Ontbijt van 8:00 tot 9:30 - Frühstück von 8.00 bis 09.30 Uhr - Breakfast from 8:00 to 9:30 - 10:00 poort gaat open voor de dag bezoekers - 10:00 Tür für Tagesbesucher geöffnet - 10:00 door will open to day visitors - 11:00 en 13:00 schminken voor de kinderen - 11:00 und 13:00 Uhr für die Kinder Schminken - 11:00 and 13:00 for the kids face painting - Prijsuitrijking om 15:00 ** - Preisverleihung um 15:00 Uhr ** - Award ceremony at 15:00 ** - Afscheid en einde volksdub 2011 - Abschied und Ende-volksdub 2011 - Farewell and end-volksdub 2011 *Op het oranje bandje staan 5 afbeeldingen van stukken vlees, bij elk stuk vlees wordt er 1 afgestreept bij de BBQ. * Auf der orangefarbene Klebeband sind ilder von 5 Stücke Fleisch,jedes Stück Fleisch ist einen streifen auf orangefarbene Klebeband (wirdt beim grill abgestreift) * On the orange wrist band are images of 5 pieces of meat, each piece of meat is a tick off at the BBQ. ** H.I.G.H society uit belgie jureert de hele dag door tot 14:30 ** H.I.G.H society aus Belgien Jury den ganzen Tag bis 14:30 Uhr ** H.I.G.H society from belgium jury throughout the day until 14:30 |
@ sixpack...als ik vrijdag al kom is jullie bier zaterdag al op :-)...
@ Ernst...denk geef ik jou wat eten...hoef je niet te spugen...hihihihihi.. See you all on saturday!!! |
ontbijt wel erg vroeg ten einde voor een zondag morge,
mag de vrouw der vroeg uit :P nog ff en dan kunnen we weer! |
Komt nu wel dicht bij! Zal vanavond de tent eens opzoeken. Anders maar in de auto slapen :D
|
tent net van zolder gehaald . nog even 2 dagen werken
en dan mooi rustig aan die kant op hobbelen |
heb er veelzin in vrijdag de G60 weer eens tevoorschijn halen
zaterdag even cleanen en dan zondag kunne we richting Well :cool: |
Goed dat de catering veranderd is, daar hebben jullie goed aan gedaan :thumbup:
En wat voor bier wordt er dit jaar getapt? Hetzelfde als vorig jaar? Greetz,Den Dimme!!! |
|
Bavaria voor zover ik weet
|
Quote:
ik heb alles ook al klaarstaan....vrijdagmiddag nog even de auto poetsen en checken,en dan gaan we zaterdag los. |
Quote:
Kan beter maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken :thumbup: Inclusief dames Peet.....:D |
Quote:
LAAT HET BIER MAAR ZITTEN DOE MIJ DE DAMES MAAR :D |
Quote:
mag ik dan ook jouw 5 stukjes vlees? :D |
Owja die dames ... had ik dan niet vermeld ?
:D |
gespot ...bier staat klaar :D en de 5 stukjes vlees van Marktplaats ook Gerben :D |
hehe,we kunnen altijd nog een ei bakken op de katalysator van de country,kun je makkelijk bij.:D
|
heb de gek er maar mee , we praten wel weer als je vast staat met de audi :D
|
Quote:
geen lier op die nep jeep? :tongue: |
Quote:
neem de sleep kabel maar mee jonghuu 75 euro sleep ik je er uit :thumbup: maar weer on topic :D |
Quote:
Je hebt nog 2 dagen om dit te regelen Peter.....:D |
dan maar nog ff een kratje bier halen, bavaria is niet zo mn ding.
R is uitgelijnt en vol ge tankt, staat te wachten tot het zaterdag is! dan de caravan derachter en huppa! kan niet wachten! |
Quote:
ja dan wel daar heb ik dan geen tijd voor :D |
Quote:
huh... |
Quote:
voor een bavaria ''babe'' denk ik Mark....:D |
All times are GMT +1. The time now is 17:35. |