Hier is vannacht een beetje gevallen...
|
Quote:
Populair stukje daar bij de mac, http://www.youtube.com/watch?v=3tWM6_7HFxE toen lag er nog 30a40cm.. dan kun je niet echt snelheid maken.. later wel een snowboard er achter gehangen :cool: :D en nog ff een wintersplaatje |
Winter is ook nog steeds aanwezig hier
|
Gelukkig geen ABS, maar wél een handrem...
|
ook paar plaatjes van mn TD
D8 al dat het bij de mac in heerenveen was. Vorig jaar januari had we daar nog een meeting:P. |
Quote:
Leuke foto! Op de Putstraat in Sittard gemaakt? Richting de markt? ;) |
mijn scirocco in de sneeuw
|
Quote:
oh jawel.. was naast het stadion.. heb de 100 aan kunnentikken met een sneeuwstorm om me heen :D |
Quote:
Sorry voor de off-topic, maar wat een supergave Polo! Geniaal de vondst Polozwei :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Een paar foto's van mijn auto in de sneeuw
|
Een kameraad van me had laatst een paar leuke kiekjes geschoten in de sneeuw.
|
mist en - 15'c
Resultaat ;
:D :D :D :D |
|
Ik weet niet hoe het in de rest van het land is.. maar hier is het gewoonweg bizar! :wow:
|
Quote:
jeps hier ook. Lekkere bult stuifsneeuw bij de voordeur omhoog. Is toch minimaal weer 10a15cm gevallen. |
In Breda sneeuwt het weer nu.
|
na de 30 cm sneeuw die we nog hadden liggen hier is er vannacht nog eens een kleine 5 a 8 cm bijgekomen :) en flinke sneeuwduinen centimeter of 50 hoog
|
het gaat me aan het hart als hij buiten moet staan maarja nood breekt wet,hier nog een mooie foto van de winter.
groetjes pieter. |
zit nu omgeving zutphe en daar is ook wel weer wat gevallen, toen ik van huis ging lag daar niets vanmiddag maar weer is kijke of er wat licht daar :)
|
Quote:
Mooie omgeving :thumbup: |
Quote:
hier valt nog niks in eindhoven! |
Nog van de vorige keer dat het zo hard sneeuwde... |
auto van de buurman :D |
het heeft hier in Hoogeveen de hele nacht verschrikkelijk gesneeuwt ala deci bouterse strooi coke met als gevolg sneeuwduinen van 40 tot 60cm gemiddeld :screwy: en de hele ochtend sneeuwt t al met mooie vlokken!
|
De Westreen rond 14 uur |
Klein beetje last van de Jachtsneeuw hier :D |
Ik ben vannacht in Utrecht blijven slapen. reed gisteravond over de A12 en heb 3 serieuze ongelukken gezien (waarvan 1 recht voor me) en de 4baans snelweg was nog maar een karrespoor.. met de vrachtwagen zou het geen probleem zijn, maar met de Audi voelde ik me echt niet veilig,..
|
onder weg naar huis ff foto schieten , zie ik een astra glibberen
de dame maar ff geholpen om de Opel weer op het droge te krijgen :D (2 sec na deze foto kwam er nog een renault achter aan ) |
|
Wist niet dat je een corr en een golf 1 hebt Molle ;) :D
|
Quote:
Heb nu wel een golf1 ;) |
|
ook een paar plaatjes van deze kant van het land :D
|
sloperij bij huis tegenwoordig Chris? :tongue:
|
Jan en ik hadden het plan om een auto kerkhof te beginnen en dan naar verloop van tijd i.p.v. een mais doolhof een autodoolhof te beginnen, waarschijnlijk is dat het gat in de markt :)
|
|
vanmiddag nog even sneeuwgeruimd voor de vrouw ,kon die het erf weer afkomen voor naar t werk , LET OP ,die dikke bult is alleen de sneeuw van het stukje van de carport naar de weg. :eek:
En t sneeuwt alweer................. :shake: |
De neus van de mk2 flink bevroren :)
|
een snotterneus :)
|
Quote:
ik zeg de NL versie van Caddilac ranch: |
All times are GMT +1. The time now is 17:56. |