![]() |
Quote:
bliksum jonge! :shake: :D jammer |
Quote:
Of do mast sizze ik kom efkes te helpen.. :D :D |
en ik moet dit vet feestje alweer missen gvd :mad:
voor de 2x op rij al :mad: die van mij kijkt niet verder dan haar neus lang is en boekt een weekeind in zeeland :shake: :shake: gezelig met mijn schoon ouders :shake: :shake: zal is een x niet....... |
Annuleren Die Hap Naar Een Week Of Jaar Later :d
|
of zijn schoonmoeder hier uitnodigen en lekker met de schoonfamilie naar de meeting :D :D
nou jongen dat had je nou niet moeten doen ;) |
Quote:
Gewoon nieuwsgierig :D En dan weet ik of ik me moet haasten of niet :D Quote:
Daar doen we niet aan je moet gewenst zijn :D ;) |
Nog even en dan is het zover !!
|
Quote:
Volgens mij durf je gewoon niet met die Friezen bier te drinken :) |
Quote:
gaat zij toch naar zeeland en jij naar friesland!! je kan ons niet laten zitten!! :mad: |
Quote:
eigen tempo Gerard ;) |
Ja weet ik Alberto maar ja is toch een beetje thuis wedstrijd en je wil toch wel een beetje een "bijdrage" doen :)
|
Ik ben der bij met of zonder kater :D
En wie komen er allemaal bij ons dorpsfeest vieren? Is nog plekje vrij ;) Verdomme Corne meen je niet :shake: Erg jammer Komt Ronnie wel? Gr Siep @ Edwin ....... Hebben jullie nog een mooi plekje voor de HALLUMERS? |
Quote:
tuurlijk maar dan moet je wel op tijd komen de poort gaat om 10.00 uur open. :thumbup: |
wij zijn er ook,ik hoop met de jet te komen:D:D
|
Quote:
Dan bin ik er wol Edwin bedankt TOPPER :thumbup: |
Quote:
:thumbup: ;) |
Heb er alweer zijn, nu hopen op weer heel mooi weer !!
|
Quote:
We zijn erbij met kater Siep dat is al wel zeker :screwy: Wij komen Zaterdag al naar jullie toe en zijn dus ook bij het dorpsfeest. Heb je nog plek in de keet voor een paar mensen die kunnen slapen ? Stuk of 2 dan moet de rest maar weer bij de andere Hallumers. |
Ik kom ook langs met de Polozwei
|
Quote:
dat wist ik gisteren al!! :thumbup: |
Is er ergens in de buurt een slaapplek te regelen ??
|
Quote:
ze zullen Hier vast nog wel een plekkie over hebben........ :D :D |
Daar zou ik inderdaad kunnen slapen.
Maar kan ik de volgende dag dan ook weer gewoon naar de meet ?? :-) |
Quote:
het is op loopafstand...... :D :D :tongue: |
Quote:
kruipen kan ook duurt wel iets langer en zou dan wel een lange broek aandoen anders kost het je knieen. :D |
misschien hebben ze hier nog een kamer?!
http://www.groetenuitleeuwarden.nl/...haduw/weaze.htm kamers zijn wel prijzig denk ik. En al helemaal als je de kamer moet delen met nog iemand :rolleyes: |
Quote:
plek zat in de buurt pm me maar eens |
Als het goed is hebben we al plek in Hallum bij de Northen Boys..
Kunnen we toch nog naar dorpsfeest |
komen er nog meer mensen uit assen ??
|
Amen!
|
Nog een weekje !!!
|
is er ook een Routebeschrijving
|
Quote:
waar kom je vandaan ![]() is bij de oranje pijl ;) industrie terrein " de hemrik " |
Is gewoon langs de rondweg van Leeuwarden, koekje om te vinden dus.
|
volg de leuke vag auto's zou ik zeggen :)
|
Misschien een idee voor de mensen die uit de richting Lelystad,Emmeloord over de A6 richting Joure rijden,wij verzamelen in Joure bij de eerste BP :D (op een nog nader te noemen tijdstip) ,dus als er meer mensen zijn...
en aan willen haken.....dan hoor/en ik/we dat uiteraard graag, even bij Joure er af,dan kan daar evt nog ff getankt,en een bak koffie gescoort worden,en rijden we gezellig samen in ''colonne'' richting Leeuwarden :D :thumbup: |
Quote:
ik kom uit groningen |
Quote:
FF over Joure dus :D :D |
Quote:
beste via hardegarijp gaan . Leeuwarden 1 verkeerslichten links . Einde van de weg links . (dan zie je het al links) 1e links (bij DAF garage ) kan niet missen |
bedankt voor de uitleg jongens :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 12:50. |