![]() |
Ik zal dan toch maar even een tipje van sluier oplichten :D
![]() |
Quote:
goeie zaak dan ben ik al klaar met mijn auto :D ben benieuwd waar dit naartoe gaat |
Origineel of BB5 ?
|
Quote:
Moet toch duidelijk zijn uit het prentje of niet Marco :tongue: |
Wow orginale :thumbup:
Setje Hartmann/Oz in 8x17 en 8,5x17 zou hem ook mooi staan denk ik. Ik weet nog wel iemand die zo'n setje te koop heeft btw :D |
Quote:
Haha, en jij wilt zeker op le mans gaan rondrijden he :p |
Quote:
Nee ik heb nog een ander setje hier liggen. Ik kan het geld nu wel even goed gebruiken voor mijn interieur opnieuw te laten doen. Dus..... :rolleyes: |
Gisteren heb ik de radio binnen gekregen, dus heb ik hem vandaag maar even ingebouwd in de VR6. Ik moet zeggen dat het best een goed geluid geeft icm de originele speakers :thumbup:
Nu nog even naar een goede manier zoeken om de Ipod af te kunnen spelen, aangezien cassettebandjes zo 2008 zijn :D ![]() |
Die Alpine was ook niet verkeerd hoor.
Maar in het kader van de originaliteit staat is dit natuurlijk veel beter! :D |
Quote:
De alpine was toch iets te modern vond ik en sprong te zeer in het oog. En de originaliteit is wat telt idd :thumbup: |
|
Ziet er erg goed uit Nigel, ik zie je misschien morgen nog wel..
Gr Ronnie |
cassettebandjes zijn oldschool;)
|
Quote:
Deze heb ik inderdaad gezien ja, is opzich wel een grappig idee. Maar ik denk dat ik voor de FM transmitter ga, de Belkin tunecast auto 4. Hier zit tenminste geen domme ophangbeugel enzo bij. http://www.soundwear.nl/belkin-tunecast-auto-p-638.html Ik hoop ook dat deze een betere geluidsopbrengst heeft dan dat die mp3 cassette |
Vandaag de velgen opgehaald. Setje originele BBS LM in 8 en 9x17 inch:
![]() Morgen maar eens goed poetsen en binnenkort maar eens wegbrengen om de randjes te polijsten. De harten blijven denk ik goudkleurig :thumbup: |
heel mooi, gaat zeker goed staan !
|
dikke rims weer nigel:thumbup:
|
Ik ben benieuwd, volgende keer even eerder bellen dan lopen we elkaar teminste niet mis hahaha.
Ziet er goed uit. Gr Ronnie |
lm's in 5x100 ?
Dikke set hoor ! |
Volgens mij geen 5x100 maar een andere steekmaat, ik weet alleen niet meer welke.
Gr Ronnie |
Helaas steek 5x114.3 lang leve de adapters :D
|
Quote:
Bel mij maar als je hem gaat starten haha |
Da's ook niet lelijk! :D
Mooie velgen Nigel, ben benieuwd hoe die op de Corrado gaan staan. |
Quote:
FM transmitters zijn ook prut. Zit er een wisselaarpoort op deze radio, zo ja kun je ws. zelf een interface maken... |
Quote:
Zover ik weet heeft deze geen wisselaar aansluiting. Wel heb ik op de achterkant 3 stekkeraansluitingen waarvan er maar 2 bezet zijn. Weet iemand of die derde dan voor een wisselaar is? De radio zelf heeft bijvoorbeeld ook geen cd knopje voor eventuele wisselaar bediening... |
Ik had het gehoord van Erik afgelopen zaterdag toen ik bij 'm op de koffie was.. wordt zeker gaaf, ben benieuwd!
|
Quote:
Thnx, ik ben ook eens benieuwd of ik het allemaal passend ga krijgen :D |
Als het niet meer gaat dan neem je een hamer hahahaha.. nee grapje komt wel goed, ik ben benieuwd of je deze van de zomer er onder hebt zitten want jij wisselt sneller van velgen dan een vrouw van schoenen.
Hahahah Gr Ronnie |
Quote:
Haha dat ligt eraan wat voor een vrouw je hebt ;) |
Quote:
Geen vrouw, ben een eenzame rukker hahaha... :thumbup: Gr Ronnie |
Als je vrouw vaak van schoenen kan wisselen, koopt de man gewoon niet genoeg velgen. ;)
|
Vandaag even een voor en een achtervelg naar een bedrijf gebracht hier in de buurt die de velgen gaat richten en de stoeprandschade gaat wegwerken.
Van een 9j wist ik dat daar een slag in zat en van 1 van de voorvelgen zat onverwacht ook een slag. Ik heb maar 2 velgen gebracht omdat ik nog geen ervaring heb met dit bedrijf, dus als ze het goed doen dan gaan de andere 2 daar ook heen :thumbup: |
Dikke velgen Nigel!
Waar heb je ze gebracht dan? |
Quote:
Dank je :) Ik heb ze naar BVS gebracht in Sittard... |
Is dat dat bedrijf op de nieuwstaterweg? Op het kleine industrie gebied? Gr Ronnie
|
Quote:
Klopt, eens kijken hoe die hun werk doen... |
Heeey waar blijven die foto's, de velgen zagen er erg goed uit ja, nu die andere twee nog. Veel plezier vanavond he.. Gr Ronnie
|
Quote:
U vraagt wij draaien :D ![]() Ze hebben super werk geleverd :thumbup: De randjes zijn recht en stoeprandschade vrij. Maar nu zit ik een beetje in dubio over wat ik ga doen... Dit zijn de opties: - Randen terug goed spuiten - Randen volledig polijsten - De randen zo laten als nu dus half goud en half gepolijst (wel hoogglans gepolijst) |
Ik had ze of helemaal goud (zoals eerst), of de randjes volledig gepolijst. Zowiso dat goud erin houden staat echt dik icm met paars.
|
Quote:
De harten blijven in elk geval goud :thumbup: De combo met dat paars zal inderdaad wel mooi zijn... |
All times are GMT +1. The time now is 16:47. |