Kut kinder die New Kids nadoen :mad:
|
niet alleen kinderen hebben daar last van hoor...........
|
Bam!
|
zo'n idiote uitkeringtrekker als buurman die het normaal vindt om om half 1 snachts nog in de muren te gaan boren onder het motto "nog even wat klussen"
vanmiddag was hij niet thuis, dus heb ik even zn tuin hekje met een paar lange schroeven dicht "geklust" :D flikker je mooi op je gezicht met je blije bakkes :thumbup: (om een beetje in de new kids styl te blijven) |
lol @ Darkprojectx! :D
|
Quote:
een goeie buur is beter dan een verre vriend... gewoon beter geen buur! maar je kan toch gewoon even aanbellen met de vraag of hij alsjeblieft niet om 2 uur spijkers in de muur wil gaan hengsten? |
idd lol...
Ergenis: met lege accu staan... |
als ik snachts om 1 uur uit mn bed moet komen om iemand wijs te maken dat hij belachelijk bezig is, dan gaat dat niet met woorden
ergernis, donkere dagen, ik wil zon op mn vrije dagen om mn fototoestel uit te testen!! |
Quote:
ook mooi is...heel zacht praten..dan zetten ze hun headset wat harder. En dan schreeuwen:P. of achteruit er door heen. Wat ik ook mooi vind. Kom ik bij een mcdrive met bus van het werk. Onbekende mcdrive voor mij. Stond hoogte 2,90 max. K denk dat kan prima. Ik erdoor. Melden ze er niet ff bij dat er een onmogelijke bocht zit. Ik vragen of iedereen eruit wou rijden. Wilden ze niet. Dan maar 120x zitten heen en weer steken! Wat uiteindelijk 10x zolang duurde ipv dat ze ff meewerkten.! |
Quote:
Hahaha :D Jy maakt wel veel vrienden by de MC zeker :thumbup: |
zeker:P. Een oude diesel die iets teveel rookt vonden ze ook al niet leuk:P.
of 2 rondjes rijden:P. de mcdrive is gwn gemaakt voor kutgrapjes http://www.youtube.com/watch?v=E6glW_qldhE http://www.youtube.com/watch?v=1-cad9bawuc prachtig gwn:d |
Quote:
Misha!! :D |
Ik nie kut!
|
Hahaha LOL! 1 Big Mac voor 1 Bic pen :)
Lig hier dubbel achter de computer man! |
Quote:
:mad: AArrgh! nog eentje: "Ukkie..." :mad: :mad: |
Dat de buurman niet in de gaten heeft dat wij dus niet willen mee genieten met zijn computer spelletjes :screwy:
|
twee vlokjes uit de lucht en direct gaat de snelheid naar 20kmh :(
|
Quote:
sommige mensen zijn gewoon overdreven voorzichtig, maar met de gladheid nu begrijp ik t ergens wel.... |
Van dat volk wat in langzaamrijdend verkeer kleeft en dan weer wat afstand neemt om vervolgens weer volgas op je af te stormen, weer een minuutje kleeft etc..
|
Quote:
Een beetje rustiger snap ik ook wel, gewoon eventjes de gang dr uit. Maar 20kmph is heel overdreven, het ergste dat je er niet voorbij kan.... :( |
Iemand die stil gaat staan op een rotonde om voetgangers voorgang te verlenen.
Meerdere keren voorgekomen vandaag, gruwelijk irritant |
Quote:
misschien is jouw 20 km/h wel wat overdreven;) |
Quote:
Nog maar eens onder de aandacht brengen ... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=65490 |
Quote:
Ben ik het ook wel mee eens. 4 á 5 foto's oke. Maar zo'n hele lijst.. :screwy: |
Mensen die niet weten dat 50 ook echt 50 is en geen 70 of 80...
Sommige mensen rijden met kinderen in de auto... dus nemen geen risico's |
Dat de zogenaamde "liefhebbers" wel de prijzen steeds verder aan het opdrijven zijn. :shake:
En dat als je ergens met hoofdletters UNIEK, RETRO of ZELDZAAM achter zet, je er automatisch 2x zoveel voor kan vragen.. :screwy: |
Quote:
Hier een duidelijk voorbeeld: http://www.vwforum.nl/volkswagen-on...euw-t97637.html Kan hier toch zo pissig om worden, dingen zijn als je goed zoekt nog nieuw te bestellen. Door dit soort dingen word de hobby voor mensen die wat minder te besteden hebben straks gewoon onbetaalbaar... :mad: |
g60 lijsten zijn voor zover ik weet wel zeldzaam hoor...
375,- is daarintegen wel veel, daar koop je dijna een golf voor, met complete g60 kit eromheen.. |
Mensen die vroeger niks van VW wilden weten omdat ze het minderwaardige auto's vonden en nu het IN is meteen ff een auto klaar maken om ermee te showen zo van kijk wat ik heb.
|
Quote:
Laatst voor 150 euro, een complete golf 2 gti 8v edition, met recaro interieur en g60 lijstenset gekocht.. Heb m aan mijn broer kado gedaan, die heeft m gesloopt en in onderdelen verkocht, en de rest gebruikt ie om zijn 87er gti 16v op te knappen.. |
http://link.marktplaats.nl/321534135
Neem jezelf serieus en plaats een fatsoenlijke advertentie. En waarom zet je er verkocht bij als je de advertentie kan wissen. Wat een idioot. En voor de Maaskantenaren wat een Mongol :D |
De link is dood....
|
Post aangepast, nu doet de link het wel
|
Quote:
jezus :screwy: idd een verrekte mongool... |
@Hennuh:
"Geachte DENNIS, Zijn de wielen d'r nogggggg? BBS, rial, ronal, ats, mercedes, kinderwagen!" |
Quote:
G60 zijn nog wel te krijgen trouwens :D |
Quote:
Haha netjes :clap: |
Quote:
Als een aantal mensen marktplaats even tippen, is ie ook zo weg ;) Ook altijd zo leuk met de advertenties voor auto's . . . geld hebben ze toch al ervoor betaald, dus waarom niet even laten uitlopen :screwy: Komen wij hem alleen elke dag voor joker tegen . . . |
AOWers die op zondag ochtend om 8 uur met een metalen sneeuwschep een stuk stoep a 50 meter schoon gaan schrapen......
Het geeft echt ZOVEEL voldoening om hun gezichten te zien wanneer ze net klaar zijn en het begint weer te sneeuwen! OH ZO HEERLIJK!!!! :thumbup: |
Quote:
Heb reactie terug gekregen. Ik citeer: Van: dilaver taytak (taytak55@hotmail.com) verkochtttttttttttttt :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |