inmidels terug van de honeymoon, en toch maar ff een fotootje posten van de trouwkoets in actie...
en nu tot de meetings.... |
en iedereen hierboven hartelijk bedankt voor alle felicitaties...ook namens mijn vrouw :biggrin: :biggrin:
en tot op de volgende meetings...circuitdag, spa, ddd ofzo enzo :p |
ziet er vet uit man!!
lijkt dat we mooi weer krijgen volgende week, ik zal de kwast alvast uit het vet halen |
echt mooi man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Echt geweldig mooi!
Kom je hem Zondag laten zijn in Middelburg op de regiomeeting Zeeland van de KCN ;) Greetz Ron |
Quote:
HEEL GRAAG :biggrin: :biggrin: kan niet wachten....ik geef je ff een belletje |
Quote:
zou wel willen maar mijn inmiddels vrouw viert dan haar verjaardag...ik moet helaas nog even geduld hebben... :cool: |
Waanzinnig mooi geworden...... :eek:
Kan niet wachten om hem in het echt te zien. En nog bedankt voor je pm. Peter |
Hanz en vrouw gefeliciteerd met jullie honeymoon. Mooi he trouwen in je eigen type 3 :biggrin:
Hierbij dan ook maar een foto van onze honeymoon 24 juni 2005: |
gefeliciteerd nog met jullie huwelijk en de ponton is echt dik hoor, heel mooi!
|
gisteren avond is pim begonnen met de pinstripe, helaas ging het regenen en hebben we moeten stoppen, woensdag vervolg maar dan in de garage...maar de eerste kleur zit er op aan de voorkant....sneak previeuw
|
de achterkant was wel zonde, daar konden we de helft weer af poetsen omdat de regedruppels met de verf/lijntjes aan de haal gingen :(
wel weer wat geleerd, een vochtig wax-potlood werkt beter dan een droge (dan moet je zo uitkijken dat je geen krassen maakt) ik heb notch nou in het echt gezien, ziet er erg goed uit!! |
gaaf!
|
die hanz blijft bezig....nice job wederom
|
gisteravond bij hans langs geweest. nu konden we uit de regen staan in zijn garage en dus bleef het vervolgens droog :biggrin:
hans wil hem op een meeting voor het eerst aan de hele wereld tonen, dus voorlopig maar 1 fototje van work-in-progress |
Kijk goed bezig Pim!... Hey Hanz, we zien hem misschien zaterdag en anders op de eerst volgende ACN toch wel!?!
|
Quote:
ja ja die pim is heel goed bezig geweest.... :biggrin: :biggrin: en de ACn ben ik wel heel zeker van de party en zaterdag hoogst waarschijnlijk ook in lelystad...dus dan komt de ponton ook weer eens onder de mensen en soortgenoten |
Gezellig... ben benieuwd!
|
Quote:
daar waren de meningen bij jouw thuis toch nogal verdeeld over ?? ;) is ze al om een bus oven(/pinstripe)-reiniger geweest ?? :D |
Ik vind het dood en doodzonde. Die auto ziet er op de foto's zo mooi uit, perfect gewoon, om hem dan met Opel Kadett-achtige strepentrekkerij te verkr8ten doet pijn aan mijn ogen :confused: Het lijkt echt nergens naar.
Het is je eigen auto, en daarmee moet je doen wat je leuk vind natuurlijk, maar wat is dit zonde van al je werk zeg. No offense, maar ga je nu ook driespaaks velgen monteren? Greetz, Ron |
@stufenheckfahrer: u spoort niet helemaal?
(Bijlmervelgen staan toch harstikke goed onder een ponton?) Maar goed: ieder z'n smaak: Ik vind t wel koel, en als ik t al niet mooi vond, komt t niet echt in de buurt van 3 spaaks velgen.. :) (Vind m wel goed trouwens!) |
Wat ik probeerde te zeggen was,
Hanz wilde een auto maken die 'over the top' zou worden, zo schreef hij. Hierin was hij geslaagt, alles was bijna te, prachtig al die bling, perfect! Maar om het dan zó af te maken is in mij ogen way over the top, en als ik het goed lees dacht Mevr. Hanz er ook zo over. Ieder moet doen met zijn wagen wattie zelf wil, maar als het niet zo'n mooie wagen was zo ik het ook niet zo zonde vinden. (ik vind trouwens de term bijlmervelgen erg sterk, da's een vlag die precies de lading dekt :D ) |
:biggrin: :biggrin:
ik dacht al dat het een discussie punt zou worden, maar ja het klopt mijn vrouw vind het ook helemaal nix, maar ja die heeft haar auto en hanz de zijne en die vind het wel helemaal mooi, en als hij het een keertje zat word krijgt hij het er ook wel weer af hoor (vooropig iig niet..!!!!) het is maar verf...enne maak je niet ongerust de bijlmerwheels komen er niet onder ben wel tevreden met de 914 velgen, maar vind het wel leuk. alleen dat je het niet leuk vind oke daar kan ik inkomen, ik hoor graag dat soort commentaren, maar om me dan te gaan vergelijken met een opelrijder vind ik toch wel weer heel erg ver gaan hoor.... :mad: |
Quote:
Okee, okee, dat neem ik dan weer terug :D :D Je weet dat ik je wagen verder prachtig vind ;) Greetz Ron |
Thinner ??
Ik denk dat ik nog wel een flessie thinner heb staan voor die streepies :biggrin:
|
Ik hem hem zaterdag voor het eerst LIVE gezien en moet zeggen a job well done.
michael |
Quote:
:mad: hee vriend ook weer terug van vakantie..... :biggrin: |
yep Hans en euh "ik heb er helemaal zin an" om op zijn Fortuins te zeggen ;)
|
Quote:
Helemaal mee eens.... (doekje onder mijn kin) |
He Hanz,
Misschien een stomme vraag, maar hebben ze bij prozee ook het zwarte deel van je velgen gedaan? En zijn ze gespoten of gepoedercoat? |
alleen het polijstwerk daarna zelf afgeplakt en gespoten.. :rolleyes:
|
Gewoon met een spuitbussie?
|
He Hanz, neem je niet in de maling hoor! Kunnen ze dan zo precies polijsten of kan je zo over gepolijst metaal spuiten?
Wil gewoon graag alles weten ;) |
gewoon afgeplakt en iets opgeruwd met een schuurpapiertje en vervolgens gronden en spuiten....en we hebben een spuiterij op de fabriek dus geen spuitbusjes gelukkig maar kan wel hoor...
|
na lang wachten eindelijk het cocosmattensetje........ :biggrin: :biggrin:
een before en after fotootje en als bonus ruikt het nog lekker ook ;) |
Wow, die zijn mooi zeg. Die wil ik ook!
|
mmmhhh zal ik eens kijken in mijn grote toverhoed en zien of ik er nog wat anders uit kan krijgen dan dat konijn en wie weet met een beetje geluk.... :confused:
|
Quote:
ikke ook, hebbe hebbe :tongue: :biggrin: :) |
mmhhhh zal er eens over denken...s kijken wat ik nodig heb...??
ruilen voor een leuk snel blokkie misschien of eens zien wat we nog meer kunnen verzinnen :tongue: |
Set nieuwe bumpers.. :p
|
All times are GMT +1. The time now is 03:57. |