Quote:
remmen waren al voor een deel klaar , rij al een poosje met passat 2,0 16v remmen voor de rest , achter as e.d komen er ook onder daarom zeg ik , ga meer doen dan alleen motor wissel ;) moet een nog een stuk op nieuw in de verf binnen word er nog wat gedaan dus denk dat 22 augustus krap word en summer meet 2011 meer het doel word :D |
Dat wist ik trouwens dat je op dikke remmerij rond reed, moest alleen ff hard denken....
Klinkt goed verder ouwe, succes. |
en leeg vanavond even een paar wielen er onder dan de boel volgende week even ontvetten .... tot volgende week :thanks: |
mooi zo vriend
doe rustig aan !! niets overhaasten, het resultaat en de details zijn van belang en niet het idee van.. "wouw kijk die blok daarin.." |
doen we ook zeker Dimi
deze week alleen de motor ruimte even in de ontvetter gezet en met de hoge druk schoon gemaakt deze week even wat delen bestellen bij VW dealer autoland vd Brug in Buitenpost dan kunnen we als we weer tijd hebben weer verder :thumbup: |
Gisteren van uit het werk nog even bij Rint vd Meulen van Auto land vd Brug langs geweest om wat original teile
doos vol met rubbers , en stangen , nieuwe omkeer as , enz enz voor de afdeling versnellings keuze :D doos vol plastiek zakjes :D nieuwe setje trappers :thumbup: |
vanmiddag even tijd gevonden , om een paar dingen in elkaar te zetten
van deze oude sooi naar een strak schakel deel |
netjes, netjes.
|
:thumbup:
Staat mij binnenkort ook te wachten. |
je hebt je vakantiegeld iig alweer goed besteed Alberto :D
Ziet er goed uit allemaal :thumbup: |
Quote:
leuk zo een 195kw :D |
Quote:
doe het met 100 KW minder , maar is meer dan zat ;) Quote:
was het vakantie geld van vorig jaar Guido :D zo lang ligt hij er al vanavond het motor blok klaar gemaakt voor een nieuwe waterpomp en tandriem + spanrol en natuurlijk draaien er weer inbus boutjes door :mad: hoop dat er nog garantie op zit bij Klaas :D :D maar dat zien we morgen dan wel weer :thumbup: |
Leuk werk he, motorblokje opknappen. Er knapt altijd wel iets af of er draait iets door. :)
|
word mooi ouwe
|
Quote:
van vorig jaar alweer... :screwy: haha maar in ieder geval goed besteed Alberto! ben benieuwd hoe dat straks loopt,.... :D en anders moet ik toch maar eens langskomen om het ff in het ''eggie'' te komen bekijken onder het genot van een bakkie ;) ,de F&I moet namelijk ook nog ff een paar cm naar beneden,en op de BBS RS gezet worden........en het ontbreekt mij nog aan wat goed ''ARK''.... :rolleyes: |
Quote:
a nu snap ik hem de originele motor van die wagen :D jetta was al gruwelijk mooi en nu word die ook rap genoeg :thumbup: |
enneee ruim je werkbank eens op alberto :D
|
Quote:
na de foto's ook even gedaan , maar is vaak niet voor lange tijd netjes :D Quote:
u bent welkom ;) |
hahahah da ken ik.
opruimen en toch word het naderhand een zooitje :D |
vandaag onverwacht een vrije dag , de super Benz was weer eens stuk
Dus mooi even tijd voor de jetta de boel even goed schoon gemaakt , kabelbooom weer op zijn plek Rem pot vervangen door een grotere kabelboom en kastjes en dingen op de plek waar ze horen schakel pook vervangen , uitlaat verwijderd kortom we gaan de goeie kant weer op |
ziet er goed uit Alberto! gaat de goede kant op zo :thumbup:
ik blijf je topic in de gaten houden :D |
nice alberto:thumbup:
|
Doet ie goed, die Alberto, of niet dan! :thumbup:
|
Quote:
nu jij nog Chris :D vanavond weer even bezig geweest , tand riem zit er op waterpomp , dynamo , alle kapjes zitten weer op de plek En toen kwam het halve Volksforum crew noord langs voor onderdeelen na de tijd dus niet veel meer gedaan Dus de boel maar weer op geruimt , zo dat de kids nergens aan kunnen komen Zaterdag de motor maar eens in het voor onder laten zakken :thumbup: dan krijgen we een beter beeld :D |
Quote:
Haha tja je hebt dan altijd ''volk'' wat ineens spontaan langskomt terwijl je eigenlijk niet gestoord wil worden :D succes zaterdag alberto :thumbup: ,en ik hoop dat er dan niet weer allemaal ''volk-(sforummers)'' op de stoep staan op de kofje :D |
Ik zie Dasty op de foto :rock:
|
Quote:
nee hoor , bezoek was bekend en storen geen probleem , altijd welkom :thumbup: gister was het ook al druk met HH motor doktoren (wytze , klaas , en 2 kennisen van klaas ) toen was het ook al even gezellig :thumbup: Quote:
prachtig spul , zeker met heet water , werkt het super :D |
Quote:
Wat moeten we in friesland als VW liefhebber toch zonder die ''fucking'' DASTY :rock: :D |
Quote:
Kijk dat is altijd goed om te weten ;) nou als ik tijd ''over'' heb moet ik ook maar eens ff wat verder richting het Noorden met de Mk2 F&I :D |
Quote:
Perfectie heeft tijd nodig, dat weet je toch. :D |
Quote:
ehhh,hier in de noordoostpolder gebruiken we het ook hoor :tongue: |
Quote:
Magazijn vd Meer, openingstijden 19:30-20:30 :D Ze werken trouwens! :thumbup: |
Quote:
morgen avond gesloten ivm werk :rolleyes: de mega Mercedes Benz super space cab topline , is na 3,5 dag in de garage weer klaar , dus mag ik nog ff 2 dagen :D :D mooi man :thumbup: |
Quote:
voor al uw original-vw-teile... ik hoefde het alleen maar uit het konijnenhok trekken :thumbup: Bedankt Alberto! |
Onbedoeld kom je er altijd weer met iets vandaan :D :thumbup:
|
Quote:
Zelfs in Volksforum verpakking ivm de vele gebruikers :D |
lieket kreas hjer
|
bedankt Klaas voor uw hulp |
Potdorie.... dat gaat snel!
|
Zo!! dat begint er zeker op te lijken Alberto!
Toch nog klaar voor Bergum zeker ? :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:53. |