Quote:
nee dat niet :D :D |
Sneek dus. :D
|
Mooi setje die 17"!! Zou mij ook wel bevallen. :D
|
gaat de golf zeker goed staan die nieuwe 17" :thumbup:
|
:thumbup: onwijs mooie golf zeg...
|
Quote:
:thumbup: |
is moeilijk maar ben er nog niet uit. :rolleyes:
als ze onder de vr6 komen kan die wel mooi wat zakken. :D |
[/QUOTE] als ik deze mk2 zie staat het wel mooi die bbs rs in 17 inch er onder. dan zit er wel overna te denken om er onder te doen. |
ben er uit ze komen er toch wel onder de bbs rs in 17 inch.
kan ik ook een mooi eind zakken. alleen weet nog niet als het volgend jaar wordt. en hou de bbs rs in 16 inch er ook mooi bij. anders gaan ze de zolder op. en de oz blijven mooi bij de g60 staat gewoon super mooi. |
Gaat mooi staan ruurd de 17 inch !
|
Quote:
dankje molle zal wel goed staan. :thumbup: week nog niet wat het wordt. :( |
Wat is dit? Topic-uppen?
|
Quote:
:rolleyes: |
Quote:
Ja wat nou... om de zoveel dagen: weet nog niet/ja ze komen eronder/misschien ook wel niet/denk het toch wel/moet nog maar even zien/goedzo ruurd let's go ruurd!/ja oké doe ze er wel onder/ enz... |
Quote:
ga zo door jonge :thumbup: is ook weer een upje :D |
Quote:
|
Als jullie dan ook niet reageren als er niks interessant te zien is, is iedereen blij.
|
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Misha...
|
Die 17" onder die zilverkleurige Golf ogen niet zo groot.
Denk dat dat erg mooi staat onder de Fire :thumbup: Velgen vinden die helemaal je smaak zijn is echt niet gemakkelijk. Ik heb nu de originele Estorils eronder zitten,maar eigenlijk vind ik de verhoudingen niet kloppen.Ze zijn te klein onder de Golf. |
Quote:
ja klopt waren die maar in 16 inch of zo was ook mooi geweest. en madison bedankt :thumbup: |
Heb ook al adpaters gekocht voor de 17 inch bbs rs.
aanstaande zaterdag effe ophalen ! En dan natuurlijk direct effe onder de auto passen. Fotos volgen wel. |
|
en wat komt er dan voor in de plaats? :D
|
binnen kort even een nieuwe wiellager bestellen.
en voor de apk. |
Quote:
paar van die gaten lijken me wel dicht bij elkaar te staan niet? :confused: |
Quote:
ja klopt is niks aan te doen met die steek. maar is wel vertrouwd ;) |
Quote:
Was gelukkig geen wiellager, was een rs boutje net wat te lang en kwam tegen de remklauw aan! Valt gelukkig weer mee. |
En zijn er al foto's van onder de golf ?
Van deze addaptors ben ik geen fan ivm de boutgaten zo dicht bij elkaar ( en zeker niet op een auto met zo veel vermogen ) Daarintegen ben ik wel een enorme fan van de rs-en. Dus schiet op met die foto's want :postpics: |
Mooi ruurd, valt gelukkig weer mee.
Binnenkort maar effe een keer wat fotos schieten. |
Quote:
zoveel vermogen heb ik niet hoor is orgineel nog 175 pk. ;) moet nog meer worden. :D |
vandaag een mooi blokje om geweest met de helle familie in de vr.
hij reed weer zeer goed. fotos komen nog wel. |
Quote:
En waar blijven de fotos :D |
Wat een super vette Golfje, een echte schaap in wolfs kleren hahaha. En inderdaad alleen de BBS-jes nog en dan is ie af naar mn smaak. Heb je veel moeite voor moeten doen om hem te laten omkeuren naar 6 cil? Heb je veel moeten aanpassen kwa motor steunen e.d? Kerel...petje af...hij is echt super dik! Mzzl Juul
|
Quote:
dankje wel :thumbup: omkeuren valt wel wat mee toen.was alleen afgekeurd op het geluid had de k&n vergeten er af te halen dus had te veel geluid :redface: . |
zo het nu staat weer niet met de vr6 naar burgum. :(
|
wat scheelt er wel aan?
|
Quote:
Keuring is vandaag verlopen ! Maar komt goed, staat wel in burgum ! |
komt niet meer in burgum de vr6 is geschorst.
wil een dagelijkse auto rijden en is de vr niet echt geschikt voor. en drie auto in de wegenbelasting is te veel dus dan maar zo. als alles mee ziet van de week ga ik met de blauwe er heen. |
zonde man al dat werk ?
|
Quote:
Ik heb hetzelfde gedaan... VR6 was voor mij ook geen geschikte daily,en de APK verloopt deze maand dus ook maar geschorst.Zondegeld om 'm in de verzekering/wegenbel.te houden. |
All times are GMT +1. The time now is 13:55. |