Past dat allemaal mooi met die RH adapters, omdat die anders centreren? Of zijn dit 'normale' uitvoeringen zoals je ze overal ziet?
Ziet er overigens mooi uit hoor! |
@Erik...daar kwam ik dus ook achter met passen van de wielen...Geen centreer rand op de adapter :wow:
Ligt nu een adapter bij een afdraaier,die bussen gaat maken die in het gat in de adapter (+/- 63mm)passen,en die dan verlopen naar 57.1mm en dan een 15mm uitsteken zodat daar op gecentreerd kan worden. Mocht dat plan niet gaan werken zoals ik het bedacht heb,bestel ik H&R adapters waar wel een centreerrand op zit. |
RH adapters.... ze zijn leuk, maar niet universeel jammer genoeg.
|
Vandaag even de buitenste randjes zilver gemaakt...helemaal zwart toonde niet 19" vond ik...Staat beter nu zo.Met de zomer blijven ze zo,is toch mn dagelijkse auto
Van de winter gaan ze uit elkaar en dan de harten alu look spuiten en de randen polijsten... |
erg mooi Chris.
|
Jij ook Theo...:wuv:
|
theo??? :confused:
|
Quote:
Slijm alleen maar vanwege korting voor Golf 1 onderdelen....sssssssssssstt. ;) |
ziet er goed uit ze tonen zo veel grote dan helemaal zwart !
gr. Martijn |
Al veel beter zo !
|
Vanmiddag even gewassen...had er weer een week of 2 niet mee gereden (best weinig voor de dagelijkse auto..)
|
ikvinmooi!
|
ikvinookmooi!
|
Prachtige TT, denk dat de wielen in alu look wel beter zou staan.
Dit staat nu zo donker! Ikvindusoooookmoooooi |
Denk het ook ja...gaat ook gebeuren:D
|
Ondanks dat het mn dagelijkse auto is...en niet mn hobby(daar is de swallowtail voor)...blijf ik toch maar veranderen aan de TT :D
Na de voorbumper,motorkap en pas dan de BBS-en eronder...werd het nu tijd voor het interieur.. Een echt zo goed als nieuw stuur (met flippers)..airbag van mn oude stuur past helaas niet :( van de week even een juiste airbag halen. Achterbank ligt nu bij de bekleder,volgende week klaar...ben erg benieuwd hoe alles bijelkaar gaat staan. Andere plannen zijn er ook....een meer passende kleur aan de buitenkant....en nee,word niet het voorspelbare Nimbusgrijs.. |
ikvinmooi (alweer)
|
ERg dikke tt, vondt het erg geslaagd met de motorkap verlenger enz. Vindt alleen het oude interieur mooier. Maar gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak :)
|
Het oude interieur misstond zeker niet...maar met de plannen om de TT geheel over te spuiten in een andere kleur,past het mocca kleurig interieur beter..
|
Dit is toch dat interieur met dat "baseball glove" achtige stiksel. Staat wel mooi vind ik, keer wat anders als stikseldraad in een andere kleur oid.
|
Dat zal vast ook wel erg mooi worden bij elkaar, want het combineren lukt echt goed verder :)
|
Sinds gister de achterbank erin....bekleder had nog een originele gebruikte hoes liggen van een Mokassin interieur.
De stoelen zijn door de jaren best verkleurd (komen uit een roadster).Nu met de achterbank erbij valt dat goed op.Ga de stoelen weer op kleur brengen met de juiste leerverf. Als dat niet naar mn zin is,wil ik ze laten bekleden van de winter.Maar voorlopig even zo rijden.. |
Chris: je bent zeer goed bezig!
Welke leerverf ga je gebruiken? |
Ga me daarover laten informeren bij De Leerlooier in Den Haag,schijnt het adres te zijn voor alles wat met leer te maken heeft.
|
Interieur staat hem goed Chris.
Maw ikvindookmooi ! Ps zie pm Marco |
Mooie TT :cool:
|
Quote:
heb een aantal jaren geleden het interrieur van Martin zijn BMW gedaan met creme kleurige verf, was echt weer helemaal nieuw daarna. ook met spullen van de leerlooier. staat erg dik Chris dat interieur in de TT. |
Vandaag het nieuwe stuur gemonteerd...afkomstig van een RS4 met flippers...
Aangezien de voorstoelen verkleurd zijn,en ik het verven ervan toch maar een 'lapmiddel' vind....laat ik de voorstoelen opnieuw bekleden binnen een paar weken.Word een erg duur interieur zo alles bij elkaar,maar half werk is ook niet alles.... |
Mooi stuur. :thumbup:
Beter wat meer uitgeven en 100% dan halve bak. Dan wacht slikkertje maar wat langer toch... ;) |
NICE..... Gaan die flippers ook werken...???
|
Nee...flippers gaan het niet druk meer krijgen...:D
|
Quote:
Die Flippers? |
Quote:
verontrust me meer dat jij ze kende ;) |
Quote:
Die hard fan! :thumbup: |
Auto is erg mooi maar toch die andere wielen waren mooier, een beetje exclusiever denk ik.
Intrieur is erg mooi maar ook niet bij deze kleur maar die gaat toch veranderen. Ik denk dat de wagen mooi zou zijn in mexico beige met dat intrieur. Maar dat is mijn smaak. Gr Ronnie |
Tot zover dit...zaterdag gaan de deurpanelen erin.. :) |
Very nice indeed!
|
Mooi werk ! Was een goede tip dus ;)
|
knap setje koeien !!
gr. Martijn |
Superfijn interieurtje Chris !!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:05. |