|
|
o-oh-oh-oh, wat mooi weer! thanx!
|
nou hier mijn winterdaily,
|
@ oldskool ;
Ik heb altijd zitten twijfelen over die abt wielen..... Nu ik ze onder je vento zie, twijfels weg en vindt ze uber lekker! :thumbup: |
|
die polen hebben het wel door de laatste 2 jaar he... daarvoor zag je alleen hongaren uit die regionen met mooie auto's
|
Mijn alltagskarre:
|
Het blijven zulke vette bakken...
mooi hoor! |
Netjes op die wielen Twan, hij schreeuwt alleen wel op zo'n Amerikaans lipje (althans, eentje die net wat dikker is)
|
Quote:
Thanx, Hij staat nu op de wintervelgen maar kan zijn dat ik er vd zomer idd een ander lipje onder doe, geen VR6 iig want dat vind ik echt geen gezicht.. Maar een US lip zou hem idd niet misstaan.. |
@ Oldschool: Heel erg mooi die Abt's.................
|
Quote:
echt wel super keuze :D oh wacht dit is een oud topic :D tis nu mijn wagen haha :eek: :D |
Quote:
heeft iemand toevallig meer foto's van deze mooie |
Quote:
welke maat velgen heb je eronder zitten? 15 of 16 inch? mvg |
zijn die a3 wielen er in 16 inch dan?
|
nee
|
dan weet ik dus genoeg,
thx |
stelletje droge :D
misschien niet de aller mooiste maar wel zeer geschikt als daily, mn ventotje op 17" OZ titan en mn hok met de zelf aangepaste 17" Lenso RS5 velgen (zelf gepolijst en de harten gespoten) |
Mijn ex, deze VR6 heb em pas verkocht maar ori nederlandse VR6-en als deze zie je toch niet vaak ;)
|
|
[/QUOTE] heel heel mooi :thumbup: |
knap fototje!
|
UPDATE-tje van de topicstarter:
(ik ben best wel een beetje trots, dat dit topic een succes is gebleken!) Sinds kort weer vrij simpel door de APK; dus naar 2010 met een nieuwe uitlaat ;) (Keep on postin' them!) |
Dan ook maar even die van mij er bij.. |
Zow...die zit lekker laaaaaag
wat voor velgen zijn dat? |
|
|
plaatje erbij van de mijne na de laatste update :D
|
|
|
|
Quote:
die is echt BRUUT. :D |
[QUOTE=stiem]
zo hoort een golf3 /vento te zijn in mijn ogen laag en dikke wielen mooi :thumbup: geen grote bumpers of verbouwde schermen etc :shake: gewoon strak :eek: :thumbup: |
heren weten jullie of dit 4x100 is? volgens mij zijn dit toch 5x100gti velgen . |
geen 4x100... vento 2.0 gt heeft volgens mij altijd 5x100
|
Er bestaan ook 1.8 GT-'s... met steekmaat 4 X 100, dus.
GT zegt feitelijk meer over de uitvoering, dan over de motorisering. Maar de meesten zijn wel 2.0... De Vento 2.0 GT is trouwens gewoon geleverd met die velgen (zie de foto hierboven) De 2.0 heeft idd 5-gaats naven en schijven rondom Ã* la Golf GTI (technisch zijn ze dus geheel identiek) |
jammer dat ze 5x100 zijn leuke velgen voor OEM LOOK
|
|
Quote:
deze stond afgelopen zondag bij de MIVW meet toch? |
All times are GMT +1. The time now is 17:28. |