Iets minder gek...een g60 met een flinke turbo gaat nog gekker van zijn plek! :eek:
Mijn broer heeft ook een g60 mk1,maar die schop onderin,eigenlijk elk toerengebied is waanzinnig!! :wow: |
das te hopen he :D
en niet hetzelfde geluid als een VR maar een turbo klinkt ook al lekker he :tongue: nog veel succes :thumbup: |
En dat is deze :D |
Sweet color!! :thumbup:
|
zeker mooie mk1 en wat voor een turbo zit er achter die mk1 g60 als ik vragen mag en spruitstuk? heb zelf een 78 gti in opbouw en ik heb een gereviseerd g60 blok met m64 compressor maar een turbo er op is veel leuker! dus alle info is welkom alvast bedankt
|
Deze is orgineel,geen turbo..
Dat is de andere beste man die heeft gereageerd,of was de vraag ook voor hem... :confused: |
Is geen turbo maar een heerlijke g-lader,turbo is leuk, maar een lader drukt het hele toerental door,ieder gebied vermogen genoeg,turbo is schop en turbo gat.
En het geluid van de lader is uber. Maar goed,weer ontopic |
Super Golfke 1, ziet er netjes uit!!
Motor ligt er goed bij, en wat de keuring betreft ik ben benieuwd er is al genoeg over gesproken denk ik ;) Ik blijf t ff volgen |
oke sorry karretje weer ontopic. ik vind jou mk1 ook super vooral met een vr6
|
geen updates meer?
|
BWaaah
Dit is echt ziek zo,een vr in een mk1 en dat geluid brrr, heb er 'kiekenvel' van ;) |
@Pewi Vw...Geen punt hoor,was alleen benieuwd wie je bedoelde! :)
Heel klein updateje...Hebben heeeele mooie wielen besteld,maar moeten nog gebeld worden of ze gaan passen... :D Greetz! :thumbup: |
Quote:
auto kwam toch bij hans van hg trading vandaan? niet dat hg nog bestaat... |
Hoe staat het hier eigenlijk mee?
|
deze moet na de veranderde regel geving van de rdw makkelijk op kenteken te krijgen zijn, als ie nog niet op kenteken staat.??????!!!!!!!!!!!!!!
|
Ben er druk mee bezig...moet nog een kleurtje krygen en het blok moet opgefrist worden.. :thumbup:
|
hey karretje ik had ook gereageerd in je topic gezochte onderdelen misschien kan ik je helpen! vr gr stefan
|
Heb je ge,pmt! :thumbup:
|
rdw moet geen probleem zijn
rdw keuringstation gaan en om laten gooien je krijgt gewoon een strenge rdw keuring zorg ervoor dat de ophanging , remmen , geluid goed zijn en het moet niet zoeen probleem zijn maatje van me ook gedaan met een vr6 en geen probleem ole dankzij de nieuwe regelgeving aan de andere kant ook een nadeel omdat nu iedereen kan gaan bouwen en helaas ook de simpele die er een zooitje van maken |
Moet wel goedkomen ben er niet zo bang voor..
Heb nog een aantal aanpassingen gedaan aan de auto wat alleen maar ten goede komt aan het verhaal,word gewoon een goede auto! :) Ook leuk om mee bezig te zijn en dan verbeteringen te constateren en door te voeren... :rolleyes: |
Jep motorruimte in de primer klaar voor kleurtje! :thumbup:
|
Hierbij een update van de auto...
Motorruim voor elkaar en ben nu bezig met het opbouwen van de motor!! :D [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Ziet er goed uit allemaal...
Suc6 Lars |
Netjes ! :thumbup:
|
Blok nu klaar,bak nog schoonmaken en spuiten en het zwikkie kan er weer in!! :D
|
Net je hele topic van begin tot eind gelezen, heerlijk bezig jongens!
Lekker he, zo'n naderend einde van je project? Succes met opbouwen en je naderende keuring, ik heb dr wel vertrouwen in :thumbup: Groeten, Jacco. |
hey captain slow
bouw s ff door gast. de zon komt er aan. |
Jow,vant weekend maar weer ffe wat doen ja!
Mag altyd lekker weer worden natuurlyk!! :) |
ff je topic door gebladerd maar ziet er goed uit! :cool:
|
Alweer wat gedaan?
|
Quote:
diep respect je bent al 4jaar bezig nu en pakt het echt super aan ik zelf ben nooit zo van de langerre termijn projecten als ik het in mijn kop heb dan moet het gelijk niet altijd goed maar anders komt het er bij mij gewoon niet van super project :thumbup: |
Hallo mensen,
Bedankt voor de reacties en er is zekers weer wat gedaan.... :thumbup: Torretje ligt er weer is en het een en ander gemonteerd van het weekend! Wielophanging ook gedeeltelijk voor elkaar begint weer wat te lijken!! ;) |
ziet er goed uit. nog goed gekomen met de scherm en achterklep en deur. ;)
|
Jazekers netjes pas gemaakt nu aant wachten op een kleurtje!
Je ziet de deur staan in een van de foto,s haha! :rolleyes: |
netjes hoor...
|
Quote:
ja klopt zie het u ook :D |
lekker hoor;)
|
dikke shit zon vr6 derin. werd op deze topic gewezen door hartger dus dacht zal es ff wat spieken. ziet er goed uit dikke kleur ook.
groetjes bas |
@bas..
Ok lache,volgens my heb ik nog een keer Brock velgen by jouw opgehaald in H,wyk.. |
pff das al heel lang geleden van mn oude polo dan denk ik.
jij komt ook uit biddinghuizen? anders maar es ff komen spieken daar ben wel benieuwd naar zon project als dit. grtz bas |
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |