laat het nou zo zijn dat de Pirelli's helemaal niet van Robertjan zijn maar van Retro Hans !
Dus deze blijven er niet onder wat wel weet ik eigenlijk niet :D:D |
Ja... de pirelli's zijn dus niet van mij zoals alex en jasper net al zeiden. Ze zaten er eigenlijk alleen onder voor deze besloten meeting van de outlaws. Ik ben op het moment bezig of ik een setje zender turbo 1 kan krijgen of een setje porsche C2 of zoiets. ik ben er nog niet helemaal over uit. De auto loopt ook nog niet.
Daar gaan we dit jaar mee bezig en volgend jaar moet hij er helemaal klaar bij staan. Waarschijnlijk ook met een paar andere bumbers. Mischien is iemand goed met fotoshop??? |
|
bumpers houden hoor !!!
|
Hey RJ,
Lekker wild ding geworden tot zover !!!!! En je achterlichten zijn helemaal goed hoor !!!! Die bumpers is ff wennen, maar als je wat anders erop zou willen zetten, dan zou ik gewoon voor zwarte kunststof bumpers gaan. Steekt mooi af bij dat geel !!! Succes verder Grtz............... LRR |
ziet er super uit zo!
|
Quote:
heb ze toen alleen nooit gemonteerd :rolleyes: |
neeeeee niet met mijn wielen bobbie!!!!!
|
Quote:
Ik zou nog niet eens zwarte pirelli's onder mijn doodskist willen hans... :D :D ;) ;) ;) Geintje!!!! |
Ik vind ze mooi en uniek qua kleur stelling.
|
wat een gave bak zeg... nu ik nog!
|
Quote:
Ja inleveren maar weer die pirelli,s :D :D :D |
jooohooo hij is goed he robbie dikke kus uut wezep
|
Na een tijdje stilgezeten te hebben in de warmte en even er even geen puf meer voor te hebben gehad ben ik maar weer begonnen!
Aangezien hij pas voor het volgende seizoen klaar moet zijn heb ik gelukkig geen haast... :D Eerst de benodigde onderdelen geregeld! Compleet schakelsysteem van een mk1 GTI en ook het stuurhuis met de doormij zo gezochte steun! Ook de remklauw görling 36 R.a. is er gelukkig ook omdat van de andere het handrem gedeelte vastzat... Ik moet nu alleen nog dus het stuurhuis, de remklauw, schakelsysteem, brandstofleidingen doen en dan gaan we hem naar de "sloper" brengen die hem aan het lopen gaat maken!!! Tot zover weer even update van het project!!! Hieronder de velgen die er onder komen. Ze worden hoogglans gepolijst en ik neem aan dat het goed bij elkaar zal gaan passen!!! |
zal er zekers goed uit gaan zien, petje af!
|
ben zeker benieuwd
|
Ik ook....... :D
Maar geel en een gepolijstte rand vind ik niet wat Robbie :rock: |
Robbie, nog 1,5 maand......... :drive: :D .
Ziet er goed uit, kerl ben benieuwd of je er bij bent :confused: . |
Quote:
Hmm, beetje jammer dat je op zo'n aparte en koele auto deze velgen erop doet, helemaal weer gepolijst :( Bijna net zo erg als weer eens BBS'en eronder :rolleyes: Vind de auto echt erg mooi geworden, weer eens wat anders en strak gelast/gespoten. Top! |
Quote:
Tja... Smaak verschilt.... Maar verder super bedankt voor je compliment! :rock: :woowoo: Quote:
Waarbij? of mis ik iets? :confused: Quote:
Heb ik het volgens mij ook nog nooit over gehad!!! :D :confused: |
nou na een drukke tijd van verhuizen, een nieuw huis bouwen en veel werken zullen we er maar eens aan beginnen want de 16e van sept moet hij klaar wezen
|
ohja.. wat voor een maat apadterplaten moet ik hebben...
Porsche gullideckel 7j.... |
De s4 7j wielen die ik heb gehad kwamen ook onder een golf 1 vandaan en die waren voor met adapterplaten 30mm = et35 en achter met adapterplaten 50mm komt neer op et15 met 195-40-16 bandjes hoop dat je hier iets aan hebt.
|
pfft dik project zeg alles gelezen en brr mooi hoor :)
|
Quote:
:confused: :confused: Ik denk dat je je vergist RJ, je bedoelt natuurlijk de 9e September :thumbup: :thumbup: Succes Groeten, LRR |
Quote:
Zal onderhand tijd worden :tongue: :D ;) Robert-Jan. Trouwens geen 8j's achterop????? |
prachtige einser!
zie m graag op 9 september in assen ;) |
Quote:
hij moet van mij!! heb m de wc en de badkamer enz klaar gemaakt dus heb gezegt dat ie nou maar eens moet opschieten met die einzer!! maar ja robbie bobbie kenende!!ik hou m we een vlammetje onder z,n bibs! :D :D :D |
Is ie al af?
|
Nou nog niet maaaaaaar hij heeft zijn wielen wel bij mij gebracht...... :screwy: wat ik er mee moet weet ik ook niet.... :rolleyes:
|
Quote:
Zo hee ik heb ook nog reacties hier op mijn topic... ;) :thumbup: Als je een tijdje niet gekeken heb krijg je dat he! Hee super daar heb ik zeker wat aan! Danku Erwin! Quote:
Ja zit heel wat werk in al de afgelopen tijd.... Quote:
Ga ik proberen! maar ik beloof niets... Haastige spoed is zelden goed!! :rock: Quote:
Nee geen 8j's, ik vind het persoonlijk mooier als ze wat mee naar binnen staan en dus lager kan!!!! Heel belangrijk!! AAAAAN DE GROOOONNND met dat ding Quote:
:screwy: :screwy: :screwy: Quote:
Polijsten... wat dacht je dan!!!! :screwy: :thumbup: Nou even een klein updatetje, de brandstof pomp en de rest van het brandstof systeem is voor elkaar! Er ligt ook weer een andere kabelboom in voor achterin. Het probleem was dat ik de oude erin had gemaakt en daar zat geen aansturing in voor de brandstofpomp... :redface: Het injectie en de rest is ook zover, nieuwe spanrol en tandriem (altijd doen!) Ook de kabelboom voor voorin is al in de motorruimte gelegd. Dus stapje voor stapje komen we dichterbij! Ik zal volgende week ook even wat foto's posten wanten daar geilen we op he!!! ;) ;) I Keep you posted! :rock: |
Godsamme wat een mooi exemplaar. Hoop dat het gebakje van mij ook zo mooi zal worden.
|
Heb je al foto's???
:) |
Dit is hem dus geworden!
Mischien dat sommigen hem al hadden gezien tussen de andere foto's! Zeg maar eens wat je ervan vindt!!! Nog meer???? :D |
echt heel dik! :thumbup: super bakkie
|
ik heb hem even in het echt bekeken, maar wat zie Golf er goed uit zeg!!
dikke respect voor jou kerel!! Heb ook even het hele topic van jou gelezen!! :woowoo: Mooie auto met mooie wielen!! :thumbup: |
Quote:
Ja die wielen moeten sommige mensen aan wennen. Ik vind het wel dik staan vooral met dat hele kleine gepolijste randje, dat komt mooi overeen met de chrome sierlijsten. |
zeer nette en strakke wagen :thumbup:
|
Op de een of andere manier vind ik hem heeeeellllleeemmmaaalll geweldig !!!!!!!!
|
Quote:
.... een of andere manier.... jaja.... :screwy: :screwy: :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 21:44. |