Maar die leidingen heb je mooi al :thumbup:
|
nu alleen nog 2 x een verlengstukje en dan is het weer compleet, makkelijk he die prefab leidingen
|
remleidingen en stukjes flexibel op de achteras gemonteerd, wachten op de verlengstukjes.
ook nog rv de remslang vervangen, deze was slecht. tussendoor nog de deur van de corrado gemaakt, was het onderste scharnier van kapot. hopelijk is het niet teveel vervormd, maar dat zie ik wel tijdens het afstrellen. anders gaat er een zwarte deur in zowel links als rechts ivm schades door deuren |
Foto's! :D
FF donateur worden Frank kan je lekker je gang gaan met uploaden ;) |
remleidingen zijn klaar, maar tis wel handig als je remolie aanschaft :D
schakelballetje en koelwater mondjeradiateur zit er ook weer op. woensdag remolie halen en donderdag middag ontluchten. verder nog even op de sloop kijken voor een connector remlictschakelaar. |
Ik heb een vraagje, waar kan je het beste vacuum vandaan halen voor de rembekrachtiger op het g60 blok
|
afgelopen dagen even doorgebeten in de kabel chaos.
Heb nog een probleempje, krijg geen 12v op de injectors. Heb de injectors even getest dmv een connector en 2 losse draden op de plus en de min te houden. injectors reageren gewoon hierna gestart en een paar grote klappen uit de uitlaat. Nu heb ik nog een rood/groene draad over die van de digifant computer afkomt, in de schema die ik heb staat vermeld rood/groen 0,5-50 uit zekeringkast. nu is mijn vraag, is dit een plus die de digifant computer nodig heeft ? |
volgensmij heb ik de roodgroene niet aangesloten maar dan zou ik ff moeten kijken. heb je wel stroom op de injectoren tijdens het starten? daar zat ik toen mee dat het ontlastingrelais de stroom onderbrak.
|
leuk project :thumbup: . Je koppeling bedienen met een kabel hoeft echt niet zwaar te gaan. Is meestal pas als je koppeling ver versleten is. Rijd al jaren zo :D
|
Als het contactslot op contact staat heb ik op de ingaande rood/gele draad van de injectors 12 volt.
De rode draad die uit de injectorboom gaat richting digifant computer blijft spanningsloos ook bij starten blijft er 12 volt op rood/gele draad staan, lijkt alleen alsof de computer de spanning niet doorlaat. Verder ook nog problemen met het brandstof relais, de geschakelde plus heeft stroom. De roodgele draad richting de injectoren krijgt ook stroom behalve de voedingskabel van de brandstofpomp deze verbindt hij op een of andere manier niet door relais klikt wel. |
Heb je wel goede massa?
|
De massa's van de ecu direct op de accu een bruine en een bruin /zwarte zitten samen op een kneloogje, en de massa van het digifant relais op de massa strip naast de zekeringkast.
Digifant relais nr 30 is als volgt aangesloten op 30 zit plus zekeringkast, 85 is massa, 86a zwart/wit pen 23 digifant, 86 geschakelde plus uit zekeringskast, 87zwart/geel pen 14 digifant. Heb nu de brandstofpomp stekkers even doorverbonden zonder relais ertussen brandstofpomp werkt gewoon. brandstof pomp relais nr 80 als volgt aangesloten brandstofpomp relais nr 80 heeft geen massa pin, heb nu 30 plus uit zekeringkast, dan op 85 rood/geel pen 3 digifant, 86 geschakelde plus uit de zekeringkast dan 87 plus brandstofpomp geel/rood of roze/geel En heb dan de rood/groene draad over die in het kabelboompje zit van de ecu kan er geen wijs uit wat ie nou doet Net even lopen zoeken op a2resource http://www.a2resource.com/electrica.../digifant1.html zou dan pin 25 starterpower kunnen zijn ? |
Volgensmij als ik de rood groene draad vv plus bleef bij mij de pomp lopen. Toen heb ik m eraf gelayen en werkt goed. Ik zal straks ff mn eigen schema erbij pakken maar volgensmij moet t zo goed zitten.
|
oke, nou hopelijk heb ik alleen dan een draad omgewisseld.
Word toch wel heel erg spannend zo. |
Ik zal vanavond de schemas erbij pakken. Weet de draadkleuren niet meer uit mn hoofd :D
|
is prima, :thumbup:
|
Bij mij zit t als volgt;
Digifant relais: 30- 12v uit zekeringskast 85- massa 86a- zwart wit (pen 23) 86- geschakelde + voor relais (zwart) 87- zwart/geel (pen 14 ) pomprelais: 30- 12v uit zekeringskast 85- rood geel (pen3) 86- geschakelde + 87- benzinepomp de voorverwarmingsdraad vam de lambdasonde heb ik op de uitgaande pen van het brandstofrelais.(87) |
Quote:
Dat is draad 1,5 groen = voor de bobine. |
Die dunne 0,5 rood/groene draad heb je afgekoppeld gelaten?
De dikke rood,rozige/gele draad richting de injector connector, zit die bij jou op 87 van het benzinepomp relais? Heb dan ook nog een dunne rood/gele draad 0,5 zit die op 85 van het benzinepomp relais? Krijg maar geen spanning op de injector stekker, en de brandstofpomp relais verbindt de plus maar niet doorrichting de pomp en lambda sonde. als ik meet met de relais ingeschakeld overal spanning op de connector van de digifant computer, dus tot daar zit het denk ik goed. |
Heb je de brandstofpomp(en) wel massa gegeven?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:34. |