![]() |
Kwijl, deze kever ziet erg gelikt uit :eek:
Die bekerhouder, is die nog ergens te halen of is ie echt oud? Gr. Edwin. |
Quote:
Die bekerhouder ofwel "tunnelmandje" is nieuw verkrijgbaar €12,50 bij Paruzzi, naar keuze in chroom of ivoor. Toch zou het me niet verbazen als die van Oskar echte Âhwe zoowj is. ![]() |
De mijne is in ieder geval oud, maar of het een 'echt' item is weet ik niet. Hij zat bij de auto toen ik 'm kocht. Ze zijn wel erg handig om je spulletjes in te bewaren. Doekjes voor de ramen enzo.
|
Quote:
Ga je nu ook dropped spindles (met schijven) op de vooras schroeven?? {ondanks dat dan je versmalling totaal met 1" afneemt} Nu je toch je steek aan moet passen is dat een hele goeie optie!! |
Quote:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Er zijn ook zero offset schijfremmen, die maar 3.5mm naar buiten komen. (waarom dan zero offset zou je denken?) Het mooiste is natuurlijk verlaagde spindels met schijven, maar is me nu ff teveel moeite en te kostbaar. Ik denk eraan om ze voorlopig ff met adapters te monteren. En als mijn versmalling met 1" afneemt, dan zal er ook weer 1" van de as af moeten ben ik bang. |
Quote:
Keuze's zat in het leven! Goede adapters (die dikke) zijn ook prijzig lijkt me en als je toch eenmaal bezig bent... Schijven kan ook altijd nog en trommels gaat net zo goed. Velgen zijn ook weer 1" minder breed (beide kanten! :D), dus valt het allemaal weer op z'n plekje! ;) Setup voor 2006 ziet er erg goed uit zo :) |
Quote:
Zitten die de bom wieltjes er al onder? Ben wel heel nieuwschierig hoe dat gaat staan. |
Nope, zitten er nog niet onder. Heel misschien dat ze er voor Budel op zitten, maar waarschijnlijk zal het erna pas worden. :(
|
To bad.
Staat volgens mij super onder je keef. waarom dan pas als ik zo vrij mag zijn. |
Quote:
Je mag zo vrij zijn hoor. De wielen liggen nu bij de polijster en als ze terugkomen ga ik bijna met vakantie. Ik ga 5 weken weg en ben de dag voor Budel pas terug. Om het nu overhaast te gaan doen zie ik niet zo zitten, dus doe ik het wel na Budel. |
Quote:
Goede reden. USA cker.. tja daarna kan ook wel. Van overhaast komen problemen.. Ga je ze vol polysten of de harten erna weer zwart maken(op de tranen na)? |
Quote:
Nee, ik ga niet naar de USA, misschien volgend jaar. Ik ga ze laten polijsten en de harten zwart laten spuiten. Net als de 4,5's op de foto, maar dan het velgbed helemaal gepolijst. Ik heb adapters, maar denk er over om schijfremmen te nemen en dan meteen verlaagde spindels. ff kijken hoe het allemaal loopt, ik heb geen haast. |
Fuchsen zitten eronder en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met het resultaat. Alleen denk ik erover om toch over te gaan op verlaagde spindels met schijven. Heb er nu adapters tussen, maar die zijn me iets te dik voor. Achter is prima zo, dat zal zo wel blijven denk ik.
|
:own:
|
Staat erg gaaf en persoonlijk ben ik een Fuchs-fan, maar die BRM's stonden toch ook mooi(er)? Je kever was al helemaal af en BRM's zie je ook wat minder.
|
is dat nou achter een 6J deep dish?
Ziet er wel retevet uit, tering niet normaal. |
Quote:
Nee, is 5.5J achter. Maar wel het oude type met de hartjes bij het ventiel. |
Bloedmooie kever, heeft echt alles nu ... van zo'n kever kan men alleen maar dromen ... :zucht:
als deze velgen ooit weggaan, please let me know ;-) |
vet man
maar dat heb ik je zaterdag al gezegd IRL is het nog mooier mensen Oskar mijn complimeneten... |
heel erg mooi die fuchsen..supermooie kever zo.
echter ik vind persoonlijk die hooded alberts niet zo mooi, haalt de lijn uit de auto naar mijn idee, (en ja ik weet het: ze zijn duur, apart en gezocht.. :redface: ) maar verder 100 punten..! |
All times are GMT +1. The time now is 20:06. |